Dupa doua luni
Deea's POVAu trecut doua luni de cand ingerasii mei au venit pe lume. Doua luni in care eu si Harry ne-am apropiat si mai mult, asta daca ar fi posibil, si in care Alex a trecut peste micile probleme pe care le-a avut la nastere.
Prima luna a fost critica pentru el, caci atat eu, cat si tatal lui, eram atenti la orice gest pe care-l facea, chiar daca Meredith ne-a spus ca totul e ok inca de cand am ajuns acasa.
In schimb, Darcy e foarte agitata si geloasa pe fratele ei, mai ales in preajma lui Harry. Se vede ca e fata lui tata. E asa atasata de el, nu-mi vine sa cred!Fiind gemeni, ma asteptam sa semene mai mult intre ei, dar Darcy e copia fidela a lui Harry, avand ochii in aceeasi nuanta ca a lui si parul aidoma. Alexander, pe de alta parte, seamana cu mine, lucru care ma bucura. E un bebelus foarte linistit, pana acum. Cred ca si faptul ca au fost in placente diferite are legatura cu diferentele fizice dintre ei.
Pana acum, cea mai grea parte in a fi mama de gemeni e cand li se face foame in acelasi timp. Aici, recunosc, Harry joaca un rol foarte important, ajutandu-ma foarte mult in situatiile de criza, cum ar fi masa, baita, schimbatul sau trezitul noaptea, lucruri pe care nu ma asteptam sa le faca.
Perrie a nascut si ea, astfel ca in familia noastra traznita avem inca un baietel cu ochii albastri si parul negru ca taciunele, pe nume Zack. Foarte original din partea lor. Liam si Sophia vor sa se casatoreasca vara viitoare. Baietii sunt super fericiti. Cariera lui Zayn merge din ce in ce mai bine, alt motiv de bucurie.
Louis, Liam si Niall sunt pur si simplu innebuniti dupa Darcy, Alexander si Zack. Cei trei sunt mereu in centrul atentiei. Desi nu pot sa spun ca imi place, Liam e mai atasat de gemeni, din cate vad eu. Vine aproape zilnic la noi sa ii vada. Cel putin stim pe cine sa luam drept dadaca.
Incerc sa ma concentrez pe gatit si sa alung orice alt gand deoparte. De azi-noapte Harry e la studio, si vreau sa ii pregatesc un pranz special, stiind ca mai are putin si ajunge.
Deodata, aud un planset din camera gemenilor, opresc tot si merg la ei. Darcy tocmai s-a trezit. O iau in brate si o mangai pe cap, calmand-o repede.
-Shh, frumoasa mea. Mami e aici, zambesc si soptesc, adormind-o la loc. O pun in patut si ma duc inapoi in bucatarie, unde il gasesc pe Harry facand mancare in locul meu.
-H-Hei! Ce faci? zambesc si ii imbratisez spatele. Nu am auzit cand ai venit.
-Sunt bine, doar obosit. Am auzit-o pe Darcy ca plangea cand am intrat, spune si termina de gatit, acum intorcandu-se cu fata la mine si zambind.
-Da, abia i-am pus la somn si se trezise, atata tot. Hai sa mananci si sa dormi si tu, bine?
-Bine. Nu imi e foame, dar imi dau seama ca te-ai straduit pentru mine, zambeste in timp ce ii pun masa, iar el se aseaza si incepe sa manance.
Zambesc si il privesc pentru scurt timp cat mananca si apoi ma apuc sa fac putina ordine aici. E un dezastru!
-Gemenii ce au facut azi?
-Au fost cuminti, chiar si Darcy! rad si ma uit la el, admirandu-i zambetul. Au mancat, s-au jucat putin si acum dorm. Azi-noapte, Alex a fost mai agitat, bietul de el... Colicii. Darcy, in schimb, nu are asa mari probleme cu ei.
-Of... Ma duc sa-i vad, zambeste si imi saruta obrazul. Te iubesc! declara si dispare in camera gemenilor.
Harry's POV
Deschid cu grija usa si intru in camera copiilor. Stau in patuturi, Darcy uitandu-se spre Alex care doarme. Merg mai aproape si vad expresia incruntata pe care o afiseaza fiul meu, asa ca ii masez cu grija burtica, Darcy fiind foarte atenta la mine si la fratele ei.
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
Hayran KurguCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...