~Κεφάλαιο 8ο~

140 20 7
                                    


(Μόλις είδα τον Namjoon να μου χαμογελάει;;)  Έπιασα το μέτωπο μου να δω μήπως έχω πυρετό όμως όχι ήμουν μια χαρά. Ίσως τελικά να είναι καλός...

Αφού τελείωσαν τα γυρίσματα για σήμερα πήγαμε όλοι στα σπίτια μας.  Αν και ήμουν κουρασμένη αποφάσισα να περπατησω ακούγοντας μουσική για να ηρεμήσω λίγο. Σχεδόν σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουν τον Namjoon. Μα πόσο όμορφος είναι!! Θυμάμαι τα όμορφα ξανθά μαλλιά, το πρόσωπο  το σώμα,  το χαμόγελο του... Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά και ένιωθα ότι είχα κοκκινισει.
(Μα τι κάνω;;  Σιγά μην κοιτούσε εμένα... Και αν το έκανε θα έβαζε σε κίνδυνο τα υπόλοιπα μέλη... Έτσι κι αλλιώς πάντα μου φέρεται άσχημα...)

Ξαφνικά ένιωσα κάποιον να ακουμπά τον ώμο μου... Έβγαλα τα ακουστικά και γύρισα το κεφάλι τρομαγμένη.

?? :Soyeon, σε φώναζα αλλά δεν με άκουγες.. Συγγνώμη αν σε τρόμαξα.

Sy: Daejun !! Συγγνώμη δεν σε άκουσα.

Ο Daejun είναι φιλος μου από την σχολή χορού . Μου στάθηκε αρκετά όταν δεν ήμουν καλά παλιότερα και του είμαι ευγνώμων γιαυτό.

Dj: Έχω πολύ καιρό να σε δω μου έλειψες!!

Sy: Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα μου έλειψες. Έχω να σε δω από τότε που παράτησα τη σχολή..

Dj: Κρίμα που σταμάτησες τίποτα δεν είναι το ίδιο χωρίς εσένα. Είσαι η καλύτερη χορεύτρια της σχολής και η απουσία σου είναι αισθητή... Ειδικά σε μένα...

Sy: Σε σένα;;

Dj: Εεε ναι αφού είμαστε φίλοι..

Sy: Χάχα ναι έχεις δίκιο αλλά μου φαίνεται ότι υπερβάλλεις λίγο

Dj: Καθόλου... Τέλος πάντων τι θα έλεγες αν βγαίναμε κάποια στιγμή οι δύο μας. Είμαι σίγουρος ότι έχουμε πολλά να πούμε.

Sy: Ναι όποτε θες!!

Dj: Τέλεια, μπορείς το Σάββατο στις δέκα;

Sy: Αύριο δηλαδή; Ναι δεν έχω πρόβλημα.

Dj: Τέλεια τότε θα σε περιμένω ακριβώς έξω από το σπίτι με το αμάξι. Τα λέμε το αύριο λοιπόν.

Sy : Ανυπομονώ να βρεθούμε!!! Αντίο!!

~Daejun's POV ~

Επιτέλους της ζήτησα να βγούμε. Αυτή θα είναι η ευκαιρία μου να της πω τι αισθάνομαι για εκείνη. Μου είναι πολύ δύσκολο να το κρατάω πια. Ελπίζω να αισθάνεται κι εκείνη το ίδιο... Το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να περιμένω μέχρι το Σάββατο.

~Τέλος POV ~

—————————–———————————

Από ότι φαίνεται κάποιος θέλει την Soyeon πολύ για να δούμε τι θα γίνει λοιπόν...

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

 Be By My Sideحيث تعيش القصص. اكتشف الآن