Sy:Εσύ;
??: Ναι, τι έγινε σου έλειψα μικρή;
Sy: Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη γι΄αυτό, Daejun.
Dj: Κρίμα, γιατί εμένα μου έλειψες πολύ...
Πήγα να φύγω όμως εκείνος με έπιασε σφιχτά από το χέρι .
Sy: Τι κάνεις; Με πονάς ...
Dj: Πρέπει να έρθεις μαζί μου, θέλω να μιλήσουμε.
Μετά από λίγο φτάσαμε στο αμάξι του. Ανοιξε την πόρτα και με έβαλε μέσα. Άρχισα να φοβάμαι δεν τον είχα ξαναδεί έτσι εκτός από την τελευταία φορά στο νοσοκομείο.
Dj: Ξέρω γιατί κρύβεσαι... Εσύ είσαι η κοπέλα που λένε ότι τα έχει με εκείνον τον βλάκα, έτσι δεν είναι;
Sy: Σε παρακαλώ, να προσέχεις πως μιλάς για εκείνον...
Dj: Να μην μιλάω έτσι γι' αυτόν; Μήπως τελικά έχουν δίκιο οι δημοσιογράφοι; Πες μου ότι δεν θες να παντρευτούμε εξαιτίας του;
Sy: Σταμάτα!!! είπα αγανακτισμένη, Δεν έχω κάτι με τον Namjoon.
Dj:Τότε αυτό σημαίνει ότι θα παντρευτούμε;
Sy:Κοίτα Daejun...Νομίζω ότι έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα. Δεν θέλω να παντρευτώ κάποιον που δεν ξέρω καλά.
Dj:Τι εννοείς; Δύο χρόνια γνωριζόμαστε...Μαζί πήγαμε στην σχολή χορού...Το ξέχασες;
Sy: Φυσικά και δεν το ξέχασα.Όμως φαίνεται ότι αυτός ο Daejun πλέον έχει αλλάξει... Ποτέ δεν μου είχες φωνάξει. Τώρα όμως βλέπω ότι είσαι διαφορετικός και δεν θέλω να είμαι με κάποιον που μου φέρεται άσχημα.
Dj: Θα αρνιοσουν ακόμα κι αν οι γονείς σου σου έλεγαν ότι πρέπει να με παντρευτείς για να σωθούν και εκείνοι αλλά και εσύ;
Sy: Daejun! Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου αλλά δεν πρόκειται να με πείσεις με απειλές. Και μην ανακατεύεις τους γονείς μου σε αυτό.
Dj:Δεν γίνεται να μην τους μπλέξω σε αυτό μιας και η συμφωνία μεταξύ των εταιρειών μας λέει ότι πρέπει να υπάρξει γάμος.
Sy: Δεν ξέρω τι λέει η συμφωνία και δεν με ενδιαφέρει καθόλου...
Εκείνη την στιγμή ο Daejun έβγαλε το κινητό του και άρχισε να ψάχνει κάτι.
Dj: Διάβασε αυτό προσεκτικά... είπε και μου έδωσε το κινητό του.
Ο Daejun είχε μπει στα social media και ως πρώτη είδηση είχε τον Namjoon και την νέα του ''κοπέλα''. Πήγα να διαβάσω τα σχόλια, όμως συντομα το μετάνιωσα καθώς όλοι μιλουσαν άσχημα για τον Namjoon, τους BTS και εμένα.
user356: «Πως μπόρεσε να το κάνει αυτό; Νιώθω πληγωμένη...»
GirlWithLove: «Τι σκύλα, το μόνο που θέλει είναι δημοσιότητα... Σιγά μην αγαπάει τον Νamjoon ...είμαι σίγουρη ότι o Namjoon δεν θα μας πληγωνε έτσι»
ΒΤSARMY: «Δεν θέλω πλέον να λεγομαι ARMY...»
Όσο κοιτούσα τα σχόλια τόσο πιο πολύ καταλάβαινα το πόσο κακό θα έκανε αυτό στον Namjoon.Ξαφνικά ο Daejun πήρε το κινητό μέσα από τα χερια μου.
Dj: Φτάνει τόσο... Πήρες μια ιδέα για το τι γίνεται, δεν θέλω να σε πληγώσω άλλο.
Sy: Γιατί μου έδωσες να τα διαβάσω τότε;
Dj: Δεν φαντάζεσαι γιατί; Όσο αυτό το θέμα παίζεται στα social media και στα ΜΜΕ τόσες περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξουν είτε αυτές είναι αληθινές είτε ψεύτικες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε λίγο καιρό οι δημοσιογράφοι μπορεί να δημοσιεύσουν το πρόσωπο της κοπέλας... Και είμαι σίγουρος ότι δεν θες κάτι τέτοιο. Τι θα έλεγες λοιπόν να παντρευτούμε ώστε να φανεί ότι δεν είσαι εσύ η κοπέλα που βγήκε με τον βλακα...
Sy: Δεν σε πιστεύω... Είσαι γελοίος... Πως τολμάς να με απειλείς;
Dj: Η υπομονή μου τελείωσε Soyeon... Αν θες να σωθεί ο "Prince Charming" των δεκαπεντάχρονων τότε πρέπει να διαψευστούν όλα αυτά και για να γίνει αυτό μόνο μια λύση υπάρχει. Τι λες λοιπόν δέχεσαι την πρόταση γάμου;
ESTÁS LEYENDO
Be By My Side
FanficΗ Soyeon είναι 21 χρόνων. Ζει μόνιμα στη Σεουλ μαζί με τη φίλη της, Jihyun. Η ζωή της θα αλλάξει εντελώς όταν της δοθεί η ευκαιρία να δουλέψει στη Big Hit για τους BTS. Θα μπορέσει να γίνει αποδεκτή από τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτηματος;Θα μπορέσει...