Her şey mükemmeldi. Her şey.
Tokyo'da birbirlerini verdikleri sözün üzerinden tam iki gün geçmişti ve şu an tam olarak Brezilyadaydılar.
Neden mi Brezilya?
Sadece, balayı için nereye gitmeleri gerektiğini gözleri kapalı olarak haritadan seçmişlerdi ve ta daa.
El ele sokaklarda dolaşırlarken Jimin, her şeyin çok renkli ama sürekli öpüşen insan gördüğü için de biraz ayıplı olduğunu düşünmeden edememişti ta ki kocasıyla öpüşme yarışına katılana kadar.
Tabii ki de bu Jungkook'un isteğiydi!
"Sunucunun söylediğine göre en uzun süre öpüşen çift birinci olacakmış."
Jimin, Jungkook'un boynundaki elleriyle saçlarını da karıştırdı biraz.
"Kazanabileceğimizi sanmıyorum. Şunlara baksana."
Bakışlarıyla etraftaki çiftleri gösterdi.
"Hepsi azgın gibi."
Kahkahasını gizleme gereği duymadan güldü uzun olan.
Yarış başlamadan önceyse söylediği tek şey şuydu.
"Önemli olan seni uzunca bir süre öpmem. Diğerlerini boşver."
*
Yarış tam olarak otuz beş dakika sürmüştü ve...
Kazanmışlardı!
Gerçekten kazanmışlardı.
Diğer çiftlere azgın diyen Jimin, yarış başladığı anda farklı bir kişiliğe bürünmüş çiftlerin en azgını olmuştu.
O an için bunu fark edemeyip umursamasada şu an hissettiği utançla sırtında olduğu kocasının boynuna gömmüştü kafasını.
Jungkook ise kıkırdayıp duruyordu.
Birinci oldukları için verilen ödül kondomdu. Güldüğü şey kesinlikle buydu.
Şimdiyse bir yata gidiyorlardı. Bu yat olayı Jungkook'un özel isteğiydi.
Jimin aklına doluşan diğer bi düşüncelerle iyice sokuldu boynuna.
Evlendiler, balayına geldiler ve sıradaki şey tam olarak kalbinin sökülmesiyle eş değerdi. Heyecanı yani.
Bu kadar düşüncenin arasında başka bir aklına gelen düşünceyle kaşlarını çattı.
"Yarışmadan önce söylediklerin var ya hani?"
Hatırladığını belli ederek küçük mırıltılar çıkardı Jungkook.
"Sen salak mısın?"
Kocasını çimdiklemeyi de unutmadı elbet.
"Biz evlendik. Beni istediğin zaman öpebilirsin bunun farkındasın değil mi?"
Jungkook, Jimin'in çimdiği üzerine sızlanırken aynı zamanda kıkırdıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑼𝒏𝒕𝒊𝒍 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒆𝒂𝒕𝒉 • 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌
Fanfiction"Ben Jungkook Jeon, sen Jimin Park'ı sahiplenip korumaya, iyi günde kötü günde, zenginlikte yoksullukta, hastalıkta sağlıkta, sevip sayacağıma, ölüm bizi ayırana dek... Yemin ederim." •TAMAMLANDI• 16.04.2019 (cikooker43)