• Capitolul 7 •

1.5K 97 14
                                    

• Capitolul 7 • 

Harry's POV 

Nu am putut atipii deloc. Doamne, Louis mi-a facut cea mai mare bucurie atunci cand mi-a zis ca maine, chiar maine, Andreea va avea prima ecografie. Prima ecografie a copilului, sau copiilor mei. Da, m-am gandit foarte bine, si... O cred! Cred ca nu m-a inselat! Desi am mesajele de la Luke in care-mi zice exact contrariul, stiu sigur ca ea nu mi-ar face asta! O cred!

Avand in vedere ca nu pot dormii, si, din cauza ca Louis mi-a zis si ca sta cu Liam, si nu intr-un centru din acela jegos, m-am inbracat si m-am decis sa ma duc, sa o i-au de-acolo, s-o i-au de la Liam. S-o i-au acasa. Da. S-o i-au acasa, sa uitam trecutul, sa fim iarasi impreuna, fericiti, cu copiii nostri. Si da, tot de la Morcoveata stiu ca se crede ca are gemeni. O sa fac si testul, pentru a fi sigur, dar, o cred. Totusi, o certitudine, o siguranta in plus, nu strica nimanui. Revenind la subiect, am ajuns chiar in fata apartamentului prietenului meu, apartamentul lui Liam. Ii multumesc asa mult ca a avut grija de ea, in timp ce eu eram un dobitoc, un redus mintal, si nu o credeam. Ii sunt dator. Am batut la usa, dar nu a raspuns nimeni. Nefiind o persoana ce renunta usor, am decis sa incerc usa, care, spre surprinderea mea, era deschisa.

-Andreea, Liam! am strigat, intrand ca un nesimtit indragostit in apartament, dar nu-mi pasa.

Vazand ca nu raspunde nimeni, am crezut ca dorm, asa ca m-am dus in sufragerie, cu gandul de a ramane acolo pana se trezesc. Am mers, si... Ce mi-a fost dat sa vad, mi-a frant de tot aripile... Am crezut ca vad eu prost, dar, e cat se poate de clara imaginea. Andreea mea dormind cu capul pe pieptul lui Liam, el tinand-o strans, fiind imbratisati. Gura mi-a picat, formand un "o" mare si frumos, simtind cum vreau sa ma pun pe jos si sa plang, sau, sa-l i-au la bataie pe saten. Probabil amandoua.

-Mai mai mai.... Am intrerupt ceva? am intrebat pe un ton ridicat, totusi, sunand nevinovat, aproape tipand, si aplaudant sarcastic, incet si apasat.

-Harry? intreaba Liam, care o da jos pe scumpa mea iubita de pe el, venind spre mine.

-Liam? Ce faci? Esti bine? Te bucuri de viata? Foarte bine. In timp ce tu esti bine, zambitor, de toate, eu, ca un prost, imi distrug zilele, gandind problema pe toate partile posibile si imposibile, si, chiar cand am ajuns sa o cred pe mica tarfa ce doarme pe canapea linistita, chiar cand am ajuns sa cred ca eu sunt cel care a lasat-o insarcinata, si nu Luke, ce imi e dat sa vad? Hm... Nimic neobisnuit. Imi vad cel mai bun prieten tinand-o strans intr-o imbratisare, dormind cu iubita mea, ea tinandu-si capul pe pieptul lui... Frumoasa imagine! Bai ce prost pot sa fiu! spun ultima parte mai mult pentru mine, tot discursul meu zambind si razand de cat de prost sunt.

-Harry, sti bine ca asa ceva nu e posibil. Sti bine ca Deea nu te minte! Ti-ai dat in sfarsit seama! Nu mai fi un idiot, si, ignora ce ai vazut, pentru ca, NU AI VAZUT NIMIC! tipa satenul la mine. In plus, continua acesta, chiar crezi ca as risca sa ma vada cineva cu ea, in timp ce eu incerc si fac pe dracu-n patru pentru ca tu, Harold Edward Styles, s-o crezi si sa te trasneaca inteligenta-n cap si sa-ti dai seama ca ai gresit in tot acest timp! imi reproseaza Liam.

-Sti? Nu-mi mai pasa! Deci clar, nu-mi mai pasa! Mi-a ajuns! Venisem cu intentia sa vorbesc cu ea, sa ne impacam, sa vina cu mine acasa, sa traim fericiti, impreuna cu copilul sau copiii nostri. Adio vis, ce altceva mai pot spune? Totul s-a naruit acum! De ce? Pentru ca am vazut ca nu mai sunt eu cel pe care-l mai iubeste, cel pe care-l doreste. Liam, felicitari, te-ai ales cu o tarfa! Acum o poti lasa si pe Danielle, si pe Sophia! Felicitari! Nu-ti mai trebuie niste fete cuminti si bune, ca te-ai facut cu o tarfa! Felicitarile mele! Ai facut rost de o tarfa ce s-a folosit de mine pentru bani, si dupa a venit la tine! Bravo, "frate"! il laud eu pe Lingurita.

-Harry, te rog, nu o mai face tarfa. Nu este. Te iubeste, si, desi ea este un inger, iubeste un nenorocit de demon! maraie satenul la mine.

-Nu-mi mai pasa, "frate"! Si, da, stiam ca e aici de la Louis. Si, cand ma gandeam ca iti sunt dator, ca ai avut grija de fata pe care o iubesc... Pff... Da, ce grija ai avut! Eu am plecat, nu mai am ce face aici! Apropo, spune-i acestei mici catele ca testul de paternitate are loc pe 10 octombire. Am vorbit si rezolvat tot. O sa vin la test, dar, te asigur ca, indiferent de rezultat, stiu adevarul. Adevarul il stiu, si, nici macar testul ala nu ma va face sa ma razgandesc! spun si trantesc cu furie usa dupa mine.

Cum dracu a putut sa-mi faca asta? CUM?! Sunt asa de... Trist, dezamagit, distrus, frustrat... Nu sunt nervos. Nu am de ce sa fiu. Adica, atunci cand m-am despartit de ea, in fiecare seara sfarseam beat si drogat mort, cu cate-o curva in pat. Sunt suparat pe mine, deoarece am crezut ca totul poate fi iar bine... Oh da, sigur totul poate fi bine! Mai mult ca sigur! Pe dracu! Nimic nu mai e bine! O vreau atat de mult si... Nu o pot avea! E al dracu de greu si frustrant! Nu caut razbunare, caut consolare. In momentul asta, insa... Nimeni nu-mi poate da consolarea de care am nevoie, decat...

Fara sa-mi dau seama, am ajuns acasa. Cum am intrat, m-am dus glont in camera mea, si, din sertarul noptierei mi-am luat noua prietena metalica, subtire si ascutita, si i-am desfacut hartia. Fara sa ma mai gandesc, mi-am trecut-o usor peste antebratul stang. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. 10 taieturi frumoase! Cel putin, ma simt putin eliberat pe moment, si pot plange in liniste.

Dupa ce mi-am terminat opera, m-am dus la baie si mi-am spalat prietena, punand-o inapoi in hartiuta ei, iar eu mi-am dezinfectat noile "tatuaje". I-am promis ca nu mai beau, si, imi tin promisiunea fata de persoana iubita. Curve nu mai vreau, nu o vreau decat pe ea. Nu am cui sa-i spun ce ma apasa, nici macar lui Lou'. Alta varianta... Nu am.... 

------------------------------------------------------

Hellaw unicorns!!! Ce faceti? Eu m-am decis sa postez, am avut inspiratie! Sper sa va placa, si, sa-mi spuneti daca vrei sa vedeti ceva special in urmatorul capitol. Ma bucur mult sa vad ca imi apreciati munca. Nu aveti idee cat ma bucur ca va place ceea ce scriu eu aici!

Iti bati joc de mine? 865 de cititori, 96 de voturi si 26 de comentarii??? :O X_X OMG! Va multumesc din suflet! Nu aveti idee ce fericita sunt!!! LE PANDICORN IZ HAPI!!! *in limbajul meu de om al cavernelor inseamna ca sunt foarte fericita!!!* Va iubesc si, lectura placuta!!!

Pandicorn's OUT.

• Pregnant •  Harry Styles •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum