Telefonumdaki uzun çağrılara cevap vermedim çünkü yiyeceğim azarlardan korkuyordum. Eylül yine beni suçlayarak günümü mahvedecekti. En iyisi vurdumduymaz olup boşvermekti. Bugünün diğer günlerden önemli iki nedeni vardı birincisi okul yoktu ve sıkıcı derslerden birkaç günlüğüne de olsa kurtuluyordum ikincisi ise Ekin' in doğum günü partisi vardı. İlginçtir partilerden hiç haz etmem. En son 2 yıl önce ailemle kendi doğum günü partimi kutlamıştık, onlarla kutlayacağım son doğum günü partisi olacağı aklımın ucundan geçmezdi. Ama bugünki partiye gitmeye belki de benim de ihtiyacım vardı yıllar sonra ilk kez kendim için bir şey yapacaktım. Bir gece de olsa takıntılı ve psikolojik sorunları olan bir kız olmaktan uzaklaşıp diğer insanlar gibi eğlenceli etrafına neşe saçan bir kimliğe bürünecektim. Becerebilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim yine de.
Bekleyişlerin ardından dolabımı açıp kıyafetlerime bir göz gezdirdim. Hiçbiri içime sinmedi. Açıkçası parti için giyebileyeceğim doğru düzgün bir üstüm yoktu böyle etkinliklere gitmediğim için bu tarz kıyafetler de almıyordum doğal olarak. Bir an parti gözümde belirdi. Loş ışıklı küre şekli gök kuşağı renklerinin altında gürültülü melodiler arasında şaşalı giysileriyle göz kamaştıran erkekler ve kızlar hepsi kraliyet soyundan gelme birer lord ve leydi leri andıran nitelikte birbirlerine uyum sağlamakta.
"Sevgili kuzenim iki saatten fazladır odanızda ne yaptığınızı öğrenebilir miyim acaba ?"
Kapımın önünde beni meraklı gözlerle süzen Masal'ın sesiyle tüm bu düşüncelerden uzaklaştım. Sonra aklıma gelen parlak bir fikirle cevap verdim.
"İyi ki geldin Masalcım bir konu hakkında bana yardımın gerek.""Hımm yapabileceğim bir şeyse neden olmasın?"
Sözlerime ricacı bir tonla devam ettim:
" Ya bildiğin üzere bugün bir arkadaşımızın doğum günü partisi var denildiğine göre de son derece elit bir parti olacak ve benim oraya uygun giyebileceğim kıyafetim yok seninkileri ödünç alabilir miyim ?""Benimkilerin çoğu yurt dışında kaldı geri döneceğim için hepsini almadım hem bizim bedenlerimizin aynı olduğunu sanmıyorum ben birkaç kilo aldım ve sen bana göre daha zayıf olduğun için üzerine oturacağını sanmıyorum. En iyisi alışverişe çıkmak kuzen."
"Öyle görünüyor o zaman ben üzerimi değiştireyim sen de hazırsan çıkalım" dedim sıkıntılı bir şekilde.
"Bana uyar" diyerek odadan ayrıldı.
Beş dakika kadar hazırlandıktan sonra aşağı indim ve birlikte dışarı çıktık.
Girdiğimiz bilmem kaçıncı mağazaydı . Bir sürü kıyafet denedikten sonra sonunda bir tanesi içime sindi ve Masalın da onayıyla alıp ordan da ayrıldık. Yol boyunca uzun ısrarlarımın ardından Masal da benimle partiye gelmeyi kabul etti.
Sonunda eve varmıştık ve saat 7 ye gelmek üzereydi fazla zamanım yoktu o yüzden dışardan sipariş ettiğimiz atıştırmalıkları yiyip kıyafetlerimizi giydik. Elbisem gerçekten çok güzeldi kırmızı uzun, gögüs ve hafif sırt dekoltesiyle yaka kısmında da taşlı işlemeleri göz kamaştıracak nitelikteydi. Yırtmaçlı ve dar olmasıyla vücut hatlarımı iyice belirginleştiriyordu.
Elbisenin hakkını vermek için şimdi güzel bir makyaj da yapmam gerekiyordu. Öncelikle uzun sarı saçlarımı arkaya doğru toplayıp gözümün önüne düşen kısımlarını da maşa yaparak bıraktım. Zaten elbisem iddialı olduğu için makyajımı abartmayı düşünmüyordum hafif bir göz makyajı biraz allık sürdükten sonra işte çok güzel görünüyordum. Kendime aynada bakmaya devam ederken Masal kapımda belirdi ufak çaplı bir şokun ardından konuşmaya başladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTORUM
Romance"Sonu gelmeyen Öyküm olur musun?" "Bir ömür Rüzgarına kapılmaya hazırım"