1.15

203 22 25
                                    

Hoseok nk.

Juoksin pitkin pensaista labyrinttiä seuraten jotain ihmeellistä kikatusta. Se kuullostaa ihan Jiminin kikatukselta. Juoksen ja juoksen niin kovaa oudosti väsymättä ja päädyn punaiselle luukulle maassa. Avaan sen ja menen rappusia johonkin outoon paikkaan, missä oli kivi seiniä. Kikatus vain voimistuu ja voimistuu kunnes näen Jiminin makaavan verisenä kahleissa kiinni. Hän katsoo minua punaisilla poskilla ja silmät vetisinä ja täynnä pelkoa.

Jimin: M-mua pelottaa Hoseok.

Jostain syystä en pystynyt siihen vastaamaan. En pystynyt edes liikkumaan.

Jimin: Hoseok. Auta mua.

Hoseok: Ji-

En saa sanoja ulos. Jiminin katse vain täyttyy ja täyttyy pelolla.

Jimin: Hoseok. Älä jätä mua yksin.

Hoseok: En jätä Jimin.

Pian tunnen kädet jaloissani ja Jiminin kikatus palaa jälleen. En ehdi katsomaan taakseni, kun minut vedetään pois unesta...

Taehyung: Hoseok herää.

Herään hikisenä sängyltä ja nousen istumaan. Ne kädet olivatkin vain Taehyungin kädet jalkapäässä.

Taehyung: Ei hätää. Se oli vain pahaa unta.

Uni oli ottanut minua henkeen, koska olin aivan hengästynyt. Koko kroppani oli hiestä märkä puhumattakaan peitosta, tyynystä ja lakanasta. Tärisen kuin hullu Taehyungin edessä.

Taehyung: Hyung.

Taehyung istuu eteeni ja pistää käteni hänen käsiensä väliin. Katsoo minua suklaanappi silmillään yrittäen viestittää lempeyttään niiden kautta.
Hän antaa minulle pikaisen pusun ja pistää kämmenensä poskelleni.

Taehyung: Haluutko sä puhua siitä?

Hoseok: Jimin. S-se pyysi mun apua ja että m-mä en jätä s-sitä y-yksin.

Taehyung: Se oli vain unta Hoseok.

Pussasin nuorempaa uudestaa ennen kuin istuin sängyn reunalle pukien vaatteet päälleni.
Suuntasin kohti alakertaa keittiöön, missä ensimmäinen henkilö kenet huomasin oli surullisesti Yoongi, joka halusi eilen illalla suudella minua. En kanna kaunaa, enhän.

Seokjin: Hoseok hyvää huomenta.

Hoseok: Huomenta.

Seokjin: En voi tehdä aamupalaa kun eräs mainitsimaton herra täällä hajotti hellan.

Namjoon: Sori.

Seokjin: Joten. Tee leipää jos on nälkä.

Hoseok: Ei ole kiitos.

Jungkook: Niin, koska se on syönyt jo sen aamupalan.

Nuorempi teki suihinoton liikkeen ja vanhimmat vain pyörittivät silmiään.

Yoongi: Joskus mä ihmettelen miks sä olet sinkku, mutta nyt on taas niitä hetkiä kun mä tajuan sen.

Jungkook: Se että oon ihan helvetin seksikäs mut ketään ei tajua sitä.

Yoongi: Ei. Vaan se, että sä olet aivan helvetin idiootti.

Jungkook: Yoongi haukkuu.

Seokjin: Voi voi.

Yoongi katsoi minuun päin ja nopeesti takaisin sivuun. Henkäisi syvään henkeen ja tuli luokseni ja otti hihastani kiinni.

Yoongi: Meidän täytyy puhua.

Yoongi veti minut ulos altaalle, missä edelleen elää elinikäiset traumat meille kaikille. Ketään sen tapahtuman jälkeen ei ole tullut tänne jostain aivan erikoisesta syystä.

Hoseok: Mulla ei ole aikaa kuunnella sun ja Jiminin seksifantasioita.

Yoongi: Mä halusin puhua eilisestä. Mä olin ihan vitun kännissä ja mulla on aivan saatanan kauhea ikävä Jiminiä.

Hoseok: Miten se muhun vaikuttaa. Mä en ole Jimin ketä saa vaan tolleen yrittää suudella.

Yoongi: Mä tiedän mitä mä tein ja se oli todella väärin. Mä toivon, että se ei vaikuta meidän kahden kaverisuhteeseen eikä tästä puhuta enempää eikä kenellekkään. Sovittu?

Hoseok: Sovittu senkin pedofiili.

Palasimme takaisin sisälle, missä kaikki olivat kuin normaalisti. Pystyin olemaan Yoongin seurassa ilman mitään noloa tilannetta tai epämukavuutta.

Pian saapui ilta ja menin takaisin omaan huoneeseeni. Vaihdoin normaalisti vaatteeni pois ja olin valmiina menemään nukkumaan...kunnes puhelimeni alkoi soida ja ruudulla luki.

ChimChim

»«

Vois taas joskus yrittää tehdä chat-roomin.

Mua pelottaa että Amiksessa mun wattpad löydetään ja sit mua kiusataan🙃

Koska mä kirjotan tänne mun hienoja seksifantasioita kpop ryhmästä, ketkä rakastelee toisiaan🙃🙃

Ja se että mä luulen etten osaa kirjoittaa vaikka en osaa🙃🙃🙃

🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

TOI KUVA MEIDÄN IHANASTA PIENESTÄ GOOSTA ON NIIIIIIIIIN HYVÄ NIIN KU KATTOKAA SITÄ!!!

UH!!!!!!!!

FUCK ME DADDY😂🙃

✔️𝗟𝗢𝗦𝗧Where stories live. Discover now