3

1 0 0
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Netrvalo dlouho a já se mohla nastěhovat. Nechala jsem byt znovu vymalovat do příjemných barev. Obývací pokoj a kuchyň do krémové barvy, balkónové stěny do nesmyvatelné zelené a ložnici do příjemné karamelové barvy. Ostatní místnosti stejně zatím nepoužiju. Takže nebyla potřeba je zabydlovat. Vše jsem vybavila příjemným, elegantním moderním nábytkem se svěžími neotřelými doplňky. Na balkón jsem dala kavárenský stolek se dvěma židlemi a několik květin. Pokoj jsem si nechala odhlučnit, abych tam mohla zpívat a nikoho tím nerušila. Už mi jen chybělo, abych si dala jméno na zvonek. Což už stejně zařídil milý vrátný. Vše vypadalo dokonale. Z té místnosti navíc, v mé ložnici, jsem si nakonec udělala šatník. Potřebovala jsem někam pověsit ty drahé šaty, ve kterých jsem zpívala v hotelu. Zrovna jsem se nadšená vracela z nákupu a těšila se, jak si zaplním novou lednici, když mě někdo chytil za rameno. "Můžeš mi laskavě vysvětlit, co tu děláš?", cedil hrubý mužský hlas přes zuby. Kdybych byla epileptik, určitě bych teď dostala záchvat. Otočila jsem se a pohlédla celá ztuhlá na bratra Hye Yoon. "Oppa...", pípla jsem sevřeně. "Na něco jsem se tě ptal?", procedil skrz zuby. "Hej Bro, děje se něco?", zvolal kdosi za ním. "Tak dělej!", zacloumal se mnou. Byl dost naštvaný. Poznala jsem, že se k nám blíží kluci z té jejich kapely. Rychle jsem se probrala a nasadila výraz naježené kočky. "Co já tu dělám?", odstrčila jsem ho naštvaně. "Já tu bydlím.", vřískla jsem a odkráčela do domu. "Není vám nic?", koukal na mě vylekaně vrátný. "Nic mi není.", pousmála jsem se a stiskla tlačítko pro výtah. "To si snad ze mě děláš srandu ne?", ozvalo se zase za mnou. Teď už jsem totálně soptila. Co si o sobě vlastně myslel? Že se seberu a odstěhuju se jinam? Ani náhodou! To ať si trhne nohou. "Ne nedělám. Nech mě na pokoji a já už se ti nebudu motat do života.", zavrčela jsem na něj. "Kdo je to?", pípl kdosi za námi. "Jen někdo, kdo se mi před 4 lety vetřel do rodiny.", nastoupil do výtahu. "Hele! Já tu byla první! Jeď si vlastním.", prskala jsem jako vajíčko na pánvi. Taktéž jsem nastoupila do výtahu a doufala, že mě nenávidí natolik, aby hned vystoupil. Nestalo se tak. A proto jsem jela se pěti magorama až do sedmého patra. Nemuseli se mi ani představovat. Už jsem je znala. Jedna moje bývalá spolužačka jimi byla úplně posedlá. Byla to jediná holka, která se semnou bavila. Byla totiž trošku magor a nemluvila o nikom jiném než o nich. Myslím, že jsem znala i značku jejich spodního prádla a jakou zubní pastu používají. Už se mi z toho dělalo trochu zle.


Leader skupiny: Kwon Jiyong alias G-Dragon.Momentální barva vlasů: Blond. Oči měl hnědé a nebyl zrovna vysoký, ale uměl skvěle zpívat. Jeho pověst, jako klenotu YG společnosti si ho předcházela. Jeho talenty: Zpěv, rap, tanec, skladba, texty, kompozice.


Dále tu byl: Dong Youngbae alias Tae Yang. Barva vlasů: hnědá (a pořád stejný styl účesu). Mohl se pyšnit nejlepší postavou v kapele. Taktéž byl velmi talentovaný. Talent: Zpěv a tanec.Největším komikem kapely byl: Kang Daesung. Vlasy hnědé, delší. Byl v celku normální, ale jeho hlas byl tím nejvýraznějším. Kdo by se taky nepozastavil nad 3 oktávovým hlasem?! Též vynikal v neuvěřitelně kreativním tanci.

Me and You? ..... ImpossibleKde žijí příběhy. Začni objevovat