2

3.3K 251 19
                                    

Câteva ore mai târziu,când Seokjin s-a săturat să fie total ignorat și uitat,i-a colectat pe cei doi și i-a propus lui Jungkook să meargă la apartamentul său,unde îl putea învăța tot ce trebuia să știe despre îngrijirea unui little.

Imediat ce a intrat în apartament,Taehyung a fugit în camera sa,știind că în curând se va difuza desenul său animat favorit.

În schimb,Jungkook și șatenul s-au așezat la masă,cel mai mare scoțând un oftat. Avea mult de explicat.
-- Faptul că știi ce este little space îmi ușurează munca. Un little poate fi asociat cu un copil. Are nevoie de atenție,multă grijă,căci este predispus la accidente,de cele mai multe ori afecțiune,dar asta depinde strict de îngrijitor. Când sunt în little space,pot avea de la minim trei ani la maxim șapte. Există,de asemenea,și baby space-ul,care înseamnă că little-ul a regresat atât de tare încât a început să se comporte ca un bebeluș. De obicei au între trei și opt luni când sunt în chestia asta. Pot intra în acest head space din cauza stresului,lipsei de afecțiune sau tristeții. Un little nu își strigă îngrijitorul pe nume,rareori se întâmplă asta. Cel mai des întâlnit este daddy–.
-- Daddy?l-a întrerupt brunetul,mărindu-și ochii comic.
-- Îngrijitorii sunt numiți daddy sau mommy, desigur dacă amândoi sunt de acord. Nu e nimic sexual sau emoțional,decât dacă tu îl transformi în asta. a pufnit Seokjin.

Brunetul a dat din cap,lăsându-l să continue. Jumătate de oră mai târziu și multe strâmbături din partea sa,șatenul terminase de explicat și îl lămurise în întregime pe cel mai tânăr.
-- Hyung,trebuie neapărat să mă duc la cumpărături și,cum tu îl cunoști mai bine,vei veni cu mine. spuse băiatul.
Nu voia să-i lipsească nimic lui Taehyung.
Seokjin dădu din cap și se ridică de pe scaun:
-- Păi,hai să mergem!spuse și îl chemă pe Taehyung.
-- Acum?întrebă Jungkook.
Șatenul aprobă. Taehyung își făcu și el apariția, arăta obosit și lipsit de viață. Probabil joaca în parc l-a epuizat.
Cel mare îi ciufuli părul și zâmbi.
Nu cunoscuse little mai drăguț ca Taehyung niciodată.
Băiatul era pur și simplu întruchiparea cuvântului adorabil.
Taehyung zâmbi și apucă mâna acestuia ,mai apoi pe a lui Jungkook. Băiatul se uită la blond,dar,văzându-l așa fericit, tăcu și îi strânse mâna într-a sa.
Se urcară în mașină,Taehyung ghemuindu-se pe bancheta din spate. Băiatului îi era foarte somn,dar trebuia să mai aștepte până o să poată dormi.
Jungkook se uită la blond, asigurându-se că este bine,și porni mașina.

                               ***

Imediat cum intrară în magazin,Taehyung uită de toată oboseala, începând să țopăie. Voia tot felul de lucruri ciudate,de exemplu,un lipici mov. Jungkook se întreba ce va face blondul cu astea,dar nu comentă, cumpărându-i tot ce voia. S-a prins,un little are nevoie de multe chestii. Cine este el ca să nu-i cumpere băiatului tot ce voia?

-- Taehyungie,ai vrea să mănânci ceva?întrebă grijuliu brunetul,aproape strâmbându-se la propriile-i cuvinte. Era greu să se poarte frumos,căci era obișnuit să-și înjure prietenii pentru că își cumpără mereu mâncare cu cardul lui,nu să fie atât de–gentil. Îh.
Taehyung dădu din cap,informându-l zâmbitor că Seokjinie îi permite să mănânce câte crochete de pui dorește marțea. Jungkook,puțin cam ezitant,căută acele chestii,,găsind normale și în formă de animale. Brunetului îi era clar de care să cumpere.
Le așeză în coș și îl întrebă pe blond daca mai vrea ceva,primind o negare ușoară din partea lui Taehyung. Jungkook voia să fie sigur că little-ul are tot ce îi trebuie,însă avea senzația că acea sesiune de cumpărături nu făcuse mare lucru,așa încât se imagina deja în același supermarket peste vreo două zile. Au înaintat spre casă,Jungkook plătind apoi luând plasele și ducându-se la mașină.
Seokjin plecase de câteva minute,deoarece avea o urgență la restaurant,așa că Jungkook îl lăsă pe blond să stea în față. Băiatul se așeză pe scaunul pasagerului și,înainte să înceapă să se chinuie cu centura,Jungkook se aplecă peste el și i-o puse .
Taehyung îi zâmbi și murmură un mulțumesc,kookie,ceea ce era atât de drăguț!
-- S-Seokie?și-a lăsat capul într-o parte,încruntându-se slab. Brunetul și-a scuturat capul:
-- Are ceva treabă acum,hm?O să stai cu mine acum. a încercat să o facă să sune pe cât se poate de simplu,căci bietul băiat era atât de atașat de șaten încât ar face vreun atac de panică dacă i-ar explica situația într-o manieră dură.

Ajungând în apartamentul brunetului,acesta și-a dat seama că trebuia să facă ceva schimbări. Să ascunda toate obiectele periculoase,să dezinfecteze toate suprafețele pe care little-ul le va atinge,pentru că probabil Seokjin era prea moale ca să-l învețe pe micuț că trebuie să se spele pe mâini după ce atinge ceva plin de microbi,ca o masă sau podeaua. Fraier topit.

I-a arătat băiatului camera sa,zâmbind satisfăcut la sunetul extaziat scos de acesta. Părea că îi place,iar asta îl bucura enorm pe Jungkook,căci era singura cameră destul de sigură pentru el,iar dacă nu i-ar fi plăcut ei doi ar fi avut probleme mari. L-a lăsat pe blond să-și aranjeze noua cameră,asigurându-se că acesta știa că îl poate chema pentru orice are nevoie.

După aproape două ore,Jungkook privi atent ceasul,observând faptul că este târziu,foarte târziu.
Taehyung trebuia să doarmă de ceva timp deja. Totuși,little-ul își făcu apariția în fața ușii camerei brunetului, cu o expresie spășită,puțin ofticată clar:
-- Poate Kookie să doarmă cu mine? întrebă Taehyung ținându-și ursulețul în mână. Acum,Jungkook înțelegea ce se întâmpla. Probabil blondul încercase să doarmă singur și nu reușise,de aici și frustrarea sa. Zâmbi și îi făcu semn să înainteze,făcând destul loc în patul său pentru el. Taehyung îl ascultă,încă destul de timid,dar brunetul o înțelegea perfect. S-au întâlnit acum câteva ore,era logic să nu fie încă confortabil cu toate astea.

Se înveliră amândoi,lăsând un spațiu decent între ei. Jungkook pe partea lui și Taehyung pe partea lui. Absolut sublim.

Totuși,amândoi au fost confuzi când,următoarea zi,dimineață,s-au trezit unul lipit de altul pe mijlocul patului.

angelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum