Yoongi nk.
Heitin mikropizzani mikroon ja odottelin sen valmistumista kädet puuskassa nojaten tasoa päin. Suljin silmäni ja nukahdin pieneksi hetkeksi siihen pystyyn. Oli taas kerran uneton yö. Niin kuin ne kaikki muutkin yöt, sitä samaa rataa. Heti kun saa unesta kiinni herää tunnin kuluttua uudelleen ja uudelleen ja uudelleen koko yön.
Kuulen, kun joku saapuu keittiöön, mutta en viiti avata silmiäni. Enkä jaksa.
Hoseok: Hyung?
Tottakai sen täytyy olla vittu Hoseok. Tonki ihmisolennon täytyy aivan jatkuvasti roikkua minussa kiinni, vaikka hän on juuri alottanu suhteen. En ole mitenkään kiinnostunut hänestä, hänen ajatuksistaan tai siitä mitä hän tekee.
Hoseok: Yoongi? Nukutko sä oikeasti pystyssä?
Avasin silmäni ja haukottelin. Samalla kuulen kun pizzani tuli valmiiksi.
Yoongi: Joo. Valittamista?
Otin lautasen viereisestä kaapista ja asetin pizzani sen päälle. Sen jälkeen otin alemmasta kaapista pizzaleikkurin ja slaissasin pienen pizzani neljään osaan ja asetin ne toiselle tasolle.
Hoseok: No joo. On se aika huolestuttavaa.
Yoongi: Ime munaa.
Hoseok: Hyung nukutko sä yhtään?
Yoongi: Joo.
Pistin pizzan palan suuhuni ja nostin väsyneet ja raskaat silmät vuotta nuorempaan mieheen, joka on nostanut kulmakarvansa ylös. Sitten hän pyörittää silmiänsä ja naurahtaa.
Hoseok: Selvästi et.
Myöhemmin Taehyung saapui keittiöön ja joudun loppujen lopuksi kaksin alkuhuumaa sairastavien kanssa. Koska jos he tässä suutelevat niin pizza lentää suoraan Hoseokin naamaan.
Taehyung: Missä Seokjin?
Yoongi: Poliisien kanssa.
Taehyung: Miksi?
Yoongi: Namjoon pani Seokjinii niin kovaa perseeseen, että Seokjin teki siitä syytteen.
Hoseok: Yoongi.
Yoongi: Mikä on ollut yleensä se saatanan rasittava syy nyt muutaman kuukauden, kun joku on poliisilaitoksella?
Hoseok: Mitä ne tekee siellä. Me kaikki ollaan käyty ne kuullustelut läpi?
Taehyung nostaa hartioitaan ja ottaa omenan kulhosta, pussaa Hoseokia poskelle ja lähtee olohuoneeseen. Kurkkuni teki oksennusreaktion samantien, kun näin Taehyungin iljettävät huulet Hoseokin paljaalla iholla ja viellä suoraan minun herkkien silmien edessä.
Hoseok: Sä oot ihan uskomaton.
Yoongi: Te olette ihan helvetin ruma pari.
Hoseok: Ai. Olisitko sä sit parempi?
Yoongi: Todellaki. Mä oon kuuma.
Hoseok pyöritti silmiään ja huokaisi syvään. Hän nousi penkiltään ja lähti poikaystävän luokse ja ihan vaan minun kiusaksi antoi tuolle märän ja syvän suudelman suoraan huulille jättäen kauhean äänen jälkeenpäin.
YOU ARE READING
✔️𝗟𝗢𝗦𝗧
Teen FictionSeitsemän parasta kaverusta kesän aikana päättävät pitää nuorimman synttäreiden kunniaksi isot juhlat. Kaikki meni hyvin, kunnes yksi heistä meni kadoksiin ja etsinnät alkoivat ja jokainen kavereista on pääepäiltynä. Aloitettu: 29.3.2019 Lopetettu:...