• Capitolul 9 •
Harry's POV
-Eu....
Am incercat sa spun ceva, dar aceasta si-a lipit buzele de ale mele, intrerupandu-ma. Sincer, a fost un sarut de mult asteptat. Vreau sa spun... Mi-a fost dor. Mi-a fost dor de ea. Am continuat, raspunzandu-i si permitandu-i acesteia sa-si bage limba-n gura mea, impreuna formand cel mai frumos si gratios vals, incercand s-o aduc din ce in ce mai aproape de mine. Ea si-a pus mainile pe obrazii mei, eu facand aceeasi miscare.
-Andreea... Imi pare rau, spun eu, lasand capul in jos.
-E ok, Harry. Eu am... inceput. Poate ar fi o sansa, sa fim din nou impreuna, nu stiu... Trebuie sa plec, spune aceasta si pleaca, cu ochii-n lacrimi.
-Stai! dar deja plecase, trantind usa de la intrare.
M-am dus sa fac un dus. Poate macar apa calda ma va relaxa si ma va ajuta sa-mi fac oridine-n ganduri. Totul este atat de dificil... Nimic nu e cum trebuie. Tot nu pot sa-mi dau seama cum poate fi insarcinata... Si nu cu mine. De cand am primit nenorocitul ala de mesaj de la Hemmings, am ajuns sa turbez. Stiam ca voia razbunare. Da, l-am luat in ras, dar nu am crezut ca mi-ar face una ca asta...
*Flashback*
Am ajuns in fata fostului meu liceu, gata s-o i-au pe Andreea si sa mergem la intalnirea noastra. Da, eu si Andreea am fost colegi de liceu, pana sa fim impreuna. Eu am absolvit acum 2 ani, in timp ce ea termina anul asta. Sunt aici, parcat, de 15 minute, si ea nu mai apare. Mi-a spus ca ultima ora are matematica, si ca ii este greu sa scape, mai ales ca profesorul ei este directorul scolii. Totusi, toata lumea a iesit din liceu. Am incercat sa o sunt de mai bine de 10 ori, iar ea tot nu raspunde. M-am hotarat sa intru in liceu.
Intrand, am intrebat portarul daca a vazut-o. Acesta nici nu m-a bagat in seama, a zis ca au trecut multi pe aici, nu poate sa-si aminteasca de toti. Am inceput sa merg pe holuri, pana am auzit un tipat destul de ascutit, si o voce care tot zicea "Te rog... nu! Nu ti-am facut nimic, lasa-ma! Te rog!" si plansete. Am alergat cat de grabit am putut, recunoscand vocea ei. Am ajuns pe un hol destul de intunecos. Acolo am vazut baile. Am intrat in baia fetelor, si, surpriza, nu era nimic.M-am grabit, si am intrat in cea a baietilor, unde am simtit ca inima imi pompeaza de zece ori mai repede. Chiar in fata mea, vedeam cum iubita mea era violata chiar de unul din fostii mei colegi, si de cel mai bun prieten al ei
Luke Hemmings.
Eu si Luke obisnuiam sa fumam impreuna in spatele liceului. Prin el, eu am cunoscut-o pe ea. Se pare ca, desi era doar un boboc, Luke se intelegea destul de bine cu noi, seriorii din penultimul an, si toate astea doar pentru ca vindea tigari si droguri.
Cand m-a vazut, Andreea a inceput sa tipe "Harry! Ajutor! Te rog!" dar, prea tarziu. Cum am vazut, am inceput sa-l i-au la bataie pe tip. Andreea doar statea acolo, plangand si tremurand. Deocamdata, chiar nu-mi pasa. Tot ce stiu este ca vroiam sa-l bat pe tipul ala, pentru ca s-a atins de ceea e este al meu. Simteam deja ca pumnii mei sunt plini de sange, dar nu vroiam sa ma opresc. Simteam nevoia de mai mult. Asta pana am auzit un tipat. M-am intors, si am vazut-o pe ea... Saraca.. Statea acolo, in pozitia aia, pe marginea chiuvetelor, speriata, tremuranda, in timp ce plangea. Mi-au dat cateva lacrimi. M-am dus spre ea, dar s-a ferit de mine.
"Andreea! Sunt eu, Harry." incercam s-o linistesc, pe un ton calm. Imi dau seama cat de speriata poate fi
"Pleaca! Nu! Si tu vrei sa-mi faci rau! Pleaca!" spune aceasta, tipand, total speriata, incepand sa planga si mai rau.
CITEȘTI
• Pregnant • Harry Styles •
Fiksi PenggemarCe faci cand ramai insarcinata, iar iubitul, mama ta, toti apropiatii tai de alunga? Ce faci cand, ramai singura pe lume, tu si copilul tau, al carui tata refuza sa-l recunoasca, deoarece crede ca nu este al lui? Ce faci cand, singura persoana pe ca...