Shiyeon : Ξέρεις ότι η εταιρεία των γονιών μας πάει προς την πτώχευση... Έτσι αποφάσισαν να ενωθεί η εταιρεία μας με την αντίπαλη για να μην μείνουμε στον δρόμο. Και για να γίνει αυτό οι γονείς μας συμφώνησαν να παντρευτείς τον γιο του προέδρου.
Soyeon : Τι;
Shiyeon:Συγγνώμη που στο λέω έτσι... Έπρεπε να περιμένω να έρθεις από την Αμερική για να στο πω...
Soyeon : Καλύτερα να μην το έλεγες ποτέ... Δεν πρόκειται να παντρευτώ κάποιον που δεν ξέρω.
Shiyeon: Ούτε κι εγώ συμφωνώ με τον γάμο, όμως οι γονείς μας επιμένουν. Είναι ο μόνος τρόπος να σωθουμε.
Sy: Τόσα χρόνια ούτε καν που μου μιλουσαν, ό,τι νέο μάθαινα εσύ μου το έλεγες μέχρι που σταματήσαμε κι εμείς να μιλάμε. Μετά από αυτό που έγινε εκείνη τη μέρα νόμιζα ότι με ξεγραψαν από την ζωή τους ότι δεν υπάρχω γι αυτούς αλλά τελικά φαίνεται ότι θέλουν να επεμβαίνουν ακόμη στη ζωή μου...
Ειπα φανερά στενοχωρημένη και απογοητευμένη.
Shiyeon : Έχεις δίκιο και θα σε βοηθήσω! Θα μιλήσω και σήμερα μήπως τους αλλάξω γνώμη. Συγγνώμη όμως τώρα πρέπει να κλείσω γιατί φτάνω στο σπίτι. Αντίο
Sy: Εντάξει, αντίο
Ειπα και έκλεισα αμέσως το τηλέφωνο. Κάθισα στο μπαλκόνι για λίγο να ηρεμήσω...
(Πως μπορεί κάποιος να παντρεύεται με τέτοιον τρόπο στις μέρες μας; Εγώ θέλω να παντρευτώ από αγάπη... Ούτε καν που ξέρω ποιος είναι αυτός που πρόκειται να παντρευτώ) Σκεφτόμουν και τα μάτια μου πλημμυριζαν από τα δάκρυα μου. Προσπάθησα να δείχνω σαν να μην συνέβη τίποτα , δεν ήθελα να το ξέρει κανείς. Τουλάχιστον όχι ακόμη, γιατί κάποια στιγμή θα το μάθουν αργά ή γρήγορα...
Μπήκα μέσα στο δωματιο και είδα την Jihyun να έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι και να χαμογελάει σαν χαζό.Sy: Τι έγινε και είσαι έτσι;
Jihyun: Λοιπόν, το πρωί που έφυγες από το τραπέζι ο Taehyung μου ζήτησε να βγούμε αύριο το βράδυ όμως τελικά επειδή αύριο έχουν να πάνε σε μια εκπομπή και θα βγούμε σήμερα.
Sy: Ααα τελειααα!!! Μα, δεν θα έπρεπε να αρχίζεις να ετοιμαζεσαι; Ξέρεις... Επειδή το σήμερα είναι.... ΣΗΜΕΡΑ!!!
Σηκώθηκε αμεσως από το κρεβάτι τρομαγμένη μόλις το συνειδητοποίησε.
Jihyun: Ωχ! Ναι!!! ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!! Άπαπα δεν προλαβαίνω...
Sy: Χαχαχαχαχα, μην ανησυχείς θα σε βοηθήσω.Προσπαθήσαμε να βρούμε ρούχα για το ραντεβού,ομως η Jihyun φαινόταν απογοητευμένη..
ESTÁS LEYENDO
Be By My Side
FanficΗ Soyeon είναι 21 χρόνων. Ζει μόνιμα στη Σεουλ μαζί με τη φίλη της, Jihyun. Η ζωή της θα αλλάξει εντελώς όταν της δοθεί η ευκαιρία να δουλέψει στη Big Hit για τους BTS. Θα μπορέσει να γίνει αποδεκτή από τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτηματος;Θα μπορέσει...