נקודת מבט קיילי
דווקא אותו אני מכירה
אביאל : אה באמת מאיפה
קיילי : אה סתם מקודם הוא עזר לי עם הספרים
אביאל : טוב שביי עלי אמר בקול גבוה ותתרחקי מאלירן שאני לא ישלוק לו את הביצים
צחקתי , ואז שאלתי אבילולו אפשר שנוי ואריאל יבואו אלינו היום ?? פליז וגייסתי את הפרצוף שאביאל לא עומד בו!
אביאל : כוס עמק עם הפרצוף הזה טוב בסדר אבל אני מביא את החברה..!
קיילי : טוב אבל לא חרמנים! אמרתי באיום .
אביאל : איי אני לא מרשה לך לדבר ככה!
קיילי : טוב , יאללה אבילולו אני הולכת לבית.
אביאל : למה ? את חושבת שאת הולכת?
קיילי : כואב לי הראש בבקשה רק היום..
אביאל : טוב אז חבר שלי לוקח אותך טוב..קיילי : טוב.
אביאל : מי פה מסיים מוקדם?
קיילי : בבקשה לא אלירן!!....מילמלתי .
נקודת מבט אלירן
אביאל, שאל מי מסיים מוקדם? אז הרמתי את היד ככה אולי! אני יוכל לבקש סליחה או משהו כזה .
אביאל : טוב אחי קח אותה ובלי נגיעות..!
אלירן : סבבה.
יאללה " ביי אחים שלי " אמרתי וקראתי לקיילי לבוא שנלך והיא נפרדה מכולם ושהיא הגיעה לאור היא פשוט חיבקה אותו שלוש דקות ברצף כן ספרתי נו שישחרר אותה כבר מילמלתי עצבני לבסוף הם התנתקו אחרי שאביאל צעק להם היא נשקה לו ללחי היא פאקינג נישקה אותו אוי הוא פשוט מת....
אוטו *
נסענו נסיעה של 10 דקות, הנסיעה הייתה שקטה , בחנתי אותה טיפה ברמזורים, אפילו קצת יותר מדי..!!
קיילי : אתה בוהה!
אלירן : אז מה יופי כזה לא פוגשים כול יום .ליטפתי לה את הלחי וציפיתי שהיה לי שאריות של מייקאפ על היד אבל היא הייתה בלי איפור..
קיילי אני חושבת שאביאל לא ימות על זה שאתה קרוב אליי....
אלירן : צודקת , אה ו.. סליחה על מקודם פשוט הייתי עצבני בכל זאת אף אחת לא סירבה לזיון!
קיילי טוב יאללה . פתח לי תאוטו !אני רוצה לצאת ..
אלירן : פתוח .
קיילי : אה תודה , ובקשר למקודם אני לא בקטע שלזדיין איתך קפיש !?