Bunları bir gün yazacağımı biliyordum. Ama senin tarafından olacağını düşünmüştüm. Benimle başladı, benimle bitti. Bir daha aynı cesareti bulamayacağım. Tekrar sana koşamayacağım. Koşacağım kollarını kendim kapattım. Sana sırtımı ben döndüm bu kez. Bitirecek gücü buldum kendimde. Gerçi ortada biten şey benim için anlamlı senin için yalnızca bir arkadaşlık ama olsun. Karşında sana beklentiyle bakan birisi yok artık. Birtanemi ben terkettim. Birtanem diye yalnızca sana demiştim. Sana diyeceğim. Her zaman sen olacaksın gibi hissediyorum. Hani youtube üzerinde videoların altında var ya yorumlar. "Yanımda uyuyan karım ve ben bu şarkıyla seni düşünüyorum hala." Umarım öyle olmaz. Umarım bir gün gömülürsün diplere. Yüreğim olmasa da beynim veda edebilir sana.
Kızıyorum sana. Ama en çok kendime. Bu kadar bağlamanacağım hiç bir şey yapmadın. Hiç bir zaman istemedin beni. Umut vermedin. Bu çiçeği içimde suladım, sen hep uzağından geçtin bahçemin. Yakınlaşmadın, bakmadın, istemedin. Bir gençlik hatasıydı. Geçer gider. Her şey bir gün biter. Her şey olacağına varır. Demek bu olacakmış.
"Gitmek zorunda değilsin." Zorundayım birtanem. Istemiyorsun, sevmiyorsun, bekliyorum, bakmıyorsun. Olacaksa yine yollarımız kesişir. Olacaksa yine karşılaşırız. Kaderimizde yazılıysa yine olur. Ben zorlamak istemiyorum. Zorla hiç bir şey olmaz. Yaptığım hiç bir şey zorlama değildi. Karşılık bekleyerek yapmadım. Her zaman arkadaşın olmadan ileriye gitmek istemedim. Zamanla olur dedim. Bu mucize değil ki bir süre sonra aniden sevesin, yokluğum sana koysun bir anda özledim diyesin. Özleyeceğin birisi olsaydım içinden gelerek gitme derdin. Yalnızca bir alışkanlığı bırakmak zor geliyor sana. İçtiğim sigara gibi. Zarar veriyor ama bırakamıyorum. Alıştım çünkü.
Yokluğumu hissediyorsun. Zarar veriyorum ama bir yandan da doldurduğum bir alan var. O alan boş kalırsa kötü olacakmış gibi hissediyorsun. Ama olmayacaksın. Her şey güzel olacak. Senin için. Hayatına devam edeceksin. Birisiyle tanışacaksın. O boşluğum olduğunu sandığın yeri hatırlamayacaksın bile. Ektiğim bahçenin solduğunu farketmeyeceksin. Bir önemi yok. Nasıl olsa bir gün olacaktı bu. Erkenden oldu. Senin için iyi oldu. Beni düşünmene de gerek yok. Su akar yatağını bulur. Sakin kafayla düşündüğünde zaten rahatlarsın, şuan senin için yeni ondan gitme demişsindir. Unutur gidersin iki güne. Sen menekşeydin benim için ve ben senin kokunu aradım. Bunun anlamını menekşenin kokusunun olmadığını öğrendiğimde anlamıştım. Sen de anlayacaksın. Umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsın.
Her hikayenin bir sonu olur. Hiç başlamayanların bile. Kendine iyi bak. Her şey güzel olsun senin için.
Seni seviyorum..