3.

351 18 5
                                    

Byl jsem doma sám. Celý den. Přemýšlel jsem že bych to tu prošmejdil ale nebyl jsem si jistý. Nechci aby se zlobil. Večer přišel a já ho s úsměvem pozdravil. On mě také. Pak mi ale udělal večeři a vyhnal mě do koupelny a spát. Proč? To si nebude povídat? Vždyť mě taky rodiče vyhnali chci s ním trávit čas, ale on se tváří že se mnou moc ne. Ratši jsem ho poslechl a zalezl pak do postele. Nemohl jsem ovšem usnout. Když už se to skoro povedlo ozval se hluk ze spodu. Bouchání dveří a následně hlasy. Asi má dole nějaké kamarády. Nikdy jsem se moc nezapojoval takže jsem zůstal v posteli. Přemýšlel jsem nad bráškou. Z přemýšlení mě brzy vyrušila rána. Jenže né tak obyčejná rána. Byla to rána rozbitého skla doprovazená bouchnutím dveří. Lekl jsem se a seběhl dolů. Uprostřed obýváku stále Jin. Vypadal rozčíleně. U dveří co vedli do chodby co vedla ven leželi střepy. Na malém stolku leželo několik skleniček a láhví alkoholu. On se opil?! Než jsem si vše uvědomil Jin se podíval na mě. Nejistě jsem ho objal ale schytal jsem facku. Slzy mi bolestí vyhrkli do očí. Proč to udělal? Skončil jsem kvůli tomu na zemi. Vstal jsem a všiml si jak šel Jin ke mě. Začal jsem couvat. Tvářil se tak chladně. Bál jsem se ho. Zády jsem narazil do zdi a on mi chytil ruce u hlavy. Chtěl jsem se vykroutit ale jeho rty se ocitli na těch mích. Mé srdce se rozbušilo. Jina jsem miloval vím že je to špatně, jenže on byl tak neodolatelný. Podmanil jsem se mu a spolupracoval. Jin pak pustil mé ruce a sjel k mím bokům. Já své ruce zapletl do jeho vlasů. Byl opilý měl bych ho přerušit jenže to nešlo. Brzy jsem ucítil jeho ruce na mé zadku co lechce zmáčkl. Já mu vzdychl do rtů a trochu jsem se o něj otřel. On se odtáhl a koukl mi do očí. Pak se uchechtl a chytil mě pod zadkem. Já jako na znamení dal ruce kolem jeho krku a nohy jsem obmotal kolem jeho pasu. Jin si mě odnesl do postele kam mě pohodil. Mé srdce tlouko jako o život a když se nade mě nahnul zatajil se mi dech.

I love my big brother Jin Kde žijí příběhy. Začni objevovat