• Capitolul 11 •
*Dupa 3 luni* Andreea's POV
De acum 3 luni m-am mutat inapoi cu Harry. Saracul, iar trebuie sa ma suporta, haha. In prima parte a primei luni, recunosc, am fost putin rautacioasa cu el, dar nu am rezistat mai mult de 3-4 zile. Faceam pe nemultumita, desi el incerca sa faca orice, pana cand m-a intrebat daca fac toate "fitele", ca sa citez din Mister Styles, doar pentru a-i plati pentru toata perioada in care am fost despartiti, eu raspunzandu-i cu un "da" din toata inima, si un zambet dulce.
A doua luna, cand deja sarcina mea era in luna a 4-a, il trezeam in fiecare noapte, doar pentru ca aveam pofta de fructe sau de ciocolata, ori pentru ca nu puteam sa dorm, si il rugam sa-mi spuna bancuri cu "cioc-cioc".
In prezent, stam pe canapea, cu un bol imens de floricele, si ne uitam la 50 de Umbre ale lui Grey. Ca sa citez: "Cand esti Harry Styles, poti sa ai un DVD cu orice film, chiar daca nu a aparut inca la cinema". Ce sa faci si cu vedetele astea... Nt, nt, nt.
-Oh Doamne! spun, cand pe ecran apare interiorul "Camerei de Joaca".
-Wow... Tare! spune Harry.
-Ce naiba "Tare!"? Ala e cumva... Un rug? Ce om normal face colectie de bice? intreb.
-Nu stiu, dar... Tipul e tare. Adica, e frumos, desi eu sunt cu mult mai frumos decat el, si e bogat. A facut-o pe proasta sa se indragosteasca de el, imi explica, ca un mare filozof ce, bineinteles, nu este.
-Ai dreptate. Adica, e putin proasta. Adica, pe bune? In locul ei fugeam, direct.
-Ok, acum, pot sa te dai pe silentios ca sa ne uitam? incearca el, dar, fara sperante.
-Sa tac, huh? intreb, chicotind.
-Daca nu o faci tu, te fac eu sa taci, Anastasia, imi spune, cu o voce groasa, care, ok, recunosc, e sexy.
-Tu tocmai mi-ai spus.... Oh, da? Christian, nu o sa ai cum. Imi pare rau pentru tine, dar eu am Dry Cooker, si mut muntii din loc, in timp ce-i fac clatite lui Niall, spun serioasa. Ok, cat de serios se poate zice asta.
-Adica lui Niall ii faci, dar eu cand te-am rugat, ieri, nu mi-ai facut? Asta cere razboi, spune, si ma ia pe sus.
-Lasa-ma jooos! tip, in timp ce rad.
-"Lasa-ma jooooos!" na na naa, incearca sa ma imite.
-Harry, mi-e rau, gata, vomit, acum, aici, ah... incerc, dar, bineinteles, suna de parca nici eu nu ma cred. Fara sa realizez, absorbita de rasul lui foarte colorat, acesta ma tranteste in pat, si se pune peste mine. Daca credeati ca ma va saruta, sau ceva... V-ati inselat. A inceput sa ma gadile.
-Harrrrrrrold fucking Edward Styleeeees! tip, printre gurile de aer si hohotele de ras.
-Te las cu o conditie, imi spune, incetand treptat cu gadilatul, plasandu-mi un sarut pe frunte.
-Care ar fi aia? intreb. Acesta se da jos din pat, merge pana la dulap, scotoceste prin el, si scoate o cutiuta. Revine in fata mea, se pune intr-un genunchi si...
-Andreea Hayley Jackson. De cand suntem impreuna, m-ai facut fericit. Adica, ai fost acea parte colorata si vie din viata mea, care m-a ajutat sa trec si peste toate fazele cu drogurile si tigarile, si stii bine asta. Acum, de 3 luni ce se implinesc chiar azi, ne-am impacat, dupa scurta-lunga noastra perioada in care am fost despartiti din cauza idioteniei si prostiei mele ce a fost la cote maxime. Nu vreau sa o mai lungesc, asa ca, o sa te intreb direct: Andreea Hayley Jackson, vrei sa te casatoresti cu mine? intreaba, in timp ce hormonii mei deja isi fac de cap, acum plangand in hohote si dand feneric din cap. Nu ma judecati. Adica, sunt o fata care tocmai a fost ceruta in casatorie, si fiind gravida, hormonii sunt de vina, duuh.
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
Hayran KurguCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...