{2028} De volgende dag word ik wakker in een ander bed dan mijn eigen. Ik kom half overeind en ik kijk verdwaasd om me heen, ik herken de kamer niet. Al snel dringt de geur van koffie mijn neusgaten in. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Das waar ook, ik ben gister na de date met Koen met hem mee naar huis gegaan. We hebben nog een horrorfilm gekeken, wat ik dus niet echt heel leuk vind, maar okay. Daarna zijn we het bed in gedoken (if you know what I mean).
Ik laat me weer zakken in de kussens, als Koen binnen komt met een dienblad met twee koppen koffie, een paar croissantjes, twee glazen jus d'orange en een paar kaiserbroodjes. 'Je bent wakker,' glimlacht hij. Ik knik en kom weer iets overeind. 'En jij hebt een ontbijtje gemaakt.' Koen knikt trots en zet het op het bed neer, waarna hij voorzichtig op bed gaat zitten. 'Ziet er goed uit hoor,' complimenteer ik hem. 'Thanks,'zegt Koen, terwijl hij me een beker jus d'orange overhandigd. Zelf pakt hij er ook een. 'Cheers.'Ik draai de sleutel van om en duw de voordeur open. Fluitend stap ik naar binnen. Ik draai me nog een keer om en zwaai naar Koen, die net wegrijdt. Ik heb een leuke avond gehad gister, dat ligt vast. Ik hang mijn jas aan de kapstok en drop mijn tasje op de grond en loop door naar de woonkamer, waar ik op een van de stoelen rond de eettafel plof. Ik pak mijn telefoon en zie dat Casper een foto heeft gestuurd, met de tekst erbij dat hij erg teleurgesteld in me is. Dat hij vreemd ging een ding is, maar dat ik het moest doen echt te ver gaat. Ik moet hardop lachen en antwoord dat hij niet zo moet zeuren. Ik bedoel, hij is degene die vreemd ging in eerste instantie. Just saying.
Die avond, komen Alex en Noor weer thuis van een paar dagen bij pap en mam logeren. Ze komen met z'n tweeën binnen stormen, ze droppen hun tassen onder de kapstok. 'Ook hallo,' lach ik. 'Hebben jullie het leuk gehad?' 'En of we het leuk gehad hebben,' antwoordt pap, die mam naar binnen volgt. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd, waardoor ik glimlach. 'Willen jullie iets te drinken?' Ik volg mam en pap naar de woonkamer. 'Koffie, graag,' zeggen pap en mam tegelijk. 'Komt eraan,' glimlach ik. Ik loop naar de keuken en zet het koffiezetapparaat aan. Daarna pak ik een paar koffiemokken en zet ik ze onder het apparaat. Mam en pap zijn ondertussen aan het eiland gaan zitten. 'Wat hebben jullie allemaal gedaan?' vraag ik, boven het geluid van het koffiezetapparaat uit. Mam en pap kijken elkaar even aan en dan neemt mam het woord: 'We zijn naar Amsterdam geweest, waar we het Van Gogh museum hebben bezocht. We zijn ook nog wezen zwemmen, en naar het Open Lucht Museum geweest.' 'Zozo, jullie hebben ze wat cultureels bijgebracht,' lach ik. Ik zet hun koffie voor de neus van pap en mam, en vul zelf een glas water. Pap knikt trots. 'Hadden we bij jou ook eigenlijk moeten doen.' Ik moet lachen. 'Ooh!' Zo zijn mijn vader en ik eigenlijk, we roasten elkaar maar we bedoelen het als grapje, en we weten ook dat het een grapje is. 'Doe eens niet zo gemeen!' Mam geeft pap een zachte klap op zijn bovenarm. 'Mam, het is een grapje, dat weet hij zelf ook,' zeg ik lachend. Pap knikt. 'Dan is het goed,' meent mam.
Okay de hooikoorts kicked er even in bij mij, vreselijk. Ik heb het raam van mijn kamer open staan, en als ik dan in mijn kamer zit, moet ik niezen als een gek (echt vreselijk). Ik weet niet of er nog meer mensen met hooikoorts zijn maar echt t is vreselijk. Ja ik heb er pilletjes voor en nee ik neem ze niet omdat ik ze vergeet 😅😅.
En nog een ding: MIJN EXAMENS BEGINNEN OVER EEN KLEINE MAAND (9 mei) HELP
JE LEEST
Better (boy)friend
FanfictionLees eerst 'Best (boy)friend' voordat je hieraan begint!! Dit is namelijk deel 2!! Het is tien jaar later. Femke is nog steeds samen met Casper, die nog steeds bij Kensington zit. De band heeft het heel druk en geeft veel shows. Maar wat als Casper...