-2- Peki Peki

397 16 2
                                    

Multimedya da Su Cafe  var.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 Gittiğimiz yer çay parkı gibi bir yerdi. Ama her yaştan insan vardı. Etrafımızda masalar, masaların  etrafında sandalyeler vardı . Parkın içinde ise bir  sürü ağaç  vardı. Ayrıca kuşlar da cıvıldıyordu.  İnsana canlılık veriyordu, içinden koşup oynayası geliyordu ama tabiki bu yaşa gelmişiz bir etkinlik olmadıkça öyle çocukça şeyler yapmayız. En azından ben öyle düşünüyorum.

''Öykü geliyolar arkana bak.'' 

  Ada konuşunca doğal olarak arkamı döndüm ve bir grup erkeği bize doğru gelirken görünce kimin kim olduğu anlayamadan önüme döndüm. Sadece Ateş'i görebilmiştim sadece onu.

''Merhaba kızlar'' diyerek ateş konuşmaya başladı.Sonra sırayla oturdular. İki kişilik masa neredeyse sekiz kişilik olmuştu.Kimseye bakmadan başımı öne eğmiş yere bakıyordum. Çünkü Ateşle aynı masada oturuyordum bu yüzden yüzüm kızarmıştı.

''Bak bu benim kuzenim Ada, o da onun en iyi ark...''

''Öykü?!?''

  Bu sesle başımı kaldırmıştım bir de ne göreyim E-M-İ-R. Zaten bende iyi şans olduğu ne zaman görülmüştür ki ?!? İyi bir şey olsun.

''Off yok artık yha Emir sen hayır olamaz yaa ''

''Artık benden kurtulabileceğini pek zannetmiyorum''dedi Emir. Sinir şey!!!

''Aaa evet sen Öykü'nün  ahh acıdı (ayağına basarsam tabi canın acır)  yani demek istediğim sen bizim sınıfa gelen yeni çocuksun. Sen nerede oturuyorsun ki?'' dedi Ada

'' Hani ileride krem rengi 13 katlı bir bina var yha yeni yapıldı orada oturuyorum.'' dedi Emir.

  Allah'ım yani belamı vermeye çalışıyorsan ben anlıyorum şuan.

''Yuh Öyküler oranın hemen yanına yapılan binaya taşınacak. Artık her zaman beraber olursunuz. Komşu, sınıf arkadaşı, belki de sev...'' dedi Ada

''O kadar da değil yani.'' diyerek araya girdim. Benim kızarmaya başladığımı anlayamış olacak ki Ateş etrafı düzeltti.

''Ada o küçük beynini bunlara kullanmana gerek yok benim minik kuzenim.''

''Hıı minikmiş 3 yaş var aramızda alt tarafı.''diyip dil çıkarmıştı Ada. Ama Emir'in gözlerinin benim üstümde olduğunu hissediyordum.Çok fazla rahatsızdım.

''Ateş langırt var çocuklarla oynayalım hadi.'' dedi Emir.

''Peki,gidelim bakalım da seni bir güzel yeneyim.'' dedi Ateş.

''Görürüz.'' dedikten sonra Emir ve diğer hepsi kalkıp gitti.

''Öykü yoksa yeni bir aşk mı doğuyor zaten diğer sevdiğin kişi kim bilmiyorum evlenme programlarındaki gibi sorayım elektrik aldın mı bakalım?''

''Saçmala tamam çocuk çok fazla yakışıklı ama sadece arkadaşım veya kankam olabilir o kadar .'' dedim.

''Bak Öykü çocuk geliyo senin yanına oturuyo senle iletişim kuruyo konuşmak istiyo, burda karşılaşıyoruz rartık benden kurtulamazsın diyor sen bunden ne sonuç çıkarıyorsun merak ediyorum gerçekten. Hem birincisi şimdi ben hayatımda kimseyle çıkmadım çirkinim gibi şeyler ağızında gevelersen seni bir güzel döverim. Çünkü kimsenin seninle çıkmama nedeni senin herkese karşı çok fazla soğuk olman tamam  sınıfa geldin o bazı yerlerde takındığın yapmacık yüzünü gözterdin ve bazılarıyla iyi anlaştın. Ama sonrası yok zaten çok fazla arkadaşının olmamasının sebebi de bu. Hem soğuksun hem de asosya...''dedi ada sözü kesildi beni büyük bir konuşmadan kurtardı.

İmkansızı İstemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin