Едва ли това е предложението,за което момичетата си мечтаят,но за мен е най-романтичното и перфектно предложение.
Завъртя ни и ме положи да легна на леглото и започна да сваля дрехите ми,както и свойте,не спираше да посталя малки целувки по лицето и тялото ми,и страстно целуваше устните ми. Липсваше ми това да бъде до мен през тези две нощи,да ме целуне по челото малко преди да заспя и да ми пожелае лека нощ. Но ми липсваха и останалите неща,който правехме преди да заспим и начина,по който ме будеше някои сутрини.
⬛⬛⬛
Когато се събудих се чувствах много отпочинала и изобщо не ми се ставаше от леглото,но когато погледнах часовника видях,че закъснявам. Изтичах в банята взех бърз душ,облякох се и се върнах в стаята за да оправя косата си. Когато погледнах към леглото видях все още спящия Оливър,толкова ми се искаше да се върна в леглото при него. Отново се обърнах към огледалото.
-Защо си станала? И защо си облечена така сякаш ще ходиш на работа?-погледнах го в огледалото,той се изправи до седнало положение и сънено потърка очи.
-Защото отивам на работа. Ти няма ли да ходиш?
-Ако ти останеш,няма да ходя.
-Е,жалко днес ще трябва да поработиш.-изправих се и нахлузих обувките които оставих до столчето пред огледалото-Тръгвам,защото закъснявам.-наведох се и го целунах по бузата,тъкмо щех да се изправя,когато той ме дръпна да седна на леглото и ме целуна страстно,а аз изобщо не се възпротивих и му отвърнах.
-Как ще стигнеш до работата си,като няма аз да те закарам?
-Ами...може ли да взема една от твойте коли?
-Ами...зави си какво можеш да ми предложиш в замяна.
-Ще си помисля за това докато работя.-усмихнах се широко.
-Добре,вземи която искаш. Знаеш къде са ключовете.
-Добре.
-Не си закусвала нали?-попита най-неочаквано и повдигна вежда.
-Не,но ще си взема ябълка от кухнята преди да изляза.
-Трябва да се грижиш за себе си и за нашето мъниче.-постави ръка на корема ми.
-Занам,просто закъснявам.-изправих се-Тръгвам. Обичам те.-излязох от стаята и слязох по стълбите насочвайки се към вратата в кухнята,която водеше към гаража. Преди това спрях за да си взема ябълка и ключове от кутията за ключове закачена на стената до вратата.
YOU ARE READING
The contract
RomanceВсеки казва,че би направил всичко за робителите си. Но колко от тях биха избрали да се оставят в ръцете на напълно непознат мъж за определен от него срок? Скайлър е една от тези,избира да се подчинява на напълно непознат,за да бъдат пощадени родите...