~Κεφάλαιο 14ο~

121 18 2
                                    


Όταν φτάσαμε σπίτι ανέβηκα κατευθείαν στο δωματιο μου και προσπάθησα να κοιμηθώ αλλά η σκέψη μου συνέχεια ήταν σε εκείνη και τον άλλον.

~Τέλος Namjoon's POV ~

Είδα τον Daejun να με περιμένει έξω από το αμάξι του. Πήγα κατευθείαν σε αυτόν τρέχοντας και με αγκάλιασε σφιχτα.

Daejun: Είσαι πολύ όμορφη, όπως κάθε φορά!!

Sy: Χάχα σε ευχαριστώ πολύ. Κι εσύ όμως βλεπω εισαι πολύ κομψός !!

Μου άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου για να μπω μέσα (Μα τι gentleman!!!) Μόλις μπήκα στο αμάξι κοίταξα από το παράθυρο τα αγόρια. Μου φαινονταν προβληματισμενα ενώ ο Νamjoon έδειχνε νευριασμενος.

Dj: Τι έχεις; Γιατί κοιτάς έξω από το παράθυρο έτσι;

Sy: Ααα! Εεε τιποτα! Νόμιζα ότι ξέχασα κάτι αλλά τελικά θυμήθηκα ότι είναι στην τσάντα μου.
(Το ξέρω ότι είναι φθηνή δικαιολογία αλλά αυτό μου ήρθε... Ελπίζω τουλάχιστον να το πίστεψε)

Μετα από λίγο φτάσαμε σε ένα εστιατόριο. Φαινόταν πολύ προσεγμένο και πανάκριβο. Ένιωσα άβολα γιατί όλοι ήταν καλοντυμενοι και οι κοπέλες φορούσαν πολύ ακριβά ρούχα και αξεσουάρ ενώ εγώ ήμουν με ένα απλό φορεματάκι.

Sy: Δεν ήξερα ότι θα πάμε σε τόσο καλό εστιατόριο... Αν το ήξερα θα είχα ντυθεί καλύτερα

Dj: Χάχα!  Για μένα είσαι η πιο όμορφη εδώ!! Οι άλλοι δεν έχουν σημασια για μένα...  Παρεμπιπτόντως ήθελα να σου πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που επιτέλους βγήκαμε.

Sy: Ναι έχεις δίκιο, κι εγώ χαίρομαι. Και πάλι συγνώμη για τις προάλλες.

Dj: Μην ζητάς συγνώμη! Σήμερα είμαστε μαζί. Και είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε καλά....

Όλη την ώρα στο εστιατόριο μιλούσαμε για διαφορα θέματα... Όμως ο  Daejun φαινόταν αγχωμένος, σαν να τον απασχολούσε κάτι. Τον έβλεπα που έπινε λίγο παραπάνω από το κρασί του και ήταν έτοιμος να πάρει κι άλλο μπουκάλι εαν δεν τον εμποδιζα με την προφαση ότι οδηγούσε. Καθώς με γυρνούσε σπίτι τον έβλεπα που ξεφυσουσε και κάτι ψηθυριζε όμως δεν μπορούσα να καταλάβω τι. Τελικά όταν φτάσαμε εξω από το σπίτι μου πήρα το θάρρος και τον ρώτησα...

Sy: Όλα καλά;  Σε βλέπω κάπως... Γιαυτό σε ρωτάω

Εκείνη την στιγμή σταμάτησε το αυτοκίνητο του στην άκρη του δρόμου και με κοίταξε κατάματα. Φαινόταν ότι ήθελε να μου πει κάτι σοβαρό

Dj: Η αλήθεια είναι ότι... Ηθελα να βγούμε μαζί γιατί... Φφφφ...  Λοιπόν θα σου το πω.... Μου αρέσεις πολύ Soyeon!! Από την πρώτη στιγμή που σε είδα στη σχολή μου άρεσες αλλά όταν σε είδα και να χορεύεις τόσο όμορφα μπορώ να πω ότι σε ερωτεύτηκα πραγματικά.

Sy : Daejun!!  Δεν είχα ιδέα ότι ένιωθες έτσι για μένα.

Dj: Συγγνώμη αν σε φέρνω σε δύσκολη θέση. Απλώς έτσι νιώθω και ήθελα να το ξέρεις.

Sy: Σε ευχαριστώ που μου το είπες. Ξέρεις, η αλήθεια είναι ότι μαζί σου περνάω καλά κάθε φορά και με κάνεις να νιώθω όμορφα...

Dj: Δηλαδή, αυτό σημαίνει ότι....

Και με πλησίασε να με φιλήσει... Αν και ήθελα πολύ να τον φιλήσω κι εγώ κάτι με έκανε να τον αποφύγω...

Sy: Συγγνώμη όμως δεν μπορώ... Τουλάχιστον όχι ακόμη, ελπίζω να καταλαβαίνεις. Καλό βράδυ!!

Dj: Ναι έχεις δίκιο,το σέβομαι. Θα περιμένω όσο χρειαστεί. Καληνύχτα!!

Μπήκα σπίτι και πήγα στο δωμάτιό μου κατευθείαν γιατί ήμουν κουρασμένη. Όταν ξάπλωσα άρχισα να σκέφτομαι αυτό που μου συνέβη με τον Daejun... Μου αρέσει,  μου φέρεται όμορφα και με κάνει να νιώθω ξεχωριστή κάθε φορά όμως δεν ξέρω ... Η κολλητή μου μου είπε ότι δεν τον συμπαθεί... Δεν μου έχει πει όμως τον λόγο ακόμη... Ποιος ξέρει;
Πριν το καταλάβω είχα ήδη κοιμηθεί...

~Namjoon's POV ~

Δεν καταλαβαίνω...Της έστειλα δύο μηνύματα και ούτε που μπήκε στον κόπο να τα διαβάσει... Είμαι σίγουρος ότι είναι ακόμη μαζί...  Εκανα βόλτες πέρα-δώθε στο δωματιο από τα νεύρα μου...

(Οκ Namjoon πρέπει να ηρεμήσεις... Αύριο έχεις πολλά να κάνεις κι εσύ ασχολείσαι με βλακειες...) 
Προσπάθησα  να πείσω τον εαυτό μου και πήγα να κοιμηθώ...

~Τέλος Namjoon's POV ~




 Be By My SideWhere stories live. Discover now