SENDEN NEFRET EDİYORUM

5K 177 18
                                    

3 ay sonra

Nur'dan

Bugün okulun ilk günü ve ben çok heyecanlıyım. Sabah kahvaltı yapıp Miran ile evden çıktık. Daha sonra beni okula bıraktı. Ama o da benimle okula doğru yürümeye başladı.

Ben : Sen neden geliyorsun aşkım?

Miran : Buranın müdürü benim yakın arkadaşım onu ziyaret ediyim uzun zamandır görüşemedik.

Ben : Tamam canım.

Miran erkeklerin çoğunluğunu görünce hemen elimi tuttu. Gerçekten artık aşırı derece kıskanıyordu. Miran arkadaşının yanına giderken bende sınıfımı bulup ilerlemeye başladım. Tam sınıfa girecekken eniştemin yeğenini yani Mete'yi gördüm. Bunun burda ne işi vardı yaa. Aaa unuttum ben o da bu okulda son sınıf öğrencisi. İnşallah yanıma gelme gibi bir harekette bulunmaz. Sınıfa girdim ve yerime oturdum. 10 dakika sonra hoca gelmişti. İlk gün diye hoca ders işlemedi tanışma faslı oldu ama bundan oldum olası nefret ederim. Dersin sonuna gelince hoca 'çılabilirsiniz' deyince çantamı da alıp çıktım. Telefonumu da sessizden çıkardım. Kantine gidip bir kahve aldım. Biraz uykum vardı ama açılmam gerekti. Boş bir masaya oturdum ve Sultan anneyi aradım.

Sultan anne : Alo!

Ben : Alo! Anne ben Selim'i merak ettim iyi mi? Gelirken biraz ateşi vardı.

Sultan anne : Merak etme kızım iyi. Güzel bir çorba yaptım 1 saate hiçbir şeyi kalmaz.

Ben : Rahatladım anne sağol.

Sultan anne : Kızım Selim'e en sevdiği tatlıyı yapıyorum sonra konuşuruz.

Ben : Tamam anne görüşürüz.

Telefonu kapatır kapatmaz karşıma Mete oturdu. Hangi yüzle karşıma çıkıyor bu ya.

Mete : Nasılsın Nur?

Ben : Seni ilgilendirmez nasıl olduğum. Gider misin şimdi?

Mete : Önceden ilgilendiriyordu ama güzelim.

Ben : Sakın bana güzelim deme. Dediğin gibi önceden di o. Şimdi ya burdan gidersin ya da yediğin bütün haltları ortaya sererim.

Mete : Evlendikten sonra daha güzel olmuşsun.

Ben : Mete bak son kez diyorum git burdan. Neden hayatıma tekrar girmeye çalışıyorsun?

Mete : Seni hâlâ unutamadım Nur'um.
Sensiz nefes almak haram bana.

Ben : Nur'um deme sakın bana. Benim için herşey eskide kaldı anladın mı? Ben kocamı seviyorum ve mutluyum. Mutluluğumu asla bozamazsın.

Mete : Tamam demiyorum. Zorla evlendiğin kişiyi seviyor olmazsın. Hem 1 yılda sevecek değilsin ya.

Ben : Cidden saçmalama başlıyorsun. Ben kocamı seviyorum dedim. Severek evlendik zorla olan durum olsa ben şuan evli olmazdım. Bugünden itibaren sakın yakınımda dolanma sakın.

Tam kalktım gidecektim ki kolumdan çekip kendisine çekti beni nerdeyse burun buruna geldik.

Mete : Seni o Miran denen pisliğe bırakmam. Sen sadece benim olacaksın.

Ben : Senden nefret ediyorum Mete.

Kolumu kurtarıp ordan uzaklaştım. Gözlerim dolmaya başladı hayır Nur sakın burda olmaz. Bu pislik için asla değmez. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bahçeye çıkıp boş bir banka oturdum. Derin derin nefes alıp verdim. Yıllar sonra tekrar aynı ortamda olup konuşmak can sıkıcı. Düğün de konuşmamıştık sadece ama hangi yüzle cesaret etti. Zaten onunla konuşma gereği bile duymuyorum. Mete ile eskiden sevgiliydik ama onun yaptığı hatalar yüzünden oldu herşey.

ÇOCUKLUK AŞKIM  ( BERDEL )  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin