• Capitolul 12 •
Author's POV
In cea de-a 5-a luna de sarcina, Andrea a intampina ceva probleme. Stresul cererii in casatorie, plus conflictele, mai mici sau mai mari, cu Harry ii dat batai de cap. Harry, desi incearca sa faca sa dispara certurile, dupa cum va puteti da si voi seama, nu reuseste, dar trebuie apreciat ca nu el le cauzeaza. Ce-i drept, nici scumpa noastra Andrea, doar hormonii ei.
Haideti sa nu mai lungim, si sa vedem ce fac in continuare cei doi, dar si familia de nebuni.
Liam's POV
-Haide odata, Liam! tipa Andrea dupa mine.
-Ai rabdare! Ce vrei sa fac, sa iau amenda pentru depasirea vitezei legale si sa ma duc la puscarie? Mama nu ar mai fii asa mandra de mine, ok? Toata viata am fost responsabil, si nu o sa ma opresc acum, ii explic.
-Ok, esti responsabil, dar ai fucking 30 km/h, iar viteza legala e de 70, imi spune. Nu vreau sa intarzii iar la programare, Meredith ma asteapta, si chiar vreau sa stiu sexul copiilor, ok? Plus ca nu am mai fost la control de 4 luni, se plange ea.
-Cat ai vorbit cu ca o moara stricata am ajuns, Mrs. Eu-Ma-Grabesc-Pentru-Ca-Nu-Am-Putut-Fii-Gata-Cu-Zece-Minute-Inainte.
-Haha, foarte amuzant, ai gandit-o mult? O fata are nevoie de timp, mai ales ca nu ma incape mai nimic, ma cearta.
-Pai normal ca nu te mai incape nimic daca mananci ca vaca. Acum punem lacate la frigidere din vina ta, nu a lui Niall, ii spun.
-CE OM PLANG! spune. NICI DE-A DRACULUI NU-TI MAI ZIC SEXUL LOR PANA NU SE NASC! tipa.
-Ok. Acum haide. Doctor Fell te asteapta, spun, ajungand deja la etajul al 3-lea, dar cautand camera 593. Niciodata nu o sa retin unde e cabinetul asta...
-Aici, idiotule, ma cheama, in timp ce bate la usa. Buna, Meredith! saluta.
-Oh, buna, Andrea si... Scuza-ma, am uitat cum te numesti, mi se adreseaza.
-Liam. Incantat de cunostinta, doctor Fell, ii spun, aceasta strangandu-mi mana usor profesional.
-Grey. Doctor Grey, acum, rade. Scuza-ma, Liam, dar acum ar cam trebuii sa iesi, pentru ca trebuie sa vorbesc cu pacienta mea care ma viziteaza lunar, asa cum i-am spus eu sa faca, spune, uitandu-se la Andrea si apostrofand-o, eu razand si facand in tocmai cum imi spusese doctor Grey.
Andrea's POV
-Scuze ca nu am mai venit la control, dar ti-am zis si la telefon ca m-am impacat cu tatal lor, spun aratand spre abdomen, si am fost super ocupata, acum aratandu-i inelul.
-O, Doamne, felicitari, scumpo! spune, si ma imbratiseaza peste masa. Se pare ca e sezonul nuntilor si al cererilor in casatorie, rade, aratandu-mi vergheta.
-Felicitaaaari! spun, imbratisand-o.
-Ok, acum haide pe masa, imi spune, iar eu ma urc.
Dupa ce imi pune gelul acela pe burta, plaseaza chestia aia al carui nume nu il stiu pe zona abdominala, si se uita cand la mine, cand la aparat. Ma vede destul de emotionata, si incepe sa rada, mutand aparatul, in asa fel incat sa vad si eu putin. Vad doua pete negre pe un fundal gri, una dintre ele fiind incolacita.
-Vrei sa stii sexul, nu?
-Da, spun emotionata.
-Ei bine, vei avea o fata si... la celalalt nu reusesc sa-mi dau seama prea bine... Astepti sa sun pe cineva? ma intreaba, eu dand afirmativ din cap.
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
FanficCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...