• Capitolul 5 • PARTEA I •
Harry's POV
Beat. Asa sunt acum. Simt cum gatul ma arde si cum capul este pe cale sa-mi explodeze, dar nu-mi pasa. Am pierdut-o pe ea, deci nimic nu mai are sens in viata. Da, stiu, sunt cliseic, dar este adevarul. Sincer, sunt cel mai prost om de pe pamant... Cum sracu' am putut s-o lovest, sa tip la ea, s-o jignesc? Cum? Ma simt oribil, si acum, beat fiind, parca incep sa gandesc si din perspectiva ei. Oh my fucking God, si beat crita gandesc mai limpede decat o fac atunci cand sunt treaz! Frate, chiar... nu stiu ce sa fac! Din pacate, sunt scos din cele mai filozofice ganduri de un foarte enervant ciocanit in usa. Cine e si ce-o mai vrea? Deschid usa, gata sa tip la acea persoana, cand vad ca sunt doar baietii.
-Ce vrei baieti? intreb eu, nonsalant.
-Harry, se aude o voce mica, din spatele baietilor, acestia departandu-se, facandu-ma s-o vad pe ea.
Chiar e ea? Adica, aici, in fata mea? N-Nu pot sa cred! E chiar ea! E chiar aici, in fata mea! Si... ma imbratiseaza? Da, ea chiar m-a imbratisat! Doamne! Sigur nu-s drogat?
-Harry, ai baut? spune aceasta privindu-ma bland, mangaindu-mi fata, eu lasandu-mi capul in palma ei micuta.
-Oarecum, posibil, frumos, elegant, rafinat.... Ce pot sa zic? Imi pare rau de mine. Ce pot sa zic? Imi pare rau de noi, spun eu, fiind total pe alta planeta. Da, am baut, continui, si am baut pentru a uita, intelegi? intreb eu, cu capul in jos, ca un copil mic ce este certat de mama lui.
-Harry.... spune aceasta si pot simtii tristetea din vocea ei. Harry, nu asta este solutia. Solutia este sa vorbim, sa discutam, sa ma lasi sa-ti explic! imi spune ea.
-Explica-mi, spun, punandu-mi mainile pe soldurile ei delicate.
-Numai daca-mi promiti ca vei lasa bautura, si vei revenii in trupa, si vei fi acel haios si zglobiu Harry pe care-l stiu, acel Harry dragastos cu ceea ce face, acel Harry bun la suflet, acel Harry fericit, acel Harry de care m-am indragostit, imi spune ea categorica, plasandu-si mainile pe umerii mei, privindu-ma adanc in ochi.
-Bine. Promit ca nu o sa mai beau, si ca o sa revin in trupa, raspund cu jumatate de gura, privind-o ca pe o icoana.
-Ok.... spune usor trista. Acum iti pot explica? ma intreaba, cu o oarecare sclipire in ochi.
-D-Da.... oftez eu, dupa o mica pauza.
-Uite, eu nu te-am inselat! Tu ai fost primul si ultimul meu iubit, Hazz'. Tu! Tu ai fost cel care mi-a luat cel mai de pret lucru, tu ai fost cel care mi-a daruit cele mai frumoase doua lucruri. Tu ai fost cel care mi-a daruit iubire, care m-a facut sa ma simt iubita, si sa iubesc la randul meu, si mi-ai oferit si un copil. Mi-ai daruit cele mai frumoase doua lucruri de pe pamant! Si da, stiu ca nu o sa ma crezi, doar ca, asta e ceea ce simt, si este si adevarul! Eu nu te-am inselat! Nu am calcat stramb! Nu am facut nimic rau! Ce port eu in burta este copilul nostru Harry, copilul meu, copilul tau! Tot ce-am facut este sa te iubesc! Din iubirea noastra a rezultat acest copil, dar se pare ca nu-l vrei... spune lasand capul in jos. Daca vrei, inca mai pot sa fac avort.... ofteaza, tot cu capul in jos, Liam trasarind la auzul acestor cuvinte. Ii dau dreptate. El a avut grija de ea, ca sa nu faca avort sau altceva. Nu sunt suparat pe el ca a avut grija ei, din contra, chiar ii multumesc in sinea mea pentru asta.
In acel moment, tot ce vroiam era s-o sarut, atat! Nu m-am mai putut abtine, si am sarutat-o. Mi-a fost asa de dor de buzele ei pline si moi, de gustul lor, de saruturile ei dulci si firave, ce se potrivesc perfect cu saruturile mele brutale si pline de dorinta, mi-a fost atat de dor sa-mi raspunda la sarut, si acum.... o face! Acum o face! Sarutul nostru a fost unul animalic, plin de dorinta, de pasiune, de iubire, de magie. Acea magie pe care o ai atunci cand esti cu persoana iubita dupa mult timp. Acel sentiment magic cand iti strangi aleasa in brate.
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
FanficCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...