1.Bölüm

750 16 5
                                    

YAZAR NOTU

Bu yazdığım ilk Hikayem . O yüzden çok fazla iyi olamasamda yazmayı denemek istedim. Umarım beğenirsiniz iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum .

 

Büyük Gün ! 

JYP Yeni stajyer alıncağını açıklamasından bu yana 7 Gün geçti . Kendine güvenen yetenekli olduğunu düşünen bütün adaylar Sabah 8 de binannın önüne dizilerek sıra numaralarını göğüslerine taktılar bile. 

Ve işte Büyük bekleyiş sona eriyor ! İlk aday salonun kapısından içeri girdi bile ... 

Herkese Bol Şans !

___________________________________

Jackson'ın bakış açısı

Telefon konuşması :

- Tamam Anne 

- Rahattın dimi uçakta oğlum ?

- Evet anne rahattım ilk defa binmiyorum ya uçağa..

- olsun oğlum anneyim ben merak ediyorum hadi başarılar benim biricik oğluma :* 

-Tamam anne sağol görüşürüz 

aaah ! gerçekten çok heyecanlıyım .. ne zaman giricem içeri . Tanrım bir an önce girsem de bitse keşke iyice gerilmeye başladım fff ! 

JaeBum'un bakış açısı

Tanrım yardım et nolur ! başarmak istiyorum ... Hayellerimin hayal olarak kalmasına izin veremem .

Mark'ın bakış açısı

Son kez babamı arasamıydım ki .. onunla konuşmak bana hep iyi geliyor . Neyse içeri girmek üzereyim zaten .. Umarım bana bol şans diliyosundur baba ..

YoungJae'nin bakış açısı

Ben iyiyim ! Ben gerçekten iyiyim ... Başabilirim evet olucak hissediyorum . Tanrım ! Evet işte sıra ben de .. İçeri giriyoruum . Herkes niye bana bakıyor acaba çok mu gergin görünüyorum fff youngjae malmısın adaysın tabiki herkes sana bakıcak tanrım yardım et nolur ...

__________________________________

...Bir Hafta Sonra...

JYP Entertainment'ın 1 hafta önce yaptığı seçmelerin sonuçları açıklandı . Sonuçlara JYP nin web sayfasından bakabilirsiniz . 

___________________________________

YoungJae :

-Abi .. kalk nolursun iki dk ver şu bilgisayarı seçmelerin sonuçlarına bakmam lazım lütfen ! 

- Tamam sakin ol 2 dk bekle bitiyor işim .

- Abi hadi lütfen beni heyecandan öldürmek mi istiyorsun ?

- Tamam ufaklık bitti bitti tamaam ! 

-Sonunda . Tanrım ne olursun geçmiş olayım ... 

-Bak bakalım ben de merak ettim . Sevgili kardeşim o televizyonda ki idollerden mi olacakmış yoksaaa... aigoooo ! 

- abiiiii ! kes şunu lütfen bakamıyoruuum !

- Tamam velet bak hadi . 

- Geçtiiiiiiiiiiiiiiiiiim ! tanrım geçtim ! Abi geçtim !!!! Başardıııııım ! İnanamıyorum .... Tanrım bu bi rüya olmasın . Abi bana bi kere vur nolur gerçekten sert olsun hadi !!

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin