Arkadaşlar bu benim ilk hikayem sayılır umarım beğenirsiniz. Multimedya da çay parkı var.Yani yarın dışarı çıkacakları yer.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Sabah henüz doğmamıştı , pencereye doğru ilerledim. Soğuk yüzümü yakıyordu aynı ateş gibi. Ama canımı yakmalarına rağmen severdim ateşi de soğuğu da.Soğuk canımı yakarken etraf ılımaya başladı, güneş doğuyordu. Bu manzarayı hep sevmişimdir. Bana her zaman tekrar tekrar doğulabileceğini , her zaman yeni bir başlangıcın yapılabileceğini söylüyordu adeta.
Daha fazla zaman kaybetmeden okul için hazırlanmaya başladım.Normal bir topuz yaptım diğer kızların aksine ben giyime veya saçımı dert etmez, kötü duruyorsa kötüdür diye düşünüyordum. Zaten güzel değildim güzel saçım veya giysim olmuş ne çıkardı ki? İnsanlar arkamdan konuşacaklardı . Peki bu benim umurumdamı? Tabi ki değil.
Otobüsten indikten sonra biraz ileride ki okuluma ilerlemeye başladım.Yine yalnız bir başıma ilerliyordum. Sayılıydı zaten arkadaşlarmın sayısı. Aslında sınıfta arkadaşlarım vardı okula yeni gelmeme rağmen beni aralarına almışlardı yada ben arkadaş canlısı davranmıştım o takma yüzümle. Sınıfa girdiğimde birkaç kişiyle selamlaştıktan sonra sırama oturdum yanım boştu.Çünkü herkes gerçek arkadaşlarıyla takılıyordu Ada dışında. O benim arkadaşımdı . En azından gerçek bir arkadaş.
Henüz gelmemişti.Zaten okulun ilk günü o asla erken gelmezdi.Bir kitap çıkarıp okumaya başladım. Shorlock holmes en sevdiğim kitaplardan biriydi.Romantik kitapları daha çok severdim ama kendimin başına öyle bir şeylerin hiç gelmeyecek olması beni biraz hüzünlendiriyordu. O sırada sınıfa yeni gelen çocuk benimle konuşmaya başladı.
''Sanırım başka sıralarda yer yok yanına oturacağım mecburen.'' Sıranın ortasında oturduğum için biraz yana kaymak zorunda kaldım ama yanımda bir erkeğin durmasından nefret ederdim şimdi sıra arkadaşım bir erkekti. Benim için dünyanın sonu gibi bir şeydi bu.
Ben yana kaydıktan sonra o gelmeden nasılsam öyle olmaya devam ettim yani kısacası kitap okumaya devam ettim.
''Ben emir sende yeni misin?''
''Yeni gelmedim sadece insanlarla iletişim kurmayı o kadar fazla sevmiyorum.''
''Peki o zaman artık kurmaya başla çünkü gayet konuşkan bir insanım ve konuşmayanlara karşı özel bir zaafım var kız erkek fark etmez tabiki bu her yerde aynı değil ama en azında okulda böyleyimdir''
''O zaman bu zaafını başka şeylere yönelt çünkü seninle iletişim kurmayacağım.''
''Peki şuan yaptığın nedir?''
''...'' O sırada içeriye matematik öğretmeni girdi. Teneffüslerin aksine derste tam bir canavarımdır. Bütün soruları çözer , öğretmen ne derse anında yapar , dersle ilgili çoğu şeye yorum yapardım.
TENEFÜS
''İnsanlarla iletişim kurmayı sevmiyorummuş çok güzel bi yalandı benimle konuşmamak için mi böyle söyledin?''
''Hayır derslerde böyle oluyorum sadece normal hayatta böyle bir özelliğim yok.''
''Hımm demek ki benle iletişim kuruyorsun?''
''Çocuk gibi şunu söylemeyi kesecek misin?''
''Tamam ama en azından sadece benle konuş.''
''Peki'' Aslında emir fazlasıyla daş bi çocuktu ama ona karşı hislerim oluşamayazdı. Sadece sıradan bir arkadaştı zaten ben çirkin bir kızım onun gibi birinin benimle konuşması benim için bayağı garipti.
İnsanlar bana ben çirkinim dediğimde bana dönüp garip garip bakıyorlar anlamıyorum. Ama bence ben gerçekten çirkin bir kızdım. Hatta öyle olmasa hayatımda kimseyle çıkmamış olmazdım öyle değil mi?
O sırada yanıma Ada geldi vegünün sorusu.Pardon günün zincirleme soruları
''Bugün dışarı çıkacak mıyız? O daş çocuk niye yanına oturdu? Sen niye onunla konuşmuyorsun?Cevapları bekliyorum. Hadi konuşsana.''
''Ada bir saniye susarsan anlatacağım. Birincisi tabiki dışarı çıkacağız, ikincisi başka sıra oldumadığı için oturdu ve üçüncüsü bir erkek pardon bir insan benle konuşunca rahatsız oluyorum. Hem fiziğimden dolayı hem de bilmiyorum sevmiyorum arkadaşlarım ve senin dışında.''
''Kızım sen gerizekalısın yha çok güzelsin sınıftaki erkekler hep senden konuşuyo ama sen saçının haline bak kendine çeki düzen versen sınıfın en taş kızı olursun, ikincisi dışarıya ateşler de çıkacak bugün çünkü sanırım sizin evin oralara biri taşınmış ve ateşin de kankalarındanmış onu benimle tanıştıracakmış.''
''Kanka kesin çıkıyoruz dışarı.''
''Bencede kesin. :))''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı İsteme
Chick-LitGiderken birine çarptım hiç bakmadan özür dileyerek devam ettim. Adam gülmüştü. Arkamı döndüğümde bir direğe çarptığımı fark ettim çünkü adam direğin çaprazında ilerliyordu. Takım elbiseli 30 yaşlarında bir adamdı ve bana gülmüştü bir de direkten öz...