• Capitolul 6 •

1.6K 101 6
                                    

• Capitolul 6 • 

Liam's POV 

Dupa ce am luat-o pe Deea de la Harry, am dus-o la mine acasa. Imi e cam frica sa o las cu el, mai ales ca, eu am ramas putin socat cand mi-a povestit cum a lovit-o si a jignit-o... Ori sunt eu prea protector, ceea ce nu cred, ori e ea prea... Credula, ca sa folosesc un cuvant frumos. Nu ma asteptam ca Luke sa fie implicat... Il stiu destul de bine pe Luke, stiam ca a fost prieten bun cu Deea, dar, ca a incercat sa o violeze... Asta nu stiam. Acum stiu ca s-a mutat la mama lui, in Australia. Am auzit ca are si o trupa. Se descurca bine baiatul! Dar, se pare ca pe Deea tot nu a uitat-o, adica, nu cred ca se baga asa, daca nu avea un interes. Il cunosc cat de cat, adica, am fost prieteni vreo 5 sau 7 ani... Oricum, important este sa aflu ce are de gand.... Nu mai vreau s-o vad pe Deea ranita! A suferit prea mult, merita putina fericire! Adica, e o fata buna, merita sa fie macar putin fericita... De nu ar fi Harry cel pe care-l iubeste... Adica, nu spun ca as vrea sa fiu eu, ea este ca o sora pentru mine, doar ca, e ca si cum un inger ar iubii un demon... Demonul devoreaza sufletul si puritatea ingerului, ingerul iubindu-l tot mai mult... Ingerul meu e prada unuia dintre cei mai mari demoni. Totusi, pentru a o face putin fericita, am facut o programare pentru ea, maine, la o ecografie, la prima ecografie, in care va putea vedea daca are gemeni sau nu.

-Liiiaaaammm!!!! aud un strigat destul de ascutit. Ok, ori a cazut in baie, ori... Chiar a patit ceva.

-Mai tipa odata daca e ceva grav!!! ii raspund eu, imediat auzind un tipat ascutit, peste masura. ACUM VINE SUPER-LIAM!! tip inapoi. Ajung in bucatarie, de unde s-a auzit tipatul, si observ defapt ce era atat de grav...

-Liiiaaaamm!!! Nu mai e ciocolata!!! se plange ea.

-Ok, pentru asta ai tipat asa? o intreb dezamagit, sau doar plictisit...

-Da! NEPOTII TAI VOR CIOCOLATA! imi reproseaza ea.

-Oh Doamne! De unde sa iau eu ciocolata? FEMEIE, E 3 NOAPTEA! o cert eu, dandu-mi seama ca luase o arma a diavolului in mana...

-Esti tu sigur ca nu gasesti? spune ea cu un zambet malefic pe fata, avand mainile la spate.

-Aa... Adica, ciocolata cu alune, neagra, alba, cu lapte? zic ca un copil mic  cu un zambet ce exprima groaza.

-Hm... Asa mai merge... De toate! spune ea, cu un zambet imens. Imi place s-o vad zambind, dar nu din cauza ca ma tortureaza pe mine.

Murmur ceva numai de mine inteles, ma imbrac, si ies din casa, luand masina. Desi merg la Non-Stop-ul din colt, imi e prea lene sa merg pe jos. Am cumparat toata ciocolata ramasa in magazin, si am plecat acasa. Cand am ajuns... mai sa-mi pice tot ce aveam in mana pe jos. Am gasit-o pe minunata viitoare mamica plangand, uitandu-se la Titanic, desi nu era inca sfarsitul, de-abia inceputul, si ea plangea mai ceva ca la final.

-Deea? Esti ok? Ti-am adus ciocolata, i-am spus eu, frecandu-i spatele.

-D-da... Doamne, sunt abia la inceput, si deja hormonii incep sa-si faca treaba...

-Oh babe... Ce ne facem noi cu tine? zambesc eu.

-Noi? spune ea confuza.

-Da. Ce ne vom face noi, eu si nepoteii mei, cu tine? Huh?? o intreb eu,razand si ea, odata cu mine.

-Te uiti la Titanic cu mine? ma intreaba cu ochisori dulci.

-Sigur! spun si incepem sa ne uitam, si sa ne indopam cu ciocolata.

Intr-un final, am adormit imbratisati. Ea avea capul pe pieptul meu, iar eu tinand-o strans, trimitandu-i caldura corpului meu. Doamne... e asa micuta...
--------------------------------------

Heii, little potatoes!!! Ce faceti?? Stiu, scurt, idiot, prost, numai bun nu. Ce vreti sa se intample in urmatorul capitol? Pana termin primul volum, ma gandeam sa va intreb ce vreti sa se intample in urmatoarele capitole!!!♥♥♥ Mofos, va iubesc. Da-ti si un vot, un comentariu. E GRATIS! :)))

• Pregnant •  Harry Styles •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum