פרק 10

105 4 0
                                    

נקודת מבט אלירן

אני כרגע יוצא עם איזה זונה כדי להשכיח את קיילי .
אני פשוט חייב לשכוח אותה ! אתמול כל כך כאב לי שהיא ראתה שהתנשקנו אבל אביאל הכריח אותי להביא אותה .
כי הוא חושב שזה רציני אבל זאת  לא הבת  שתקועה לי במחשבות זאת אחותו ולא אף אחת אחרת!

נקודת מבט קיילי

קמתי במיטה לא מוכרת עם בן אדם לא מוכר בבית לא מוכר .
ופשוט צעקתי , הבן אדם קם, ואמר בוקר טוב יפתיי ..! כן בוקר אמרתי בחשש והסתכלתי מתחת לשמיכה ,

לראות אם אני עם בגדים מי החליף לי בגדים? מי אתה ?ולמה אני פה? ומה קרה לי ??.....רוי סיפר לי הכל .

הייתי קצת בשוק , אבל התחלתי להיזכר שכמעט נאנסתי .

וירדו כמה דמעות שרוי ניגב עם אצבעותיו  והוא הציל אותי ואז נזכרתי  בנשיקות והכל וזה העלה לי חיוך קטן .

צחצחתי שניים , ושטפתי פנים .

נשארתי עם הבגדים שלו וירדנו למטה , הוא נכנס למטבח , והכין לנו פנקייקים עם פירות וכל מיני וזה נראה כך👇

אכלנו , צחקנו , דיברנו הוא עזר לי קצת לשכוח מאלירן.

אבל לא לגמרי , שסיימנו עליתי לחדר שלו .

החלפתי לשמלה ולנעליי עקב שלי חזרה וירדתי למטה .

נפרדתי מרוי , אך הוא הציע לקחת אותי והסכמתי .

הנסיעה עברה שקטה ,הוא עצר את הרכב ליד האוטו שלי , אמרתי ביי והוא אמר בתשע תיהיה מוכנה למטה ותשלחי לי כתובת ביי נסיכה ונסע בלי לתת לי אופציה לסרב.

גיחחתי לעצמי עליתי לאוטו הפעלתי שירים ונסעתי לבית.

כעבור חצי שעה

הגעתי לבית  , אמרתי שלום לאביאל שתיתי מים , ועליתי לחדר שלי , עשיתי מקלחת טובה.

שסיימתי מרחתי קרמים , והתלבשתי.

לבשתי טופ לבן עם שרוולים  שורט לבן  וסניקרס לבנות  והתאפרתי איפור עדין עשיתי גולגול הוספתי תיק  לבן וזהו 👇

הכנסתי לתיק כסף ומפתחות ויצאתי נכנסתי לאוטו הפעלתי שיר שאני בזמן האחרון מאוד אוהבת " אם אתה שומע " של נופר סלמאן
ונסעתי ....

כעבור חצי שעה , הגעתי לקניון .
התחלתי במסע קניות שלי , נכנסתי לקלוין קלין .

וקניתי כמה סטים של הלבשה תחתונה.

נכנסתי לברשקה וזארה , קניתי כמה חולצות טישרט קצרות ג'ינסים סקינים ושורטים.

התעייפתי קצת אז עצרתי , והלכתי לקנות לי ריבר .

מה להשים לך בשייק ?

מנגו ופסיפלורה

החבר של אחיWhere stories live. Discover now