Miran'dan
Bugün Nurlara annemle ablamı bırakacaktım ama annem Nur hastaymış diyince merak ettim. Evden çıkıp yola çıktık 1 saat sonunda gelmiştik. Arabadan inip binaya girdik ve dairenin önüne geldik. Zile bastım bizi karşılayan Nur'un annesi ve Sude olmuştu. Demek ki Nur çok hastaydı. Biz salona geçtik ve oturduk. Annem Nur'u sordu Sude odasında uyuyordu kaldiriyim dedi ablam sen dur ben yanına giderim. Dedi ve ayağa kalkıp Nur'un odasına girdi. Bir kaç dakika sonra ablamla Nur geldi ve Nur çok kötü görünüyordu annemin elini öperken zorlanıyordu eğilmekte. Sıra bana geldi sarıldık ve zoraki bir gülümsemeyle hoşgeldin dedi bende hoşbuldum dedim. Çay getirdi Sude ve beraber çay içtik. Rahatlamış gibi yüzü yumuşadı azda olsa. Acaba neyi var. Ablamla konuştuktan sonra bende konuşmak için yanına gittim neyi olduğunu sordum ama merak edilecek birşey olmadığını söyledi. Eğilirken, kalkarken, zorlanıyordu. Nesi olduğunu söylese rahatlayacagim ama söylemiyor birseyim yok diye geçiştiriyor beni. En sonunda öğrenirim nasıl olsa. Ali ve Kemal amca geldiler akşama doğru. Biz kalkmak istedik ama yemeğe kalmamız için ısrar ettiler. Bizde kiramadık ve kabul ettik. Beraber sofraya oturduk ve ben yemek yerken bir yandan da Nur'a bakıyordum. Yavaş yavaş yiyordu ve çok az yemişti annem biraz zorladı yemesi için ne hastası olduğunu biliyor galiba zorlamadı pek fazla. Yemek yendi ve içeri geçtik 1 saat sonra beni Savaş aradı ve Hakan amcamların geldiğini eve gilmemizi söyledi. Bende tamam diyip telefonu kapatıp anneme söyledim ve izin alarak kalktık. Biraz daha oturmamizi söylediler ama bende misafirimiz olduğunu söyledim. Herkesle vedalaştık ve eve gittik. Kapıdan içeri girerken amcam, yengem,Dilan ve Devran vardı. Dilan beni görünce hemen sarıldı bana. Bende kendimden uzaklastirdim çünkü hiç sevmezdim Dilanı. Benden ayrıldı ve annemin elini öptü. Amcamlarin yanına gidip ellerini öptüm ve Devran ile tokalaştım. Salona geçtik ve oturduk çalışanlardan Meryem abla herkese çay ve tatlı getirdi. Dilanın bakışlarından çok fazla rahatsız oldum ve telefonumu elime alıp Nur'un sosyal medyada paylaştığı resimlerimizi ss alıp bende paylaştım. Onun gülüşünü gördükçe bende gülüyordum. Ne kadar çok sevdiğimi ve çok özlediğimi belli ediyordum. Oy oy şimdi burda olacaktı sarılıp kokusunda huzur bulucaktım. Keşke düğün hemen olsada artık onunla gözümü kapatsam sabah onun kokusuyla uyansam. Odama kokusu sinse ne güzel olurdu. Neyse zaten yarın kına var ertesi gün düğün 1 hafta sonrada bizim düğünümüz var.
Ben konuşulanlardan sıkıldım ve yorgun olduğum için izin alıp odama geçtim. Odama girdigimde yatagimin yanındaki komidindeki Nur ile benim nişan resmine kaydı. Ne kadar güzeldi sevdiğim. Üzerimi değiştirip yatağıma yattim ve Allah'a şükür ettim beni sevdigime kavuşturduğu için ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.🕛 🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛
Sabah güneşin odama vurması ile uyandim. Saate baktığımda saat 8.30 du. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp odama geçtim ve üzerimi değiştirdim. Kahvaltıyı bahçeye kurdukları için bende bahçeye gittim. Kahvaltıyı yaparken telefonum çaldı arayan Nur du hemen cevap verdim.
Ben : Alo!
Nur : Alo! Miran napiyorsun?
Ben : Kahvaltı yapıyorum. Sen napiyorsun?
Nur : Bende okula gidiyorum. Sana birşey sorucam ama doğru cevap vereceksin tamam mı?
Ben : Tamam. Dinliyorum.
Dedim gülerek kesinlikle bu akşam ile ilgili planınız ne diye soracaktır.
Nur : Şey akşam nereye gidiyorsunuz?
Ben : Bilmiyorum. Orasını Savaş halletti güzelim.
Cevaplarken gülerek dedim.Güzelim dememle Dilan hemen bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM ( BERDEL ) TAMAMLANDI
RandomNur GÜNDOĞDU 17 yaşında olan güzel bir kız. Sırf abisi ölmesin diye berdele kurban ediyor kendini. Ailesinin üzülmesine dayanamayıp herşeyi göze alarak evleniyor. Miran ULUBEYOĞLU 21 yaşında yurt dışında okuyup okulunu bitirip ıstanbula gelmiş yak...