-Marek zejdź na obiad! -Usłyszałem krzyk mojej mamy z dolnego piętra.
-Już biegnę! -odkrzyknąłem i zeszłem do kuchni. Tam już przy stole czekała na mnie moja mama. Grzecznie usiadłem przy stole i zacząłem jeść naleśniki zrobione przez moją mamę.
-smacznego. - powiedziała moja mama na co ja tylko odpowiedziałem dzięki. Bardzo kochałem moją mamę, tylko ona była dla mnie ważna i była dla mnie jak przyjaciółka. Najbardziej jej ufałem. Była też zawsze dla mnie wsparciem ,bo nie miałem przyjaciół, a jeśli chodzi o mojego ojca to lepiej nie mówić. Zostawił mnie i mamę jak miałem 5 lat. Ale nie chce wracać do przeszłości.
Gdy już zjadłem powiedziałem:
-Mamo ja teraz idę do pokoju jak byś czegoś potrzebowała to zawołaj mnie. -mama tylko uśmiechneła się co odwzajemniłem.Po chwili już byłem w swoim pokoju wgapionu w ekran telefonu. Przeglądałem media jak każdy nastolatek któremu się nudzi. Nagle zobaczyłem nową wiadomość od mojego przyjaciela z internetu. Tak, tak mam internetowego przyjaciela. Zawsze myślałem że takie zapoznawanie się z kimś kogo nie mogę zobaczyć ani dotknąć jest badziewne i głupie ale gdy poznałem Łukasza wszystko się zmieniło. Łukasza poznałem około 2 miesiące temu. Bardzo go polubiłem aż tak bardzo że teraz codziennie po kilka godzin rozmawiam z nim przez insta. Myślę, że on też mnie polubił. No bo gdyby mnie nie lubił to by że mną nie pisał od 20 do 2 w nocy?
Od Łukasz :
Hej, długo się znamy więc zastanawiam się czy byśmy nie mogli się spotkać? Hehe ;)O kuźwa.
On chce sie że mną spotkać!?Do Łukasz :
Cześć, tak też myślę że to był by w miarę fajny pomysł :)No ale odpowiedź napisałem. Teraz muszę tylko czekać na odpowiedź ze strony Łukasza.
Od Łukasz :
No to kiedy? ( ͡° ͜ʖ ͡°) haha!Do Łukasz :
Sam nie wiem.... Heh :") dobra ja muszę kończyć skontaktujemy się jutro.Od Łukasz :
A co tak szybko? Hmmm....?Do Łukasz :
Nauka.... : /Od Łukasz :
Ojoj.... Mam szczęście że już skończyłem szkołe..... No to do zobaczenia! :DPs. Łukasz jest trochę ode mnie starszy.... Bo ma 19 lat a ja mam 16 lat ;)
Do Łukasz :
No pa! :DOdłożyłam telefon na nocną szafkę przypinając go do ładowarki. Powoli wstałem z łóżka i skierowałem się do mojego plecaka. Z niechęcią wyjąłem książki i otworzyłem książkę od historii. Ohhh... Czemu muszę mieć jutro sprawdzian z historii? Spytałem siebie w myślach. Chyba tam nie dostanę odpowiedzi. Ehhh..... Lepiej zacznę się już uczyć.
* * *
Nareszcie się nauczyłem! Boże co ta nauczycielka ma z głową że daje nam tyle tematów do nauczenia się!? Wstałem i podeszłem do szafki na której ładował się mój IPhone. Była wtedy godzina 21: 27. Pomyślałem że położę się już spać. Jak myślicie tak pomyślałem, tak zrobiłem. Zdjąłem z siebie ubrania i założyłem piżamę czyli krótkie shorty i trochę przy dużą na mnie koszulkę. Położyłem się na łóżku. Jak myślicie nie musiałem długo czekać aż zasnę. Ajjj co to był za dzień..... :)
Coś od autorki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cześć!
Proszę o wyrozumiałość jeśli są błędy czy takie tam ale to moja pierwsza książka i mam nadzieję że wam się spodoba :D
I piszcie jeśli są błędy albo Rady hehe :)
Zapraszam też do komentowania i dawania gwiazdek bo to motywuje!Ps. To ma 522 słowa! :D :0
Pozdrawiam
CZYTASZ
💎Internet boys💎 KRUSZWIL X KAMERZYSTA
Hayran KurguDowiesz się jak przeczytasz! ( ͡° ͜ʖ ͡°) kxk_owieczka