פרק 8

110 5 0
                                    

הבנות אמורות להגיע אז , הוצאתי קצת איפור מהמגירות ופרסתי את זה על השולחן בחדר

הוצאתי מחליק ובייביליס שהיה עם נצטרך ושמתי את זה ברצפה וחיברתי לחשמל .

ירדתי למטבח והוצאתי עוגיות ושוקולדים שלוש כוסות ובקבוק קולה שיהיה והעלתי את הכל לחדר .

אחרי כמה דקות דפקו בדלת .

פתחתי ואריאל קפצה עליי בחיבוק וגם נוי הצטרפה .

אין על החברות המשוגעות שלי בעולםם ..!

וצחקנו יאללה בנות נוי את שיער, אני איפור .

אריאל לכי תתלבשי , אחרי כמה דקות היא חזרה שהיא לבושה בשמלה ונועלת את העקבים .

פשוט וואו הושבנו אותה מהר והתחלנו בעבודה אחרי שעה וחצי היא הייתה מוכנה.

זה האיפור והשיער 👇

אחרי שקצת ריכלנו שמענו צפירות אז אריאל ירדה למטה לדייט שלה ונוי נשארה איתי למרתון סרטים ...!

נקודת מבט אריאל

יצאתי מהדלת וראיתי את אור לבוש ככה👇

כאילו הוא יצא מאיזה סרט הוליוודי נשען על הרכב .
התקדמתי לעברו , ואוו את מהממת תודה גם אתה

נכנסנו לרכב , הנסיעה הייתה שקטה אור שם יד אחת על הגה ויד אחת אוחזת את היד שלי.

הגענו למסעדה , זה הייתה מסעדה מפוארת וענקית ובטח היא גם ממש יקרה אבל נזרום ...

המארח בחר לנו שולחן באמצע המסעדה
וישבנו ,הוא הגיש לנו תפריטים, ובחרנו כל אחד מה הוא רוצה לאכול .

אני הזמנתי רביולי בטטה , ואור הזמין פסטה ברוטב שמנת פטריות ושנינו קולה .

המלצר היה קצת נודניק , ובא כול שנייה שבאנו להתחיל שיחה ואור כבר נהיה עצבני ...

ואז המלצר שאל אפשר את המספר ופה אור כבר לא עמד בזה , אתה מוכן כבר לשחרר מחברה שלי !!

אה סליחה בינתיים החלפתי צבעים בפנים..

ואז אור אמר יפה לך עגבנייה , וצחקנו אז חברה שלי אפשר נשיקה , אממ אני חושבת שכן .

רכנתי לעברו והוא לעברי והתנשקנו אחרי כמה דקות התנתקנו בעקבות השתהלות מאולצת של המלצר .

ואז אור אמר מה עכשיו האוכל מוכן אמר והניח על השולחן .

התחלנו לאכול ובין לבין דיברנו גם מידי פעם התנשקנו גם אחרי שעה בערך הזמנו חשבון .

התכוונתי שנשלם חצי חצי אבל הוא התעקש אז הוא שילם ויצאנו לאוטו ,אחרי נסיעה של חצי שעה בערך הגענו לבית שלי .

החבר של אחיWhere stories live. Discover now