3

2.9K 227 3
                                    

Seokjin intră rapid în camera lui Taehyung,găsindu-l ghemuit în pat.
-- Tae!îl strigă.
Blondul de ridică din pat și îi sări în brațe,strigând un Seokie entuziasmat.
Jungkook îl sunase pe Seokjin și îi spusese că Taehyung nu se simțea bine. Brunetul era sigur că lui Taehyung îi era dor de șaten.
-- Ești bine,Tae?întrebă șatenul curios.
Taehyung aprobă și se dezlipi din îmbrățișare.
Jungkook ieși,știind că băiatul este încă timid în preajma lui.
-- Seokie,lui Tae îi e frică de Kookie. Kookie bun?întrebă blondul.
Atunci Seokjin își dădu seama:
Blondului îi era frică de Jungkook deoarece credea că o să-l judece.
-- Da,Taehyungie,Kookie foarte bun. Kookie nu te va judeca,el te iubește. spuse șatenul,încercând să-l liniștească.
-- De ce?întrebă blondul curios.
-- Un îngrijitor trebuie să-și iubească little-ul. spuse șatenul și îl lăsă pe băiat,confuz cum era, în cameră.
Se duse la Jungkook, explicându-i toată situația.
-- Și cum aș putea să-l fac să nu mai creadă că îl judec?întrebă brunetul.
-- Poartă-te natural cu el,Jungkook. Nu te simți obligat să faci ceva,dar dacă vrei să se obișnuiască cu tine,fă lucruri care-i plac lui. Joacă-te cu el, uitați-vă împreună la desene,dormi cu el.
Un little e foarte lipicios. Taehyung se poate atașa de tine în doar două zile dacă știi cum să-l iei. termină cel mai mare de explicat.
Brunetul dădu din cap și îi mulțumi bărbatului ,care plecă imediat ce Jungkook intră în camera blondului.
Îl văzu pe Taehyung așezat în pat,cu nelipsitul său ursuleț. Se apropie de el, așezându-se în genunchi:
-- Hei,Taehyung,ce-ar fii să ne uităm la un film? Disney.
Blondul dădu afirmativ din cap,ochii luminându-i-se.
-- Bobo?întrebă,cu o expresie care putea topi,practic,și ghețarii. Și,cine dumnezeu era Jungkook să îl refuze?Zâmbi,aprobând slab:
-- Sigur,îngeraș,dar nu prea multe bomboane. Nu vrem să te doară stomăcelul,așa-i?
-- Îhî. spuse și se ridică. Jungkook îi întinse mâna,blondul apucând-o fericit.
Ieșiră amândoi din cameră,Taehyung fugind instant spre canapea. Jungkook fugi la bucătărie,umplând un bol colorat cu bomboane. Se întoarse și îl înmână lui Taehyung,little-ul zâmbind și mulțumindu-i.
-- Ce film vrea Taehyungie să vadă?întrebă Jungkook.
-- P-Pinocchio. spuse încet băiatul.
-- Pinocchio să fie!spuse brunetul și se întinse,căutând un dvd. Odată găsit,porni filmul,zâmbind larg.
Deși nu era prea mare distanța dintre ei, lui Taehyung nu îi plăcea. Se apropie de brunet,corpul său tremurând slab.
Jungkook o simți și,încruntat,se întinde,apucând o pătură din colțul canapelei. O așeză cu grijă peste băiat.
-- Tremuri. se justifică,când blondul îl privi întrebător la el.
Taehyung zâmbi pentru sine. Poate că Jungkook nu era rău.

Pe la jumătatea filmului,Taehyung adormise,cu bolul aproape golit de bomboane.
Jungkook chicoti și îl luă pe blond, ducându-l în camera lui.
Hyung a spus să dorm cu el. Asta voi face. își spuse brunetul.
Se duse în living,unde strânsese și opri filmul,apoi întorcându-se în camera lui .
Se așeză lângă Taehyung,blondul rotindu-se,ajungând pe pieptul lui Jungkook. Brunetul zâmbi din nou și încercă să adoarmă.
Astăzi a făcut progrese mari.

angelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum