נקודת מבט נוי
החיוך שלי גדל מיום ליום והכל בזכות אביאל ,
קמתי מליטופים נעימים על הפרצוף , נתתי נשיקה קטנה לאביאל בשפתיים, והלכתי לשטוף פנים.
שסיימתי חזרתי לשכב ליד אביאל, שהוא מחזיק אותי במותניו מפחד שאני אלך וחזרנו לישון....נקודת מבט קיילי
קמתי מנשיקות רכות על הפרצוף, פתחתי את העיניים ,וראיתי את בר ,הדבקתי לו נשיקה קטנה בשפתיים עטפתי את עצמי בשמיכה וקמתי מהמיטה.
ובאותו שנייה נפלתי , ובר עזר לי לקום , מה יש לך בייבי כואב לי אמרתי בקול ילדותי איפה נסיכה שלי ,
הסתכלתי אליו מובכת , וזה אומר שעשיתי עבודה טובה , בר אמר והרים אותי כמו כלה וצחקקתי.
הוא הניח אותי על השיש במקלחת, וציחצחנו שיניים ושטפנו פנים , ורק אז הטחתי את שפתיי על שפתיו אני מאוהבת אמרתי תוך כדי הנשיקה .
הרגשתי את החיוך של בר בנשיקה , התנתקתי ממנו והוא שאל למה , כי אני צריכה להתלבש והצבעתי על עצמי ערומה עטופה בשמיכה.
והוא אמר אבל אני אוהב אותך , ככה ומשך אותי חזרה לעברו והנחתי נשיקה על שפתיו.
הלכתי לחדר ארונות, והוצאתי בגדים , ולבשתי טרניג אפור וחולצה פשוטה בצבע לבן והוספתי את הכפכפים
ובר עזר לי , והלך להתלבש גם .ירדנו במדרגות , והלכנו למטבח , הכנתי לבר ולי קפה וישבנו באי.
נסיכה , מה מאמי אמרתי בואי שבי עליי, וסימן לי על רגליו .
קמתי וישבתי עליו , את יודעת נהנתי איתך ממש אתמול, גם אני איתך מאמי אמרתי, והוספתי נשיקה קטנה על שפתיו.
אתה בא מחר בערב לארוחת שישי? שהוא בא לענות הוא נקטע מצלצול הטלפון שלי
אביאל : יפה שלי נוי תבוא איתי לארוחת שישי זה בסדר מצדך
קיילי : כן ברור חוץ מזה היא החברה גם שלי עם אתה זוכר
אביאל : כן כן ברור חח
קיילי: מתי אתם תגיעו
אביאל :בשבע טוב יפה שלי
קיילי :טוב אבילולו
אביאל :ביי יפה
קיילי :ביי נשיקותניתוק*
שנתקתי הסתכלתי על בר והמבט שלו היה שונה מתחרט כזה.
האמת נפגעתי, אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי ,קמתי מבר אני בא בר אמר הנהנתי, והתחלתי לשטוף את הכלים מאתמול שסיימתי, יבשתי את ידי עם המגבת.
בר מתי נספר לו שאלתי, ובר נחנק הוא התקדם לעברי ואמר נראה מתי זה גם ככה קשה לי כל הסיפור הזה.
אה ולי אתה לא חושב שקשה אני מזכירה לך פה שזה אח שלי,
הלילה הזה היה טעות, הוא מלמל הדמעות עומדות על הקצה אבל אני לא אתן לו לראות אותי ככה אני הולכת לכיוון הדלת פותחת אותה ומחכה שהוא ילך מפה ...
פשוט תעוף מפה, הלילה הזה היה טעות, וגם אנחנו זה טעות .
דמעה אחת מצליחה לצאת ממני, ואחריה עוד כמה ,פשוט תעוף פה .
פאק לא התכוונתי לזה, ומתקדם לעברי אם באמת אהבת אותי בזמן הזה שהיינו ביחד, אז תעוף מכאן .
אנחנו עוד נדבר הוא אומר, מוסיף ליטוף בפניי על מנת לנגב את הדמעות. והולך פשוט נמאס לי...
היוש בנות אחרי מלא זמן שלא העלתי פרקים סוף סוף אני חוזרת ובגדול ועוד משהו קטן פתחתי ״סיפור ״ שקוראים לו תמונות לסיפורים לכל מי שכותבת או סתם רוצה לקחת השארה מופיעות שם מלא תמנות של בגדים אוכל נעליים כמובן שהכל לבקשתכם ומשם תןכלו לקחת תמנות לספרים שאתן כותבות אשמח אם תציצו בעמוד אוהבת מלא🤍🦋