(FLASHBACK)
Jimin nk.Heräsin auringonpaisteeseen ja siihen, kun käsivarsi menee vyötäröni päälle ja jokin liikkuu lähelle kroppaani. Päästän ison hymyn kasvoilleni, kun käännyn ja näen poikaystäväni komeat uniset kasvot pörröisen hiuspehkon alta. Pussaan tuota nenälle ja hän päästää maailman suloisimman tuhahduksen hymyn kera.
Jimin: Hyvää huomenta.
Yoongi ei vastaa vaan tulee lähemmäksi kroppaani tuhisten lisää ja vaipuen uudelleen syvään uneen. Pyöritän silmiäni ja siirrän tuon käden pois minusta, mikä automaattisesti tarrautuu minuun kiinni uudelleen ja viellä kovemmalla voimalla.
Jimin: Yoongi mä tiedän, että sä olet hereillä.
Yoongi: Mikä on taikasana?
Naurahdan ja käännyn uudelleen miestä kohti antaen pikaisen pusun huulille.
Jimin: Riittikö?
Yoongi päästi hänen ison hammashymyn ja tuli päälleni yhdistäen huulemme yhteen. Hymyilemme molemmat muhinoimisen keskellä ja lopuksi Yoongi lässähti päälleni pistäen nenänsä niskaani.
Yoongi: Sano taikasana.
Jimin: Badapin badapum.
Yoongi: Väärin.
Jimin: Taikasana.
Yoongi: Väärin meni.
Minä kyllä tiesin, mikä se on, mutta Yoongin kanssa on aina kiva leikkiä.
Jimin: Rakastan sua.
Kuiskaan tuon korvaan, millä saan miehen nenän pois niskastani. Hän katsoo minua suoraan silmiin ja hymyilee.
Yoongi: Niin mäkin sua.
Yoongi suuteli minua uudelleen, mutta tällä kertaa hentoisemmin, mutta täynnä rakkautta.
Olen onnellinen. Haluaisin tämän jatkuvan aina.Seokjin: Kyyhkyset syömään! Tai olette ilman.
Yoongi: Mä katkasen ton pään kohta irti.
Päästin sisältäni kikatuksen ja melkein heitin Yoongin pois päältäni ja menin omaan huoneeseeni pukemaan vaatteita päälle.
Pian tulin sieltä ulos valkoisen neulepaidan kanssa ja revittyjen farkkujen, ja päädyin viimeisenä keittiöön muitten seuraan.Tänä aamuna oli taas Seokjinin erikoista. Tarjolla oli pannukakkuja, kananmunia, pekonia ja nakkia.
Jimin: Seokjin sä olet taas ylittänyt itses.
Seokjin: Meidän vuosipäivä.
Kuusivuotta. Kuusivuotta ollaan asuttu täällä Soulin pienessä kimppakämpässä. Asunut näiden kuuden ihmisten kanssa keistä on tullut, minulle kuin perhe. Parempi perhe kun omani Busanissa.
°°
En tiennyt mitä ottaa lautasilta, joten otin kaikkia. Pannukakkuja kaksi kappaletta, yksi kananmuna, yksi pekoni, koska en tykkää kauheasti niin suolaisesta, ja kolme nakkia.Jungkook: Etkö sä ole saanut aamulla tarpeeksi nakkia.
Ja siinä kohtaa Namjoon melkein tukehtui veteensä ja Taehyung alkoi kikattamaan Jungkookin vitsiin. Hoseok vain katsoi Yoongia ja minua kenen naama oli tulipunainen, kuin hella.
Seokjin: Jungkook. Ei tuollaisia ruokapöydässä.
Yoongi: Niin. Ykskin tommonen vitsi niin mä grillaan sun nakkis.
Seokjin: Yoongi kans.
Yoongi: Tai no, kun Jungkook on tommonen neitsyt niin tottakai se heittää tollasia vitsejä.
Jimin: Muru. Rauhotu.
Yoongi tarrasi käteeni pöydän alla ja hymyili kasvoilleni.
Yoongi: Sori.
Namjoon: Syökää nyt herranen jestas.
Sitten annoimmekin kaikille syömisrauhan ja ainoa ääni, mikä tuli oli aterimien kolina ja Taehyungin ärsyttävä mässytys.
**
Illantullen katsoimme leffaa, koska se oli lauantain perinne. Tällä kertaa oli Jungkookin vuoro päättää ja onneksi hän valitsi Marvel leffan, vaikka hän olisi mielusti tahdonnut valita, joku kauhuleffan.
Pian nukahdin Yoongin olkapäälle ja tunnen, kun minut nostetaan siitä ylös. Sitten tunnen pehmeän sängyn allani ja kun joku riisuu vaatteitani pois. Ja viimeiseksi tunnen pusun otsallani ja sanat rakkaani suusta.
Rakastan sua.
--------
(end of flashback)
Yoongi nk.Uusi kerros kyyneleitä. En ole koskaan itkenyt näin paljoa. Enkä viellä jostain niin pienestä ja harmittomasta syystä.
Kaipuu on kova ja tahdon vain Jiminin takaisin kotiin.
minun suojaani...
BTS VUOSIPÄIVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!
KUUSI VUOTTA SITTEN RYHMÄ NIMELTÄÄN BTS TEKI DEBYTIN BIISILLÄ NO MORE DREAM!!!
KIM NAMJOON, KIM SEOKJIN, MIN YOONGI, JUNG HOSEOK, PARK JIMIN, KIM TAEHYUNG, JEON JUNGKOOK, B T S!!!
Bangtan sonyeondan!
Bulletproof boyscouts!
Beyond the scene!
B T S!!!!!!!!!!!!!!!!🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆
Kiitos hitman bang. Joka teki ryhmän, joka nykyään on maailman esikuva!
YOU ARE READING
✔️𝗟𝗢𝗦𝗧
Teen FictionSeitsemän parasta kaverusta kesän aikana päättävät pitää nuorimman synttäreiden kunniaksi isot juhlat. Kaikki meni hyvin, kunnes yksi heistä meni kadoksiin ja etsinnät alkoivat ja jokainen kavereista on pääepäiltynä. Aloitettu: 29.3.2019 Lopetettu:...