פרק 22

109 2 0
                                    

נכנסתי להתקלח שסיימתי מרחתי את הקרמים שלי לבשתי פיג'מה הפעלתי שעון מעורר לעוד שעתיים שיהיה לי שעה וחצי להתארגן ואחרי כמה דקות נרדמתי.....

קמתי מהצלצול של השעון מעורר הפעלתי לי שירים בטלויזיה ושמתי את השיר חמישי בבית של עידן בקשי ( חולה על הזמר )

צחצחתי שיניים ושטפתי פנים , התחלתי להתארגן לבשתי את ההלבשה תחתונה האדומה שבר רצה .
ומעל חלוק שהשמלה לא תיתקמט והתחלתי באיפור עשיתי איפור בסיס , ואז השתמשתי בצליליות חומות וכתומות בשקע העין כלפי מעלה וכלפי מטה ,
אבל עם טשטוש והוספתי טיפה שימר בקצה של העין הדבקתי ריסים מלאכותיים של אדל, וסגרתי את הלוק עם אודם ורדרד מהמם .

עברתי לשיער וחילקתי את השיער לשתי קבוצות ועשיתי שתי צמות , אבל לא עד הסוף סגרתי עם גומיות .

וסילסלתי את הקצוות נשאר לי עוד חצי שעה אז לבשתי את השמלה ונעלתי את הנעליי עקב זה היה מושלם .

לקחתי תיק צד שחור חלק ושמתי מפתחות כסף ואודם לתיקונים , התעזתי בושם , והוספתי שימר באזור הבריח .

ירדתי במדרגות , ובדיוק הדלת נטרקה כנראה אביאל יצא מזגתי כוס מים ועליתי חזרה לחדר מהר.

וסדרתי את המיטה , ואת כל האיפור והכל במקום, עשיתי שואב והפעלתי את האי רובוט על שטיפה שיהיה קצת נקי בחפיף כזה כי מחר יום שישי ואני בדרך כלל מנקה ביום הזה .

ובאמצע השבוע זה חפיף,   ישבתי באי במטבח ודיברתי עם הבנות בשיחה וידאו , סיפרתי להם שאנחנו יוצאים לדייט ושנראלי שאני מוכנה לתת לו את הבתולים שלי , כאילו לא יודעת והם אמרו לי שאני צריכה להיות באמת מוכנה , ולא סתם לתת לו בגלל שהוא רוצה והסכמתי איתם.

דיברנו עוד קצת על הזוג החדש אביאל ונוי, איכס כאילו למה אח שלי דם מדמי גועל איפפ.

ובדיוק שמעתי צפירות מבחוץ , נתקתי את השיחה מהר, ספרתי עד שלוש ויצאתי .

ראיתי את אלירן נשען על המכונית, לבוש בטישרט לבנה חלקה מעל סוודר שחור ומעיל עור ג'ינס שחור עם קרעים וסניקרס לבנות 👇

ראיתי את אלירן  נשען על המכונית,  לבוש בטישרט לבנה חלקה מעל סוודר שחור ומעיל עור ג'ינס שחור עם קרעים וסניקרס לבנות 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ואוו אני ואלירן אמרנו באותו זמן , נסיכה שלי אלירן אמר והניח נשיקה קטנה על שפתיי תוך כדי חיוך .

את עם הסט האדום שאל עם פרצוף סוטה , כן אמרתי מובכת אז למה את מחכה בואי עכשיו , אמר מנסה לקרוץ ושלא בדיוק הולך לו תחכה ..

אם הנסיכה אומרת אני אחכה אמר ונתתי לו כאפת שטות נכנסנו לאוטו, ואלירן נהג.

לאיפה הולכים שאלתי, הפתעה אלירן אמר, ונאנחתי אני שונאת הפתעות ! את רעבה אלירן שאל ואמרתי שלא כל כך .

אחרי נסיעה של שעה וחצי הגענו לפיטנבול.

אני חולה על זה צעקתי, ואלירן חייך את החיוך הקסום שלו.

הינו אחד נגד השני ופצעתי אותו כי הוא פחד לפצוע אותי אלירן התגלגל שם כדי לתפוס מחסה, נצלתי את זה ויריתי בו .

אחרי שעה של כיף ופציעות מצד אלירן , ישבנו בגלידרייה וכל אחד הזמין את מה שהוא רצה .

אלירן הזמין וניל , ואני וניל עוגיות , וישבנו בספסל שם ודיברנו צחקנו התנשקנו החיוך לא ירד לנו מהפנים.

בייב תביאי לי לטעום , אבל אתה תגמור לי אותה אמרתי בקול חמוד של ילדים .
ואלירן צחק ואמר קצת נו , קח אמרתי , והבאתי לו קצת בכפית והכנסתי לו לפה.

הוא גמר את הכפית ומשך אותי מהמותניים לשבת עליו, מאמי מסתכלים עלינו אמרתי לאלירן בלחישה .

לא אכפת לי אמר והטיח את שפתיו על שפתיי, גורם לי לשכוח שאנחנו ברחוב וכל בן אדם שעובר מסתכל עלינו.
אני אוהב אותך אמר , מביט בעיניי גם אני אותך אמרתי , והדבקתי את שפתינו לנשיקה נוספת .

אני רוצה אותך עכשיו לחשתי לאוזניו ומיד לאחר נתתי לו נשיכה קטנה באוזן כבר בייבי אמר והרים אותי כמו כלה ורץ איתי לאוטו...

נכנסנו מהר לאוטו , מתנשפים אך מלאיי תשוקה עזה , אלירן נסע במהירות לבית מזל שהבית ריק .

שלחתי הודעה לאביאל שאני בדרך לבית והוא אמר שהוא ילך לישון נראה לו אצל נוי ואמרתי שטוב והוא אמר לי להתקשר אליו מתי שקורה משהו לא משנה מתי ואמרתי שטוב ...

כיביתי את הטלפון וראיתי שאלירן חונה את האוטו שהוא סיים קפצתי עליו וליפפתי את רגליו על מותניו והטחתי את שפתיי על שפתיו והתקדמנו לעבר הבית אלירן פתח את הדלת .

והתנתקנו בכל זאת צריך אוויר ישבתי באי ואלירן בהה בי מה שאלתי כלום את פשוט יפה אמר והרגשתי את לחיי בוערת . הוא התקרב אליי קצת ואני אליו ואחרי שנייה הרגשתי את שפתיו על שפתיי . ליפפתי את ידיי סביב צווארו והוא סביב מותניי הוא נישק אותי בשפתיים במהירות שוב .

לאחר שהתנתקנו מהנשיקה הוא הוביל אותי לחדר שלי . הוא זרק אותי על המיטה שלו ועלה מעליי כשמרפקיו מנעו ממנו ליפול עליי . הוא הוריד ממני את חולצתי ולאחר מכן את חולצתי .

הוא התחיל לנשק את הצוואר שלי ואז את החזה שלי והוביל לבטן . בזמן שנישק את הבטן פתח את כפתורי הג ' ינס שלי והוריד לי אותו במהירות . הוא הוריד את מכנסיו ו . . מפה לשם אתם יודעים ...
( אני לא יפרט כי אני לא אוהבת )

החבר של אחיWhere stories live. Discover now