Jungkook era la bucătărie, bându-și veșnica sa cafea.
Găsi un site specializat în headspace-ul little,intrând imediat pe el.
Erau chestii deja știute de brunet,până când ceva i-a atras atenția.
Pedepse?se întrebă băiatul.
Cum să pedepsești un little?
Palme? Jucării? continuă să citească.
Nu va putea face asta. E împotriva principiilor sale să pedepsească un copil care nu avea nicio idee dacă face ceva rău.
Auzi un plânset și se ridică,fugind în camera sa. Acolo era Taehyung,care plângea cu suspine dureroase și își strângea ursulețul în brațe.
-- Taehyung, îngeraș,de ce plângi? întrebă și se apropie de băiat.
Taehyung îl lovi cu o privire inocentă,Jungkook nefiind pregătit pentru ea. Totuși,l-a privit nedumerit.
-- L-lui Taeh-hyungie îi e f-frică să d-doarmă s-singur. spuse și suspină.
Jungkook răsuflă ușurat. Nu era ceva grav. Nu știa până acum că lui Taehyung îi e frică să se trezească singur,de obicei când blondul se trezea,Jungkook era lângă el.
Îl îmbrățișă, băiatul afundându-se în pieptul lui Jungkook.
-- Nu-i nimic,îngeraș,promit că de acum voi sta lângă tine până te trezești.
Taehyung îi mulțumi.
-- Ce-ar fi să mâncăm ceva acum,hm?
Blondul dădu afirmativ din cap și îl informă că ar putea mânca orice în acel moment.
Jungkook se ridică,cu intenția să meargă înapoi în bucătărie, însă Taehyung nu îi dădu drumul:
-- Poate Taehyungie să vină cu Kookie? întrebă blondul,buza de jos tremurându-i puternic.
Jungkook aprobă,fiind topit de drăgălășenia blondului. Îi apucă strâns talia și ieși cu el din cameră. Îl așeză pe dulapul cel mare și scoase câteva crochete de pui, așezându-le pe o tavă,iar mai apoi în cuptor. Trecuseră trei săptămâni de când Jungkook îl avea în grijă pe little si brunetul putea spune un singur lucru:Era mândru de el. În aceste trei săptămâni se apropiase foarte mult de Taehyung. Acum blondul se simțea în largul lui cu el și nu ezita să arate asta.
Taehyung îl trase de mâneca bluzei:
-- S-Seokie a spus că Taehyungie nu are voie asta decât o dată pe săptămână. a murmurat confuz. Jungkook a pufnit,chicotind slab:
-- Eu nu sunt Seokjin,micuțule. Poți mânca ce vrei tu și când vrei tu când ești cu mine. Suntem într-o țară liberă,până la urmă. știa că bietul băiat nu prea a înțeles nimic,însă a aprobat,zâmbind larg.
-- De ce Kookie se poartă frumos cu mine? Kookie e îngrijitorul meu? puse a doua întrebare, și își lăsă capul într-o parte.
Jungkook simțea că va exploda curând. Băiatul blond era atât de drăguț!O dulceață.
-- Da,îngeraș. Kookie e îngrijitorul lui Taehyungie. spuse și se apropie de blond ,lăsând un sărut moale pe fruntea sa.
-- Și Kookie îl iubește pe Taehyungie? Seokie a spus că un îngrijitor trebuie să își iubească little-ul. a spus,cu capul încă aplecat într-o parte.
Jungkook zâmbi.
-- Da,baby,Kookie te iubește. răspunse cu grijă.
Taehyung își întinse brațele spre brunet, indicându-i că vrea o îmbrățișare. Jungkook chicoti și se supuse,trăgându-l într-o îmbrățișare strânsă pr blond. Îi sărută fruntea,zâmbind slab.
Taehyung chicoti când Jungkook îl gâdilă.
Orice lucru făcut de Taehyung i se părea perfect brunetului.
Jungkook nu văzuse niciodată little așa cuminte. Taehyung nu făcea nimic deranjant,nu țipa sau alerga, nu-l deranja pe Jungkook când brunetul avea treabă.
Era pur și simplu o ființă perfectă.
Opri cuptorul,scoțând tava și așezând crochetele lui Taehyung pe o farfurie. Le puse pe masă.
-- Poate Jiminie să vină aici?
Blondul nu se mai văzuse de câteva zile cu Jimin.
-- Sigur,îngeraș. Mă duc să îl sun pe Yoongi,tu mănâncă,okay?
Taehyung aprobă iar brunetul ieși din cameră și își luă telefonul,apelându-l pe Yoongi:Da ,Kook?
Hyung,Tae vrea să-l vadă pe Jimin. Veniți pe la noi?
Ăm,sigur. Ajungem în aproximativ jumătate de oră.
Mulțumesc,hyung. Ne vedem.
Spuse brunetul și închise. Intră înapoi în bucătărie,unde Taehyung deja golise farfuria.
-- Ajung aici imediat,baby. îl informă.
Taehyung zâmbi fericit și se ridică în picioare,îmbrățișându-l din nou pe Jungkook.
Seokjin știa ce zicea. Taehyung era cel mai lipicios little. Si lui Jungkook îi convenea de minune.
Se așezară pe canapea,așteptând ca Yoongi și Jimin să ajungă.
CITEȘTI
angel
Fanfiction[ROMANIAN] jungkook nu s-ar fi așteptat vreodată să ajungă să simtă ceva pentru un little. și totuși,iată-l aici. © gguktaeuniverse 2019.