Hoseok nk
Oli vihdoin kesäloman loppu ja Jiministä ei ole kuultu pihaustakaan. Jiminin vanhemmatkin ovat menneet täysin paniikkiin koko asiasta ja mennyt rentoutumaan Espanjan kuumille rannoille, jos se lievittäisi stressiä.
Sillä aikaan kun Parkin perhe rentoutuu lämpimillä paikoilla niin me kuusi muuta kaverusta mädännytään Soulin poliisien silmätikkuina. Kuulusteluita pistetään joka viikoille.Kesäloman jälkeen ketään ei pystynyt jatkamaan elämäänsä normaalisti. Seokjinkin sai potkut, kun tämä kuuli Seokjinin olevan yksi syyllisiltä teinipojan katoamisesta ja nyt elämme työttömyyskorvauksilla ja minun pienellä kahvila palkalla ja Namjoonin autokorjaamon paikalla. Jungkook yrittää saada töitä, mutta kaikki ne eivät edes hyväksy haastattelua kesän jälkeen.
Jungkook: Ja siinä meni saatana viides!
Taehyung: Me joudutaan sillan alle tätä menoo.
Jungkook: Ootko sä kuullut mitään?
Taehyung: En ole viellä.
Taehyung yrittää päästä setänsä isolle yhtiölle töihin. Avustajan hommiin, mutta kun me kaikki tunnetaan Taen setä niin hän ei varmaan halua hänen veljenpoikaansa orjan hommiin.
Seokjin: Kunhan nyt Hoseokilla ja Namjoonilla on rahaa ja varaa maksaa kaikkea niin me ollaan kunnossa. Ainakin toivottavasti.
Namjoon: Missä Yoongi on?
Hoseok: En tiedä varmaan taas ryyppy reissulla.
Seokjin: Kello on kolme iltapäivällä.
Jungkook: Ja on tiistai.
Hoseok: Se on Yoongi.
Yoongi: Taasko sä puhut musta paskaa?
Yoongi oli taas hiljain askelin tullut vihdoin seuraamme olohuoneeseen.
Hoseok: Missä helvetissä sä olet taas ollut. Sä näytät ihan siltä että olisit just heränny kuolleista.
Yoongi: Etsisin.
Namjoon: Töitä?
Yoongi: En.
Seokjin: Joo ihan hyvä vaan. Jungkook ei saanut taaskaan haastattelua.
Hoseok: Taasko sä etsisit Jiminiä?
Yoongi nyökkäsi ja katsoi maahan.
Hoseok: Yoongi montako kertaa se täytyy sanoa sulle.
Yoongi: Mun ei tarvitse kuunnella sua ollenkaan!
Hoseok: Miksi? Mä yritän auttaa!
Yoongi: Sä voit auttaa mua silleen, että annat mun helvetti olla!
Namjoon: Noniin jätkät riittää.
Hoseok: Jimin ei olis ehkä lähteny jos sä et olis ollu niin saatananmoinen idiootti ja riidelly sen kanssa.
Taehyung: Jätkät pliis.
Hoseok: Mä vaan yritän auttaa sua hyung. Niin kuin sun parhaana ystävänä ja koska mä välitän susta ja Jiministä. Mut Jimin olis varmaan edelleen täällä, jos sä et olis ollu tommonen vitun tyhmä!
Siinä kohtaa tunsin ison kivuliaan voimaan suoraan nenässäni, mikä aiheutti pyörtymisen. Kaikkee sitä sa kun yrittää auttaa ystävää.
——————
Moi taaaass.
Sori ku näist tulee tämmösii ristiriitasii ja clichei lukui.Mitä tykkäsit boy with luv musiikkivideosta? Mun mielestä se on hyvä! 😘
YOU ARE READING
✔️𝗟𝗢𝗦𝗧
Teen FictionSeitsemän parasta kaverusta kesän aikana päättävät pitää nuorimman synttäreiden kunniaksi isot juhlat. Kaikki meni hyvin, kunnes yksi heistä meni kadoksiin ja etsinnät alkoivat ja jokainen kavereista on pääepäiltynä. Aloitettu: 29.3.2019 Lopetettu:...