Huhuuu... Sınav haftasının yoğunluğuyla uzun süredir yoktum buralarda. Veeee... Gelişim bu bölümle olduuu... Çok da güzel olduuu...
Ayrıca, bu bölümde texting dışında normal hikaye yazımı da ekledim. Bundan sonra beleee...
Neyse, hadi iyi okumalar...
🎶 Eurielle - City Of The Dead 🎶
Azrak Güneş: NE DEMEK BEN ÖLECEĞİM?!
Azrak Güneş: ŞAKA YAPIYORSUN DEĞİL Mİ?
Azrak Güneş: LÜTFEN ŞAKA YAPTIĞINI SÖYLE!
Mercan: Hyr. Cddym.
Azrak Güneş: Ne?
Azrak Güneş: Neden?
Azrak Güneş: Nasıl?
Azrak Güneş: Ne zaman?
Azrak Güneş: Nerde?
Azrak Güneş: ...
Mercan: Bilmiyorum.
Mercan: Sadece öleceğimi biliyorum.
Mercan: Tamam, hayatım çok güzel olmayabilir ama bu ölmek istediğim anlamına da gelmiyor.
Mercan: Ölmek istemiyorum.
Mercan: Ama ölmek zorundayım.
Azrak Güneş: Zorundayım?
Azrak Güneş: Ne gibi bir zorunluluk bu?
Mercan: Kimsenin elinde olmadığı bir zorunluluk.
Azrak Güneş: Yoksa...
Mercan: Evet.
Mercan: Hastayım ben.
Telefonun karşısında ekrana bakakalırken ne yazacağımı bilemeyerek durdum. Ne yazabilirdim ki? İnsan hasta olmayı istese de istemese de, bu elinde olan bir şey değildi.
İçime derin bir nefes çektim ve başımı kaldırıp ezbere bildiğim odamı inceledim. Odam genişti, baya bir genişti. Çift kişilik yatağım cam kenarındaydı ve yanında çalışma masam vardı, her ne kadar ders çalışmasam da. Masamın hemen yanında duvara asılmış gitarım vardı. Gitar çalmayı çok severdim ve her gün günümün birazını gitar çalmaya ayırırdım. Odam genel olarak beyaz renge hakimdi. Fazlasıyla aydınlık bir odam vardı. Mercan'ın hayatının aksine...
Mercan: Kronik böbrek yetmezliği. Buymuş hastalığım.
Azrak Güneş: Böyle bir durumda ne denir bilmiyorum...
Mercan: Bir şey demene gerek yok. Nasıl olsa ölüp gideceğim. (Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abis | Texting ✔
Short StoryBilinmeyen Numara: Ben abiste bir mercandım, sen bana güneş oldun... Azrak Güneş: Ha? Bilinmeyen Numara: Ne ha? Şurada güzel bir söz yazıyorum, senin verdiğin cevap 'ha' mı cidden? Azrak Güneş: Anlamadım çünkü. Abis ne lan? Abiş gibi dklskfkejfod...