7

2.5K 200 5
                                    

Jungkook stătea așezat în pat,încercând să-și elimine gândurile negative. Însă nu putea.
Își amintise ce i-a spus Jin: 'Poți,te rog,să ai grijă de el câteva săptămâni?'
Aici era problema. Jungkook nu voia să aibă grijă de Taehyung doar câteva săptămâni. Voia să-l întrebe pe Jin dacă Taehyung poate rămâne la el. De tot. Însă nu știa dacă șatenul va fii de acord. Întradevăr,îi părea bine că Jungkook se înțelege cu Taehyung ,dar brunetul nu știa dacă Jin este pregătit să renunțe la Taehyung. În aceeași situație fusese și Yoongi. Jin a suferit ceva timp din cauza că Jimin s-a mutat cu Yoongi definitiv.
-- Trebuie neapărat să vorbesc cu Jin hyung. spuse brunetul în liniștea camerei .
Taehyung era în camera sa. Deși nu o putea numi chiar așa,deoarece dormea cu Jungkook,își ținea jucăriile și plusurile în camera lui Jungkook,avea toate hainele în camera lui Jungkook,care nu mai era a lui Jungkook. Era camera lor
Brunetul zâmbi . Blondul stătea acolo doar când se juca,refuzând să îl deranjeze pe Jungkook,deși brunetul mereu i-a spus că nu îl deranjează.
Se ridică din pat,direcția sa fiind camera unde era Taehyung. Brunetul simțea nevoia să îl îmbrățișeze pe little și să îi spună de o mie de  ori că îl iubește. Nu știa de ce,dar nimic nu îl împiedica să o facă.
Intră în cameră,văzându-l pe blond colorând. Băiatul își întoarse capul spre Jungkook,iar brunetul se așeză lângă el, cuprinzându-i corpul micuț într-o îmbrățișare strânsă. Își așeză capul pe umărul blondului care zâmbea fericit:
-- Te iubesc mult îngeraș!îi spuse brunetul și îi lăsă un sărut pe gât
-- Și Tae îl iubește pe Kookie mult!spuse blondul tot un zâmbet, întorcându-se cu fața la Jungkook. Își înfășură brațele în jurul gâtului brunetului.
Jungkook se găsi holbându-se la buzele little-ului.
Își dădu o palmă mintală,dar nu se opri. Își lipi buzele de ale blondului, sărutând-l pentru prima oară cu atâta foc. Știa că nu este corect. Știa că poate Taehyung nu era de acord. Dar al naibii să fie, în acel moment nu îi păsa.
Însă,spre surprinderea lui,Taehyung îi răspunse timid. Brunetului îi convenea de minune.
Taehyung își duse mâinile în părul brunetului. Și asta îi plăcea lui Jungkook.
Odată rămași fără aer,aceștia s-au desprins din sărut,rămânând îmbrățișați.
După 5 minute,Jungkook îi spuse băiatului:
-- Ce-ar fii să îmi arăți niste desene baby? Trebuie să umplem frigiderul cu ele. îi spuse și little-ul chicoti.
Din prima săptămână Jungkook a stabilit că va umple frigiderul cu desenele blondului. Și mai avea puțin până reușea.
Taehyung se duse înapoi pe pat și luă mapa unde își ținea toate desenele.
Deși am putea spune că este un copil mai mereu,este foarte ordonat. Încă o calitate a lui pe care Jungkook o iubește
Îi înmână mapa lui Jungkook,brunetul ridicându-se și ieșind din cameră,cu Taehyung pe urmele sale.
Jungkook putea spune cu mâna pe inimă că blondul avea un talent deosebit la desen.
Scoase fiecare desen în parte, așezându-le pe frigider cu ajutorul unor magneți mici.
-- Gata! Bucătăria arată mult mai bine!spuse Jungkook
Taehyung își mări ochii:
-- Serios?întrebă curios blondul
Jungkook chicoti datorită șocului vizibil pe fața lui Taehyung și aprobă.
Little-ul zâmbi. Nimeni nu îi mai complimentase desenele așa.
Cască frânt și își întinse brațele spre Jungkook. Brunetul zâmbi și îl cără până în cameră,unde îl schimbă pe băiat în pijamalele sale apoi se așeză lângă el.
Blondul se ghemui aproape de Jungkook,adormind instant. Acea zi fusese obositoare,mai ales pentru el.
Jungkook zâmbi. Făcea asta de mult prea multe ori de când era cu Taehyung,dar îi plăcea. Nu,nu îi plăcea,adora asta.

angelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum