Ráno jsem se vzbudil sám. Kde je Jin? Proč tu není se mnou? Hledal jsem ho všude po domě ale on nikde. Dal jsem si tedy snídani a pak jsem si sedl v obyváku na gauč. Cítil jsem tu stale zvláštní vůni ale nějak jsem si už zvykal. Stále mě ale zajíma co s bráškou je a proč vůbec včera tak vybouch a nadával mi? Co jsem udělal špatně? Rád bych se tu ještě porozhlédl ale bojím se že by se zase zlobil. Ovšem nevěděl jsem co tu dělat. Byla tu nuda když tu nebyl Jin. Mé přání však bylo vyslyšeno a on se zjevil. Byl jsem tak hrozně šťastný že jsem ho objal a šel vařit oběd. On ale odmítl když jsem před něj talíř položil a ratši si vzal tu divnou tubu. To mě zamrzelo on však řekl že je všechno v pohodě. Prý se nemám o něj bát. A jak se nemám bát když se chová tak divně? Po jeho tubovém obědě mi dal pusu na tvář a se slovy ať ho na večeři nečekám zase odešel. Upřímně myslel jsem že pobyt s bráškou bude zábava jako když jsme byli děti a hráli si na písku. Jen mi dva. Jenže on chodí bůh ví kam. Začínam mít pochyby že chodí za někým jiným aby se pobavil. Chci pro svého brášku být lákavou nabídkou. Na internetu jsem proto objednal nějaký sexy obleček služky. Proč služky? Sám nevím ale byl to jediny co dovezou ještě dnes. Když ho dovezli šel jsem ještě nakoupit růže. Peníze jsem si půjčil od Jina v pokoji snad se nebude zlobit. Dělám to ale pro něj. Nakonec jsem se vrátil a lístky růží rozházel od dveří do pokoje. Tam jsem se převlékl do sexy oblečku a lehl jsem si na postel. Ležel jsem na boku a rukou jsem si jezdil po jedné půlce čekal jsem.