פרק 17

91 4 0
                                    

נקודת מבט קיילי

מאמי את בתולה ? אלירן שאל וקצת נבהלתי, בכל זאת פעם ראשונה, שאנחנו מדברים על זה או בכללי ,אני מדברת על זה .

כן , אמרתי בקול קטן אבל אני לא מוכנה עכשיו! ולא בזמן הקרוב אז עם אתה לא רוצה אז תעזוב אותי עכשיו .

איי מאמי , תירגעי זה שאת בתולה זה עושה אותך יותר מיוחדת , ואם לא היית בתולה.

הייתי קובר את הגבר שעשה איתך , אני אוהב אותך , טוב בייבי , טוב .

ואני אחכה לך כמה זמן , שתרצי טוב .

והוספתי חיוך קטן ,ועכשיו לישון עבר עליי יום קשה והדבר היחיד שאני רוצה זה לשכב עם חברה שלי במיטה , ושהיא תנשק אותי .

ואמרתי משאלתך תתגשם וקפצתי עליו. רקנתי לעבר שפתיו והטחתי את שפתיי על שפתיו , הלשנות שלנו מלטפים אחד את השני ונלחמים על מי ישלוט בנשיקה .

אני עוברת לצווארו , ומסמנת אותו טוב טוב שידעו שהוא שלי , בייב אני מקווה בשבילך שאת לא מסמנת אותי .

ואם כבר עשיתי , שאלתי בפרצוף חצי רציני חצי חיוך , אז אני אעשה לך גם .

אומר והופך אותי על המיטה כך שהוא מעליי ומסמנן אותי ,אחריי שהוא מסיים הוא נושק לשפתיי נשיקה עדינה.

יאללה מאמי אני עייפה, אני אומרת והוא נשכב על המיטה ואני נשענת על חזהו , ואנחנו נרדמים אחרי כמה דקות ..

בוקר

הרגשתי נגיעות , פתחתי את העיניים , וראיתי את אלירן נסיכה אני הולך , טוב מאמי .

נשקתי לשפתיו , תישאר עוד חמש דקות טוב מאמי קמתי מהר , והלכתי לשטוף פנים וצחצחתי שיניים , מרחתי את הקרמים שלי.

שסיימתי בחרתי בגופיה לבנה , שקיפלתי אותה טיפה מקדימה , וגינס כחול הוספתי סוודר והנחתי אותו ליד התיק שאני לא אשכח וג'ורדן שחורות .

שסיימתי בחרתי בגופיה לבנה ,  שקיפלתי אותה טיפה מקדימה ,  וגינס  כחול  הוספתי סוודר והנחתי אותו ליד התיק שאני לא אשכח  וג'ורדן שחורות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

התלבשתי ליד אלירן , זה לא כל כך מפריע לי, והוא נהנה מזה ,וצחקתי עליו .

נעלתי נעליים והלכתי לשבת עליו , מאמי אני אוהב אותך , גם אני אותך אהובי , אמרתי כתגובה .

לכי תחליפי את החולצה ,היא חשופה נו בייב, כולה רואים לי פס מהבטן .

את יודעת מה , בגלל שאני לא רוצה להרוס , את הבוקר היפה הזה , אני אוותר לך , אבל עם מישהו מציק לך , תשלחי לי הודעה , ואני יבוא או שתתקשרי , טוב יפה שלי.

אמר תוך כדי שהוא מעביר לי את השיער מהפנים למאחורי האוזן,

טוב אהובי , אל תתאפרי היום , אני לא אוהב שאת שמה דברים מגעילים כאלה על הפנים.

וצחקקתי לגבי הפרצוף שהוא עשה , אני חייבת בגלל האיקי שעשית לי אתמול , בייב לא נורא הסוודר יסתיר , טוב נו את יודעת שאני אוהב את השפתיים האלה .

אמר תוך כדי שהוא מכווץ לי אותן לכמו פרצוף של דג וצועק אני מכורר .

שקט אביאל בבית , טוב טוב אמר ודואג להדביק לי נשיקה קטנה על השפתיים , יאללה בייבי , אני חייב ללכת להתארגן אני אוהב אותך נסיכה.

אמר והלך גם אני אותך אמרתי לאוויר , וצחקקתי לעצמי , שמתי את השיר שאני בזמן האחרון ממש אוהבת באנגלית בחדר , והתחלתי לעשות מחליק לשיער .
Mabel - Don't Call Me Up

שסיימתי לעשות מחליק , לקחתי תיק שחור ושמתי בו את כל הציוד שאני צריכה .

כסף ,מפתחות לרכב , ומטען .

ירדתי למטה , וראיתי את אביאל במטבח שותה קפה , והפעם הוא לא העיר לי על החולצה , זה פשוט נס , והכנתי קפה גם לי,
ושתיתי אותו . 👇

סיימנו , ויצאנו לבית ספר , היום עבר מהר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

סיימנו , ויצאנו לבית ספר , היום עבר מהר . יחסית לא ראיתי את אלירן בבית ספר.

שלחתי לו מלא הודעות , והתקשרתי מלא פעמים .

והוא לא זמין ,אני כל כך מפחדת שקרה לו משהו , התחלתי להיות רעבה אז התחלתי לבשל ספגטי ושניצלים.

אלירן ואביאל ממש אוהבים את זה ובדרך כלל הוא אצלנו בצהריים , אני מקווה שהוא יבוא .

אביאל מי אוכל איתנו היום? רק אני ואת.
אז זה מוכן בוא לאכול! בדרך. מזגתי שתי צלחות וישבנו לאכול .

לא היה לי כל כך חשק אז אכלתי קצת , שסיימנו לאכול ,הרמתי את הצלחות לכיור ושטפתי כלים.

שסיימתי ישבתי בסלון , והייתי בטלפון ומספר חסום שלח לי הודעה .

היי ,זאת אמא של בר ,ראיתי שאת המספר האחרון שלו בר בבית הוא צריך מישהו איתו והוא לא רוצה אותי בואי בבקשה .

כן ברור אני שתי דקות אני שם נשארתי עם הבגדים מהצהריים ורצתי לעבר הבית של בר דפקתי בדלת אף אחד לא ענה ועליתי לקומה השנייה וראיתי דלת של חדר פתוחה ורעש של זכוכיות נשברות התקדמתי לעבר החדר וראיתי את ..??

החבר של אחיWhere stories live. Discover now