פרק 11

109 5 0
                                    

המשך מפרק קודם
נהנת לי שסיימתי מרחתי קרמים ולבשתי הלבשת תחתונה ושבאתי להשים את השמלה הדלת נפתחה..

פאק סליחה הוא אמר , ניסיתי להסתיר עם הידיים .
מה שלא בדיוק הלך לי טוב מה נסגר עוף מפה ..!

אני לא עף מפה עד שתיתני לי להסביר לך..
מה להסביר אין כלום זהו !
אוף קיילי תסתמי כבר!
אמר והטיח את השפתיים שלו עליי , גורם לי לפרפרים בבטן.

המוח אמר לי להתנתק אבל הלב אמר לי לא להפסיק , אני מצטערת אבל הלב שיחק בשלב הזה .

המשכנו להתנשק , ששנינו מנסים לקחת שליטה הוא משכיב אותי בעדינות על המיטה מתנתק משפתי ועובר לצוואר בדיוק בנקודה הרגישה שלי ...

גורם לי לגניחות שקטות ולאיקי גדול הוא יורד עם הפה שלו לכיוון החזייה .

ומשאיר שם נשיקה קטנה במחשוף וקם ממני..

אני מתעשטת  על עצמי  אני מצטער ויוצא מהחדר..

אני שונאת אותך ! אני שונאת את הצמרמורת האלה !
אני שונאת את מה שאתה גורם לי !
אני צועקת הבן אדם הזה מחוק אצלי !!

אני מהר לובשת  את השמלה , נועלת את הנעליי עקב שלי .

הוספת את השיער לפקעת מרושלת , ומתחילה להתאפר אני מתחילה במייקאפ בגוון עור של השיזוף שלי ומסתירה את האיקי .

עוברת לקונסילר , עוברת על איפה שצריך עם הפודרה ועוברת לקונטור וההארות אחרי זה אני עוברת לצליליות בגווני חום וורוד ומעט זהב.

מעל איילנייר ומסקרה אני מסדרת את הגבות עם הג'יל ועוברת לברונזר סומק ושימר ומסיימת באודם ניוד ורדרד מהמם.

אני מפרקת את הפקעת בשיער ומסלסלת אותו לתלתלים עדינים וטיבעים ולא נראים מושקעים.

אני מתיזה מעט מהבושם שלי של שנאל. ויורדת למטה כל המבטים של הבנים מופנים אליי חוץ משניים שמאוד עצבנים עליי אלירן  ואביאל ....

ספרתי בלב 3..2..1 מה נראה לך שאת לובשת ?? עכשיו  את מחליפה את זה ?
א אלירן  סתום ת'פה נשמעו כמה קולות של וואו ב אביאל אתה לא אבא שלי ולא אמא שלי ובוא לבחוץ!

הוא בא איתי והסברתי לו לאן אני הולכת והכל ..

הוא הבין אותי , הוא נשק לראשי ואמר שהוא מצטער שהוא לא היה שם והוא רוצה לפגוש אותו...

יותר נכון הוא אמר אני רוצה לפגוש את הגבר שהציל את אחותי !!

נשמעו צפירות ישירות החיוך עלה לי ביי אבילולו אמרתי התחבקנו ויצאתי מהשער..

ראיתי את רוי נשען על הרכב התקדמתי לעברו ...

וואו את מהממת! תודה גם לך לא חסר..

נכנסנו לאוטו, ונסענו משם הנסיעה הייתה שקטה.
הגענו למסעדה, ובחרנו שולחן בסוף בצד.
המלצרית הביאה לנו תתפריטים, ובחרנו כל אחד מה שהוא רצה ...

רוי קרא למלצרית והיא אמרה חתיך מה אתה רוצה להזמין? פסטה ברוטב רוזה.. ואת שאלה בטון מעצבן של פרחות מאק אנד צי'ז אמרתי בטון עצבני יופי המלצרית אמרה והלכה. ואוי עוד שנייה הייתי נותנת לה כאפה !

ורוי אמר זה היה קורע  ,וגיחחנו ,צחקנו ,דיברנו אבל זה לא הרגיש כאילו אנחנו זוג או בדרך להיות זוג ....

האוכל בא , והתחלנו לאכול שסיימנו.
רוי התעקש לשלם על המסעדה , נכנסנו לאוטו , ואז רוי אמר שהוא מצטאר, אבל הוא לא רואה את זה ממשיך..

והסכמתי איתו שאני מרגישה שהוא כאילו אח שלי וסגרנו תנושא .

וואו זה היה קליל ונסענו חזרה לבית.

רוי שם אותי בבית , ובדיוק אלירן  ואביאל יצאו החוצה , רוי יצא מהאוטו והוא ואביאל דיברו .

אלירן  שתק אדום מעצבים צחקתי לעצמי בלב  רוי ביי מאמי אמרתי ונכנסתי לבית העליתי לחדר החלפתי לפיגמה והלכתי לישון תוך כמה דקות נרדמתי ....

נשמעו דפיקות על הדלת התעוררתי והתיישבתי על המיטה .

הדלת נפתחה , ואלירן  נכנס אתה יכול ללכת אני עייפה בשביל לצעוק עלייך כבר אני מצטאר על מה על הכל אבל בעיקר על זה שזרקתי אותך אמר מתקדם לעברי אני פאקינג אוהב אותך יצאתי עם הזונה הזאת כדי לשכוח אותך אבל את לא יוצאת לי מהראש בבקשה תחשבי על זה אני צריך אותך בחיים האלה!

ירדו לי כמה דמעות אבל עצרתי אותן בנשיכת שפתיים

אני צריכה זמן לחשוב בסדר אני מבין אמר ונשכב לעברי אביאל הלך ואני צריך לישון אז תכבי תאור ולילה טוב לא אתה פשוט חצוף כיביתי את האור..

ונשכבתי על המיטה ואלירן  משך אותי לידו שראשו קבור בצוואר שלי ונרדם אחרי כמה דקות גם אני נרדמתי....

החבר של אחיWhere stories live. Discover now