4.

347 14 0
                                    

„Jine tohle nemůžeme" zastavil jsem ho i když nerad. „Tiše bude se ti to líbit" uculil se a pak mě začal svléka i sebe. Snažil jsem se odporovat svím pocitům jenže jak se jeho rty dotkly mé rozpálené kůže byl jsem celý jen jeho. Značil moje tělo a já se nebránil. Srdce mi bušilo a dech jsem měl zrychlený. Ani nevím jak ale brzy jsem se ocitl na břiše. Zadek jsem měl vystrčený na něj. Moje tváře nabrali růžový odstín, styděl jsem se. To šlo pak ale stranou když jsem ucítil jeden Jinův prst uvnitř sebe. Po chvíli přidal i druhý a pak i třetí. I přes opilost si mě připravil jak milé. Nakonec jeho prsty opustili můj do teď neposkvrněny vstup a vyměnil je za něco jiného. Prohl jsem se v zádech a vykřikl. Bolelo to ale zvykl jsem si rychle. Pak už jsem cítil jen pohyby a přírazy. Snad nebude ráno litovat. Je opilý a dělá tohle. Já se mu ale podmanuju a kupodivu líbí se mi to. Naše vzdechy se rozléhali místností a já opčas vykřikl. Nakonec jsem ucítil teplo co mě naplnilo. S tím jsem se pak celý spocený a vyčerpaný zroutil hlavou do polštáře.  Jin si lehl vedle mě a hned usnul. Žádné dobrou? Žádné miluju tě? Nic? Tohle mě mrzí. Třeba byl ale unavený.  Hned pak jsem usnul. Vzbudil jsem se až ráno a uviděl Jina. Dost v šoku mě sledoval a já zrudl. „My dva spolu...." nedokončil to protože jsem přikývl. Tvářil se ale vyděšeně a já smutně. Takže jen jednorázovka? Byl jsem znásilněn bratrem a on mě teď má za blbce. Jin mě pak chytil a přitáhl si mě k tělu. Jestli dobře chápu dle jeho nohy v mém rozkroku nelituje. Nevím kde jsem vzal energii ale zopakovalo se to druhým kolem. Byl úžasný. Boužel pro mě pak zase někal musel. Smutné. Kam pořád chodí? A proč? Byl jsem ale ještě vyčerpaný takže jsem usnul. Vzbudil jsem se až později ale Jin pořád nebyl doma. Napadlo mě se tu projít. Je to špatné chci zjistit co se děje tak to tu prohrabu.

I love my big brother Jin Kde žijí příběhy. Začni objevovat