Prolog
Author's POV
Sa fi mama. Cel mai frumos lucru. Si Deea a crezut acelasi lucru. A crezut ca, din greseala facuta ramanand insarcinata, v-a avea o familie. A crezut ca Totul se v-a schimba. A crezut ca el o v-a sustine. Nu a fost asa. A trebuit sa infrunte greutati. Mari greutati. Cine credea ca printul ei ce a venit pe un cal alb a abandonat-o? Cine credea ca, propia ei mama, o v-a da afara din casa? Ca o v-a lasa pe drumuri. Nimeni. Nimeni nu credea. Nici chiar ea nu credea ca se v-a ajunge aici. O greseala de-o noapte. O greseala pe care Deea nu o regreta. Din aceasta greseala a aparut sensul ei in viata. A aparut un copil. Totusi, el, Harry al ei, a abandonat-o de cum a auzit. Nu a crezut. Nu a crezut ca e al lui. A lovit-o. A facut-o in toate felurile, insa numai o jignire a marcat-o " Esti o curva! Te lasa altul insarcinata si vii la mine sa-mi spui ca este copilul meu? Curva mincinoasa ce esti! " . Asta i-a spus el.
• Capitolul 1 •
Deea's POV
-Harry! spun sfioasa si tematoare de reactia sa. Am aflat ca sunt insarcinata. M-am trezit la spital. Se pare ca am lesinat pe strada, iar cineva m-a dus la spital. Cand m-am trezit, am vazut un doctor ce m-a felicitat si mi-a dat marea veste. E minunat! Ma bucur asa de tare. Cum stiu ca este a lui Harry? Pai... E a fost primul, deci... Nu are altcineva cine sa fie. Doar nu l-am facut cu Duhul Sfant, nu? Harry! strig inca odata, de data asta mult mai tare.
-Sunt in bucatarie, iubito, imi spune acesta. Ajung in bucatarie, acesta venind si sarutandu-ma. Are niste buze asa de dulci si moi. Perfect. Pe pariu ca o sa fim cea mai frumoasa familie posibila. Ce face scumpa si frumoasa mea Deea? ma intreaba el.
-Bine, dar... Scumpul si frumosul meu Harry ce face? intreb eu, pe un tov usor jucaus spre pervers.
-Bine, foarte bine acum, spune si isi tranteste brutal buzele peste ale mele. Doamne, nu as fi vrut sa se termine, dar... Trebuie sa-i spun ca o sa fie tatal.
-Harry, trebuie sa-ti spun ceva, e important, spun eu, usor cu capul in jos.
-S-S-a intamplat ceva? intreaba el ingrijorat. S-Sper ca nu-i n-nimic de rau, n-nu? se balbaie el.
-E-Eu... N-Nu cred ca-i d-de rau, dar, n-nu stiu c-ce-o sa crezi t-tu, ma balbai foarte rau, din cauza emotiilor.
-Doamne, Deea, nu ma speria, spune-mi, ce s-a intamplat? spune acesta usor nervos si nerabdator.
-E-Eu.... S-Sunt..... Aaaa.... Sunt insarcinata, Harry! imi i-au inima in dinti si-o spun zambind, el stand blocat, gura lui facand un "o" perfect, si cu lacrimi in ochi. Sper ca sunt lacrimi de fericire.
-E-E-Esti ce?! intreaba acesta radicandu-si, usor nervos, vocea. Nu il inteleg de ce este nervos, adica, ar trebuii sa se bucure, o sa aiba un copil.
-Sunt insarcinata, Harry! O sa avem un copil! spun eu incantata, radiind de fericire.
-C-C-Cine este tatal? intreaba nervos, balbaindu-se, si intorcandu-se cu spatele la mine. Stai, ce? Nu crede ca el e tatal copilului nostru?
-C-Ce intrebare e asta Harry? il intreb socata, zambetul meu fiind inexistent acum.
-Raspunde odata! Te-am intrebat, cine este tatal? intreaba, stand tot cu spatele la mine, incordandu-se.
-T-tu esti, Harry! Este copilul tau! spun eu, aproape plangand.
-Minti! Cu cine m-ai inselat?! intreaba nervos, punandu-mi mana la gat si izbindu-ma de perete. N-Nu cred ce se intampla. Nu poate fii adevarat! Asta nu e Harry al meu! Asta nu este Harry cel ce este tatal copilului meu!
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
FanfictionCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...