~Κεφαλαιο 6ο~

161 26 1
                                    

Μόνο ο Namjoon ήταν πιο πίσω από τους άλλους χωρίς να μιλήσει... (Μα πόσο ξινός είναι... Αλλιώς φαίνεται στην τηλεόραση... Κάτι μου λέει πως δεν θα τα πάμε καλά...)

Namjoon: Ναι ναι!! Λοιπόν ας αφησουμε την Soyeon να κανει την δουλειά της ξεκινωντας απο τώρα. Soyeon, θα ηθελα να φερεις σε όλους μας ενα μπουκαλι με νερό.

(Δεν ηξερα οτι θα κανω τετοιου ειδους δουλειές...)Κοιταξα τον μάνατζερ ο οποίος μου εκανε νοημα να παω και μαλιστα γρήγορα. Αφου πηγα τους τα έδωσα. Ολοι φαίνονταν διψασμενοι καθώς ειχαν κάνει πρόβες για την χορογραφία ενός καινούργιου τραγουδιου πουνθα βγει σε λιγο καιρό. Το ήπιαν με ευχαρίστηση, εκτός από τον Namjoon ο οποιος δεν ήπιε καθόλου αλλα με κοιταξε αυστηρά...

Namjoon: Τι ειναι αυτό;

Sy:Μα ειναι το νερό που μου ζήτησες.

Nj: Ναι αλλά δεν είναι δροσερό και δεν μπορω να το πιω.

Sy: Μα ηταν στο ψυγείο πριν από λίγο

Nj: Μάλλον ζεσταθηκε επειδή αργησες να τα φέρεις

Sy: Ουτε δεκα λεπτά δεν έκανα...

Nj: Δεν θελω αντιρρήσεις, χρειάζομαι ενα κρύο δροσερό νερό, φέρε μου άλλο και να κάνεις πιο γρήγορα αυτη τη φορά.

Sy: Μαλιστα...

(Τι εννοεί οταν λεει ότι δεν ειναι κρύο, οι αλλοι πως το ηπιαν δηλαδή; Τα νεύρα μου!!!!....
Ηρεμησε Soyeon, ολα καλα θα πάνε, εξάλλου ειναι η πρώτη σου μερα σήμερα μην τα κανεις σκατα...)

Του εφερα αλλο, ελπίζοντας να είναι ευχαριστημένος αυτη τη φορά

Nj: Τέλος παντων ας πουμε ότι είναι εντάξει...
Είπε με δυσαρέσκεια..
(Τι εννοεί;; Με εκνευρίζει πολύ η συμπεριφορά του...)

Taehyung: Soyeon, μην τον ακούς, απλώς είναι αγχωμενος για το comeback που ετοιμαζουμε. Παντα είναι πιο απαιτητικός όταν φτάνει αυτη η στιγμή. Hyung, μην φερεσαι έτσι, ειναι η πρωτη της μέρα και δεν εκανε κάτι λάθος.

Ο Namjoon δεν μίλησε. Ένιωσα οτι ολοι ηταν με το μερος μου και αυτό μου εδωσε κουράγιο... κάπως.

Μάνατζερ: Αυριο θα κάνουμε τα πρώτα γυρίσματα για το videoclip σας και γι'αυτό σας θελω ολους ξεκούραστους. Τα λέμε αυριο λοιπον.

Είπε και ολοι αρχισαν να ετοιμάζονται να φύγουν. Όμως ο μάνατζερ μου έκανε νοημα να μεινω για να ετοιμάσω μια χορογραφία ωστε να την κανω προβα για το τέλος του τριμήνου...

Μάνατζερ: Λοιπόν θα πρέπει να επιλέξεις ενα τραγούδι για να φτιαξεις μια χορογραφία την οποια στο τέλος θα δουμε καινθα αποφασίσουμε αν θα μεινεις ή οχι , επισης οσον αφορά την συμπεριφορά του Namjoon θα πρέπει να την συνηθίσεις γιατι ετσι θα σου φερονται απο δω και περα.

Sy: Μα, τι εννοείτε; Τι σχεση έχει αυτό με το να γινω χορογράφος του γκρουπ;;

Μάνατζερ: Είναι καποιες δοκιμασίες που θα πρέπει να περάσεις και πρεπει και τα μελη να σε μαθουν και να ερθετε πιο κοντά για να εχετε μια οικειότητα μεταξύ σας. Λοιπόν πρεπει να φυγω γιατί εχω ενα σημαντικό ραντεβού. Αντίο.

Sy: Μα... Πφφφ!!! Τι θα κανω; Δεν θελω να εχω οικειότητα με αυτους ... ειδικά με τον Namjoon... Δεν τον πάω καθόλου. Τέλος πάντων ας αρχισω να φτιάχνω την χορογραφία.

(Το μόνο που θελω ειναι να πετυχω το όνειρο μου)

 Be By My SideNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ