התעוררתי ..
ראיתי את אלירן לידי , והבטן שלי התחילה להתמלא בפרפרים.
אלירן קום , תכף אביאל יבוא לפה קום כבר אמרתי וניערתי אותו .
אני קם אני קם , את סולחת לי? לא! אמרתי בטון יציב וחזק .
עכשיו עוף מפה כבר, אמרתי והוא יצא נשכבתי על המיטה והדמעות שניסיתי להסתיר התחזקו.
למרות שאני כל כך אוהבת אותו , הוא צריך להבין שאני לא זבל שלו! שהוא יזרוק אותי מתי שהוא לא רוצה ושהוא רוצה הוא יחזור אליי שישכח מזה...
התעשתי על עצמי והלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים שסיימתי לבשתי טייץ קצר בצבע ניוד , סוודר אפור אוברסייז , וסניקרס לבנות 👇
החלקתי את השיער , ועשיתי שביל באמצע. שמתי קונסילר מתחת לעיניים להוריד את הנפיחות . וגלוס ורדרד בשפתיים הרכבתי את משקפי השמש שלי וסיימתי .לקחתי את התיק ונכנסתי לתוכו ספרים מחברות קלמר שיש בו עטים ומרקרים כסף מפתחות מטען ואוזניות .
ישבתי במיטה והתעדכנתי ברשתות החברתיות, דיברתי קצת עם נוי ואריאל על מה שקרה היום ואתמול ...
וירדתי למטה ,ראיתי את אלירן ואביאל יושבים באי ושותים קפה.
אלירן ישב , והחזיק את הכוס שהורידים שלו בולטים גורם לו להיות סקסי ומושך בטירוף..! והעצמות לחיים הבולטים שלו פשוט וואו!
הכנתי לעצמי קפה , ושתיתי אותו בגינה בליווי טלפון .
אחרי עשר דקות ,הבנים יצאו מהבית ונסענו לבית ספר ...
נכנסנו לבית ספר, אביאל ואלירן הלכו למחששה ואני המשכתי לכיתה ישבתי בסוף לבד ...
הבנות הבינו שאני צריכה שקט , ונתנו לי את זה .
זה מה שאני הכי אוהבת בהן שהן תמיד ידעו מה אני צריכה ויכבדו את זה...
שלחתי להן הודעה בווצאפ! אני מאוהבתתת בכן תודה על הכל ❤️❤️❤️❤️ וכה תגובה הן שלחו לי נשיקה באוויר...
המורה נכנסה , והתחיל השיעור אני כל כך שונאת היסטוריה..! זה הנושא הכי משעמם ביקוםם.
תוציאו מחברות, וקדימה להעתיק מהלוח המורה אמרה והתחלתי להעתיק שסיימתי.
שאלתי עם אפשר לצאת החוצה לשטוף פנים, כי כואב לי הראש , היא הסכימה ויצאתי מהכיתה.
והתהלכתי במסדרון , נכנסתי לשירותים של הבנות .
שטפתי פנים , ושמעתי רעש של גניחות איכס מה אין לכם בית אמרתי ואז שמעתי את הקול של אלירן .
הוא פתח תדלת , קלט אותי , פאק שיט קיילי אמר ויצאתי משם בריצה, אני פשוט שונאת אותו..
יצאתי לבחוץ , ונשכבתי על הדשא מנסה להירגע ממה שראיתי עכשיו .
אחרי רבע שעה בערך , הלכתי חזרה לכיתה והמורה צעקה אליי שלקח לי עשרים דקות לשטוף פנים.
ואז איזה זונה אחת שיש לנו בכיתה , אמרה בונאה זיינו אותך מהר אה והמורה הוציאה אותה לבחוץ .
ולפני שהיא יצאה הדבקתי לה כאפה , ואמרתי את אמא שלך זיינו, והמורה העיפה גם אותי למנהל ...
אוף היום הזה לא יכול להיות יותר גרוע..! שלחתי הודעה לבנות ,שראיתי את אלירן מזדיין עם מישהי , ואני הולכת לבית כי אני לא מרגישה טוב ואני רוצה להיות לבד...
והן אמרו שהכל טוב , והן יבואו אחר הצהריים. ונהיה בבריכה ורשמתי שסבבה.
נכנסתי למחששה , וראיתי את אלירן עם בת שיושבת עליו , שהוא ראה אותי הוא העיף אותה.
התקדמתי ישר לאביאל, אני הולכת לבית, תביא לי את המפתחות של האוטו, קחי יפה שלי , את רוצה שאני יבוא איתך את לא נראת טוב !
לא, הכל טוב רק תמצא עם מי ללכת אחר כך טוב...
יפהשלי תרגישי טוב ותשלחי לי הודעה שהגעת לבית טוב
עניתי קצרות הסתובבתי בכוונה ללכת והמבטים שלי ושל אלירן הצטלבו והשפלתי את ראשי ...
ומיהרתי ללכת לאוטו ,להגיע כבר לבית, להיכנס למיטה, ולא לצאת ממנה וכך עשיתי הגעתי לבית, וישירות החלפתי לפיגמה... 👇
והתרסקתי על המיטה, שהדמעות נופלות לבד, ואני מנסה לעצור אותן רק בבוקר הוא רצה שנחזור, ושאמרתי לו לא ,הוא הלך לזיין מישהי ..אבל מה ציפיתי גם עם הינו ביחד הוא היה מזיין מישהי ובוגד בי עם הוא באמת היה אוהב אותי ..!
הוא לא היה מתבייש בי ומסתיר את הקשר שלנו ,לא יצאנו אפילו פעם אחת שהינו ביחד אני לא יתפלא עם היה לו מישהי מהצד והוא פחד שהיא תראה אותנו ביחד.אני כל כך שונאת אותו , ובאותו זמן ומידה אוהבת אותו , אוף למה זה כל כך קשה, הדלקתי את המזגן על 17° , שמתי שעון מעורר לשלוש וחצי , ונרדמתי במחשבות האלה ....