SUDE'NİN KINASI

3.7K 147 7
                                    

1 hafta sonra

Nur'dan

Bugün Sude'nin kınası vardı. Sonunda evleniyorlardı. Kına için Savaş ile Sude kuaföre gitmişlerdi. Annemler misafirlerle, Ayşe çocuklarla, Miran ve bende organizasyon ve mekan ile ilgileniyordum. Mekanda hiçbir eksiklik yoktu. Miran ne kadar sen kendini yorma desede itiraz ettim. Sonuçta benim de kardeşim evleniyor. Onlar bizim gibi iki düğün yapmayacaklar. Sude istemedi o yüzden Mardin'de ki akrabalar İstanbul'a geldiler. Miran'ın teyzelerini biz ağırladık. Sultan anneler de baba tarafını ağırladı. Diğerlerine otel ayarlandı. Mekandan çıkıp eve geldik. Bende kuaföre gidecektim o yüzden hemen bir duş aldım ve giyinip çıktım.

Miran : Hatun kuaför sizin eve geldi oraya gidelim Ayşe'nin de yapılacak. Ayrı gidileceğine hemen hallederler.

Ben : Benim yakışıklı kocam bizi mi düşünmüş?

Diyerek elim karnımda konuştum. Miran bu tatlı çıkan sesim ile yanıma geldi ve ellerini belime sarıp kendine bastırdı.

Ben : Hayatım olmaz şimdi sakın öyle bakma.

Miran : Şu düğün bitsin sen öyle gör karıcım beni.

Diyip boynumu öpüp geri çekildi. Daha sonra ütülü olan elbisemi ve şalımı aldım. Altınlarımı da takıp çocukların kıyafetlerini de alıp çıktık. Eve gidince önce ikizlerin yanına gittik. Miran'ın kuzenleri evlendik evleneli hâlâ Miran'ın peşindeler. Miran, Mira'yı kucağına aldı ve öptü.

Miran : Güzel kızım özledin mi babayı?

Mira : Baa..baa.

Miran : Özledin demek prensesim.

Diyip boynundan öptü. Kokusunu çok sevdiği için hep ordan öperdi. Bende Mert'i kucağıma alıp Selim'in yanına gittim.

Ben : Annecim kardeşlerine biz gelene kadar iyi baktın demi?

Selim : Evet anne kardeşlerim ve Mehmet Can ile oyun oynadık.

Ben : Aferin oğlum.

Ayşe : Nur hadi artık bizde hazırlanalım.

Ben : Geldim Ayşe.

Ayşe ile abimlerin odasına gittik. Kuaförler hemen şaç, makyaj ve benim şalımı yaptılar. Çok güzel olmuştuk. Allah'tan çocuklar anne sütünü bıraktılar da rahat rahat elbise giyebiliyorum. Elbisem çok güzel olmuştu yaşıma da gayet uygundu. Allah'ım neden her giydiğim ayrı yakışıyor.

( Yazarınız olarak kendimde böyle düşünüyorum. Ama kim ne giyerse giysin kendine yakışanı giyer😉😉 Kendinizi benim gibi sürekli sevin ama fazla değil zarar olarak geri geliyor😅😅 )

Ayşe de çok güzel olmuştu. Herhalde biz kolay kolay yaşlanmayız. Bizim taraftakiler hâlâ hamile olduğumu bilmiyorlardı. Göbeğim yoktu Allah'tan. Mehmet babalar 1 hafta içinde yine kurbanlar kestirmiş muhtaç olan kişilere dağıtmıştı. Kuaförlere teşekkür edip altınları takmaya başladık. Hafif topuklu ayakkabı giydim çünkü çocuklar ile ilgilenecektim bir yandan da. Salona girince Miran beni görür görmez ayağa kalktı. Herkes bize bakıyordu. Noldu der gibi baktım ama tepki vermedi sadece yanıma geldi ve ellerimi tutup kulağıma fısıldadı.

Miran : Çok güzel olmuşsun güzelim.

Ben : Teşekkür ederim canım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇOCUKLUK AŞKIM  ( BERDEL )  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin