Mr Donut Ep 9

149 23 7
                                    

“ahh!!”.Eunji menghentak-hentak meja didalam cafe.Nasib baik cafe punya boss tak marah tengok Eunji buat macam tu.

“relakslah..slow-slow berjayalah rancangan kita”.Ujar Bomi sambil menyedut smoothie dengan gembira.

“cish kau ni..sempat lagi duk sedut air dengan bahagia camtu”.Hyeri menarik smoothie dari Bomi.

“yah!pehal kau ni hah!”.Mulalah adegan tarik menarik rambut antara Hyeri dan Bomi.

“Yah!senyaplah”.Eunji menghentak meja lagi.Hyeri dan Bomi meneguk air liur dan membetulkan rambut mereka.Masalah dah jadi makin besar pula.

“aku dah kecut perut ni..camne kalau memang aku kena kahwin dengan mamat Daniel tu...wuuuuuu...”.Eunji menghempas mukanya pada meja.

“takpe..kasi dekat aku..hagaggaga”.Hyeri menonyoh kepala Bomi.

“kalau boleh kasi..dah lama dah aku buat”.Eunji mencebik bibir.Caffe Latte dideguk.

“kita tengok jelah dulu macam mana..ek?”.Cadang Hyeri.

“okaylah..aku balik dululah..siapkan homework”.

“byebye~”.Hyeri dan Bomi melambai-lambai tangan pada Eunji.


______________________________


Buku nota ditutup.Fuh,akhirnya,siap juga nota dalam masa 15 minit.Tulah,macam mana banyak-banyak kerja sekolah boleh terlupa nak siapkan nota sejarah yang cikgu nak hari ni?Terpaksa korban waktu untuk berhuhu hahaha dengan Hyeri dan Bomi. Eunji menongkat dagu dan meneguk susu strawberry dengan rakus.

Matanya ralit memandang pokok besar ditepi kelas.Pokok ni memang tinggi.Kelas yang Eunji duduk sekarang ditingkat 4. Eunji berpaling ke tepi.Melihat tempat duduk Jungkook.

Pap!

Eunji mengalihkan kepalanya ke hadapan. Yuju?yes tu nama budak perempuan tersebut. Eunji hanya buat bodoh.

“yah!”.

“apa?”.Soal Eunji selamba.Malas dia nak layan budak perempuan terencat akal plastic macam tu.

“apa hubungan kau dengan Daniel oppa?”.soal Yuju sambil memeluk tubuhnya dan memandang Eunji seperti jijik sangat.

“kau sibuk kenapa?”.Eunji meneguk susu strawberry tadi tapi tiba-tiba Yuju merampas kotak susu tersebut dari tangan Eunji.Nasib baik tak tumpah.

“yah!”.

“jawab dulu soalan aku”.Yuju mencerlung matanya pada Eunji.Seolah-olah mahu menggetarkan hati Eunji yang sekarang langsung tak hiraukannya.


“hah....kalau aku ada apa-apa hubungan dengan dia pun kenapa?”.Soal Eunji sambil berdiri dihadapan Yuju.Taklah tinggi sangat,heh.

“kau!hey!kau tahu tak aku girlfriend dia??kau siapa menyibuk sampai pergi makan dengan dia satu meja..hah??”.Soal Yuju dengan muka geram.Nak tersedak Eunji mendengarnya.Girlfriend?seriously?.

“wow..girlfriend??hmm..jap aku fikir”.Eunji meletakkan jari telunjuknya pada dagu.

“kalau kau gf dia..pehal omma dengan appa dia nak kahwinkan aku dengan dia?”.soal Eunji.Dia sengaja nak sakitkan hati Yuju.ahahaha.Gong sangat ek? *gong bahasa teganu bermaksud angkuh..tiada sebarang kaitan dengan korea*

“mwo???kahwin??yah!”.Yuju menarik rambut Eunji dengan kasar.


“yah!!tak guna!”.Kini giliran Eunji pula.

“yah!aish!tak guna kau!little jerk!!”.Yuju menonyoh muka Eunji. Eunji pula menarik penyepit rambut Yuju.

“Yahhhhhhhh!!”.Hyeri menendang pintu kelas.

“serangggg!!!”.Bomi berlari dan menarik rambut Yuju.

“aish!yahh!”.Yuju cuba menolak Bomi.Sekarang Hyeri pula menarik kolar baju Yuju.

“yahhh!!!Girls!!!!!”.

Semua berpaling dan kaku.

“Eunji!Yuju!Hyeri!Bomi! ke bilik disiplin sekarang juga!!right now!!!!!”.Ujar cikgu Soon.

Ujar cikgu Soon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(Hiatus) Mr. Donut 도넛 I JJKWhere stories live. Discover now