פרק 15

89 3 0
                                    

נקודת מבט אביאל

היינו באוטו אני ונוי ואריאל ,הנסיעה הייתה שקטה , שמתי את אריאל בבית שלה, ונשארתי רק עם נוי.

היא ישבה מאחורה , אז אמרתי לה לעבור לקדימה , והיא טיפה הסמיקה .

נוי היא ילדה מהממת ,היא ממש יפה ועדינה. אבל רואים שיש לה שכל , והיא עברה הרבה בחיים .

ואני מרגיש שאני מתחיל להתאהב, וזה ממש לא טוב , אף לא היה מישהי והייתי איתה בקשר רציני , היה לי רק סטוצים .

אני פשוט לא מתאים לזוגיות, אבל ללא ספק מי שיהיה איתה יזכה , אבל יש בי משהו שרוצה להמשיך להישאר קרוב אליה  .

הגענו אלייה לבית , ולפני שהיא הלכה אמרתי לה שבשמונה תהיה מוכנה , ונסעתי לבית.

נכנסתי בדלת , והיה שקט עליתי למעלה וראיתי את קיילי יושנת מרוב שהיא הייתה עייפה , היא אפילו לא החליפה בגדים יצאתי מהחדר שלה , וסגרתי את הדלת , וירדתי למטה לראות טלוויזיה ..

נקודת מבט נוי

לא סיפרתי לבנות כלום , ואני מתה מפחד אני כל כך גרועה בדברים האלה.

אין לי מושג מה ללבוש , אחרי שעתיים , מצאתי שמלה בצבע ניוד  עם מחשוף  ועקב בצבע רוז גולד.

סדרתי את הכל בשולחן , ואת הנעליים בריצפה , הלכתי לאכול ,בכל זאת השעה 2 בצהריים , ולא אכלתי כלום .

ירדתי במדרגות , ופתחתי את המקרר וראיתי שהוא כמעט ריק טוב ,כנראה היא לא הספיקה לעשות קניות , אז הזמנתי נודלס לארוחת צהריים.

אחרי שעה האוכל הגיע , ואכלתי , שסיימתי זרקתי לפח את הזבל .

וניקיתי קצת את הבית, התקלחתי והפעלתי שעון מעורר שעה וחצי , לפני שאני צריכה ללכת .

הייתי קצת בטלפון, והתעדכנתי ברשתות החברתיות, ואחרי כמה דקות נרדמתי ..

קמתי בעקבות השעון מעורר , ויש לי שעה וחצי , להתארגן טוב נו זה מלא זמן , אז לבנתיים .

שמתי פרק של רוחות של אהבה, שנגמר הפרק, לבשתי מהר את השמלה נעלתי את העקב , שמתי את הגקט מעל , מרחתי אודם בצבע ורוד ניודי מהמם ועשיתי בייביליס עדין  👇

שמתי פרק של רוחות של אהבה, שנגמר הפרק, לבשתי מהר את השמלה נעלתי את העקב , שמתי את הגקט מעל , מרחתי אודם בצבע ורוד ניודי מהמם ועשיתי בייביליס עדין  👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שמעתי צפירות למטה וראיתי שהשעה 7:55 הוא הקדים אמרתי וצחקקתי, יצאתי מחוץ לבית , ראיתי אותו ,נשען על המכונית , לבוש בטישרט שחורה , וגינס שחור .

ניגשתי אליו , והוא אמר וואו את מהממת והוא העביר לי את השיער לאחורה  , תודה אמרתי מוסמכת, והוספתי גם אתה והוא אמר אני יודע אני יודע וצחקנו הוא פתח לי את הדלת של האוטו .

וישבתי , והוא גם נכנס  .

ונסענו , הוא הניח יד על הירך שלי, והתמלאתי בצמרמורות בכל הגוף .

לאיפה הולכים שאלתי הפתעה "אוף" אמרתי ושילבתי את הידיים.

ואביאל צחק , ונתתי לו כאפת שטות שכאבה לי , יותר מאשר לו , ליטפתי את היד במהירות הלוך חזור , כדי להרגיע את הכאב.

אביאל שאל כואב לך ואמרתי שקצת הוא לקח לי את כף היד, והוא הניח שהם נשיקה קטנה .

שאר הנסיעה , הייתה שקטה , ואחרי חצי שעה הגענו .

אביאל החנה את האוטו , תפס בידי והתקדמנו לאיפה שהוא רצה לבוא , אחרי שתי דקות הליכה,  נכנסנו למסעדה יפה שבחצר שלה רואים את הים.

זה היה פשוט וואו , ואביאל חייך, שראה שאני אוהבת את זה , בחרנו שולחן בחוץ.

וקיבלנו תפריטים והזמנתי פסטה ברוטב שמנת פטריות .

ואביאל הזמין פסטה ברוטב רוזה .

הארוחה הייתה ממש כיפית , צחקנו , דיברנו נהננו , וחשבתי שזהו הולכים לבית אבל לא אביאל שילם את החשבון.

למרות שהתעקשתי וקבענו שפעם הבא אני משלמת , יצאנו מהמסעדה , והוא כיסה לי את העיניים עם הידיים הגדולות שלו .

התקדמנו אחרי הליכה של חמש דקות, הגענו לחוף הים ,והוא פרס לנו שמיכה , וישבנו שם.

אחרי שהורדתי את העקבים כמובן , וישבתי בתוך החיבוק שלו .

נוי אני צריך להגיד לך משהו והנהנתי אני מרגיש אלייך משהו אבל אני לא יכול להיות איתך אני מפחד לפגוע בך זה ללא ספק היה הערב הכי יפה שהיה לי אמר תוך כדי שהוא מנגב לי את הדמעות שנופלות .

ואני מנסה לעצור אותם בואי נהיה ידידים, אני צריך אותך לידי , לא משנה לי באיזה צורה , מה את אומרת?  אני צריכה זמן אמרתי.

וקמתי ניערתי את השמלה , מהחול ושיצאנו משם נעלתי את הנעליים חזרה , ונכנסנו לאוטו .

הנסיעה הייתה שקטה , ניסיתי לא להתפרק לידו , חבל שקיוותי , זה בסוף תמיד מתפוצץ לי בפרצוף.

הרי מה ציפיתי , שהוא יאהב מישהי כמוני שטוחה , בלונדינית מכוערת.

וכמה דמעות נפלו לבד,  וקיוותי שאני יוכל להגיע לבית כבר, להיכנס מתחת לשמיכה, ולא לצאת ממנה .

אחרי חצי שעה הגענו , הוא עצר לי ליד הבית, ולפני שיצאתי , הוא אמר לי תחשבי על זה והלכתי שהגעתי לבית, הורדתי את הנעליים את השמלה ,החלפתי לפיגמה 👇

אחרי חצי שעה הגענו , הוא עצר לי ליד הבית, ולפני שיצאתי , הוא אמר לי תחשבי על זה והלכתי שהגעתי לבית, הורדתי את הנעליים את השמלה ,החלפתי לפיגמה 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

והתרסקתי במיטה אחרי חצי שעה של בכי נרדמתי ..

החבר של אחיWhere stories live. Discover now