8.

310 14 0
                                    

Když mě pustili za bráškou vešel jsem. Jin mrtvě koukal po pokoji. Byl unavený. Sedl jsem si k němu na lůžko a jemně jsem ho pohladil po hlavě. Tvářil se smutně. Řekl jsem že mu pomůžu ať chce nebo ne. Do chvíle než ho stoprocentně pustí jsem odešel domů aby mohl odpočívat. Prolezl jsem všechny věci a postupně se všeho nějak zbavil. Dům jsem pořádně i uklidil. Dům nyní voněl hezky a už ne tak divně jako poprvé. Nakonec jsem se vrátil za ním do nemocnice. Když pak brášku konečně pustili pomohl jsem mu dojít domů. Netvářil se moc nadšeně že jsem tu uklízel. Byl dost naštvaný a nadával. Bál jsem se ho ale byla to jen reakce na nedostatek něčeho. Aby už nenadával přitiskl jsem svoje rty na jeho. Následně jsem se s ním dostal do postele. Pak už jsem jen jako poslušná kurvička držel. Nevím jak je možné že jsem teď taková hračka, ale brášku miluju. Nechal jsem ho aby mi teď ubližoval. Jen ať se vyblbne. Ke konci našich hrátek se rozhodl že chce ještě bonus. Že prý nemá dost takže jsem si k němu musel kleknout a udělat mu laskavost. Měl jsem slzy v očích jelikož jsem tohle nikdy nedělal s moc se mi to nelíbilo. Ale je to pro brášku takže jsem to dělal rád. Navíc jeho spokojené vzdychy jsou hudba pro mé uši. Když naplnil mou pusinku vše jsem poslušně spolikal. Nakonec jsme šli spát. Hlavně tedy já. Všechno mě totiž bolelo.

I love my big brother Jin Kde žijí příběhy. Začni objevovat