1.2

284 20 18
                                    

Hoseok nk

Kaksi viikkoa kadokissa ollut Park Jimin...

Pistin uutiset pois Yoongilta, joka on seurannut uutisia useimmin kuin koskaan. Uskoo varmaan, että sieltä hän saa selville, että missä hänen poikaystävänsä luuhaa eikä ole tullut kotiin, vaikka Seokjin sanoi poliisille ilmoituksen jättäessä, että meille suoraan tiedot jos nuorukainen löytyy.

Hoseok: Yoongi lopeta kiduttamasta itseesi. Sä tiedät hyvin itsekkin, että uutisten katsominen vain rasittaa sua.

Yoongi ei vastannut vain katsoi mustasta ruudusta hänen väsynyttä peilikuvaa. Sottaisia ja likaisia hiuksiaan ja rasittunutta ilmettä. Odottaen, että Jimin pompahtaa ruudusta hetkenä minä hyvänsä.

Hoseok: Yoongs?

Taehyung: Hobi. Se tarvitsee omaa aikaa.

Taehyung veti minut pois huoneesta, vaikka olisin vain halunnut parantaa toisen mieltä, koska se parhaana ystävänä on minun tehtävä. Piristää sitä ihmistä, jolla on kurjaa.

Namjoon: Tyypit. Meillä on vieras.

Namjoonin johdolla tuli poliisi huoneeseen, mikä vihdoin nosti Yoongin katseen pois tyhjästä television ruudusta ja tuli hiljain askelein keittiöön.

Jaesang: Te varmaan tiedätte miksi olen täällä?

Yoongi: Onko Jimin löytynyt?

Jaesang: ...Ei herra Min.

Yoongi muuttui kalpeaksi.

Jaesang: Tulin vain ilmoittamaan, että kaikki johtolangat ollaan käyty läpi kohta kohdallaan. Ja ne aina päätyy teihin.

Seokjin: Mitä sä yrität sanoa?

Poliisi otti muistion käteensä ja käänsi siitä yhden sivun esille. Otti kynän esiin ja napautti sen esiin ja nosti kulmiaan katsoen meitä kaikkia päin.

Jaesang: Missä olitte, kun Park Jimin katosi.

Jungkook: Et sä voi meitä syyttää!

Jungkook oli hyppäämässä poliisin niskaan kun Taehyung otti nuoresta kiinni.

Jaesang: Herra Jeon. Teitä syytetään niin kuin jokaikistä, joka oli niissä juhlissa. Te vain olette...pääepäiltyjä.

Namjoon: Miten niin muka?

Jaesang: Te olette läheisiä, teidän seurassa hän viimeksi oli. Te olette automaattisesti pääepäiltyjä.

Poliisi jatkoi.

Jaesang: Joten, missä olitte.

Ketään ei vastannut, koska kaikki paitsi minä ja Taehyung emme olleet kännissä ja jos he nyt sanovat jotain niin se voi olla valetta.

Yoongi: Miksi?

Jaesang: Anteeks?

Yoongi: Me ollaan helvetti olleet Jiminin parhaimpia kavereita jo saatana tarhasta saakka. Se on mun poikaystävä helvetti soikoon!

✔️𝗟𝗢𝗦𝗧Where stories live. Discover now